Ik wil toch even kijken maar de website doet het natuurlijk niet. Te drukquote:Op dinsdag 30 oktober 2018 15:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Manlief zei net: “als jij er een wil, dan halen we hem toch?” 😱😱😱 Nadat ik een paar dure doeken stuurde.
Helaas ben ik wel verstandig. 😂
Ja iedereen weet dat er echt hele goedkope koopje bij zittenquote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik wil toch even kijken maar de website doet het natuurlijk niet. Te druk.
Ik heb er een besteldquote:Op woensdag 31 oktober 2018 12:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik wil toch even kijken maar de website doet het natuurlijk niet. Te druk.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2018 14:16 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ik ook!
Welke heb je gekocht?
Ik deze:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik de Argus Bebe.
Keertje ruilen? 😁Protège moi de mes désirs.
[..]
Ik ook!
Welke heb je gekocht?
Ik deze:Ik ben geen drager, maar ik had monogamy polyandry of die hierboven besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahah niet dus 😂quote:Op woensdag 31 oktober 2018 14:34 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de verstandige was thuis.
daar aas ik dus ook al de hele dag op, tijdens paypal verloren vanmiddagquote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:20 schreef CassElliot het volgende:
Oh en Vishnu Soul wil ik al dertig jaar, maar maat 7 is out of stock. Mocht die nog verschijnen, geef me dan even een zetje
Hij staat erop!quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:20 schreef CassElliot het volgende:
Ik wil die Zeitgeist Velvet Old Rose, maar no way dat ik dat voor een mwoah-drager waar micro misschien nog tot het eind van het jaar in past ga betalen, haha! Hij is wel heel mooiRoze
Velvet
![]()
Oh en Vishnu Soul wil ik al dertig jaar, maar maat 7 is out of stock. Mocht die nog verschijnen, geef me dan even een zetje![]()
Die monogamy polyandry is ook heel mooi, jaEn die van jou ook Helsinki!
En wegquote:
WAS JIJ HET??!!?!?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:21 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
daar aas ik dus ook al de hele dag op, tijdens paypal verloren vanmiddag
[..]
Ik ook!
Welke heb je gekocht?
Ik deze:Heb je ‘m al binnen???? 🥰SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Hij komt tussen 13:20 en 15:20. Denk dat we dezelfde bezorger hebben. 😁quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:20 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee nog niet, en jij? (ruilen: ja!! Haha)
Heb je een mailtje gehad? Ik niks namelijk hahaquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hij komt tussen 13:20 en 15:20. Denk dat we dezelfde bezorger hebben. 😁
Ja, dezelfde avond al! Hij wordt straks dus bezorgd.quote:Op vrijdag 2 november 2018 12:33 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Heb je een mailtje gehad? Ik niks namelijk haha
Wel een bevestiging per mail gehad alleen nog geen mail dat hij onderweg is. Ben benieuwd of ik hem vandaag ook krijgquote:Op vrijdag 2 november 2018 12:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ja, dezelfde avond al! Hij wordt straks dus bezorgd.
Heb je nog geen bevestiging? Zijn meerderen die nog geen bevestiging hebben, zag ik op fb.
Ben benieuwd! Hopelijk komt ‘ie snel!quote:Op vrijdag 2 november 2018 13:43 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wel een bevestiging per mail gehad alleen nog geen mail dat hij onderweg is. Ben benieuwd of ik hem vandaag ook krijg. Zometeen met baby I. weer dragen in ieder geval want ik geloof dat die aan zijn 2e sprongetje begonnen is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |