Mike heeft toch geld in kas, dan koopt hij maar water met zet grote mond. Hij kan het toch allemaal regelen en doen?!quote:Op maandag 16 juli 2018 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze inmiddels al uitgedroogd
Ook als je lelijk bent kun je iemand afkraken............quote:Op maandag 16 juli 2018 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen heb heeft Shelley Gerrit af lopen kraken. Dan kan je mooi van buiten zijn
Echt lekker zacht johquote:Op maandag 16 juli 2018 16:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nieuwe heeft ook al een bierbuikje, zo'n hekel aan.
Joa nietquote:Op maandag 16 juli 2018 16:23 schreef chufi het volgende:
Lekker zuipen vanavond... Eens kijken wie er deze keer doorslaan
Ja je snapt hetquote:Op maandag 16 juli 2018 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook als je lelijk bent kun je iemand afkraken............
Geen last van..............quote:Op maandag 16 juli 2018 16:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een aantal meters verderop zit het oude utopiaquote:Op maandag 16 juli 2018 16:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Omdat iemand hier net schreef dat dat in een natuurgebied not done is.
Shelley kwam te weten dat die bolle student serieus een oogje op haar heeft en toen nam ze afstand en nu is hij héél verdrietig.quote:
Wat omschrijf je dat weer leuk.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja, ook Gerrit mot zijn kwak kwijt he.......
Dat had ze toch al dagen zelf ook kunnen zienquote:Op maandag 16 juli 2018 16:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Shelley kwam te weten dat die bolle student serieus een oogje op haar heeft en toen nam ze afstand en nu is hij héél verdrietig.
quote:
Ja zoiets begreep ik al. De lieve Shelley die half in zijn broek hing. Kusjekroel en nu optiefenquote:Op maandag 16 juli 2018 16:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Shelley kwam te weten dat die bolle student serieus een oogje op haar heeft en toen nam ze afstand en nu is hij héél verdrietig.
Dat dusquote:Op maandag 16 juli 2018 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets begreep ik al. De lieve Shelley die half in zijn broek hing. Kusjekroel en nu optiefen
quote:Op maandag 16 juli 2018 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook als je lelijk bent kun je iemand afkraken............
hij is net 15 kilo afgevallenquote:Op maandag 16 juli 2018 16:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2018 16:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik mis nog 'n oortje, is het net 'n mansbakje die kin van hem
Hij had de meerderheid toch al? Alleen was John er op tegen en als John ergens op tegen is kan het natuurlijk niet doorgaan.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim is veel in de buurt bij die nieuwe.................Hij heeft die 8 stemmen meerderheid nodig....
Masseren?quote:
Dat dus.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Een aantal meters verderop zit het oude utopia
Ik hoop dat ze Brandon zijn haar verpest.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoiiiiiiiiii,lijkt net of Gina er nog rondloopt
Whahaha.... die John...quote:
Zij heeft het altijd over vriendschap gehad dus als je zélf dan denkt dat er méér te halen valt dan is dat niet de schuld van het meisje.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:26 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat had ze toch al dagen zelf ook kunnen zien
Jouw mond loopt over dus.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hart van vol.....Blablabla....Je weet wel.......
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 16 juli 2018 16:31 schreef Rhosyn het volgende:
Voor John is een buitenlander een buitenlander. Maakt niet uit waar hij vandaan komt...Panama, China, Japan, India...
In Delft zijn heel veel Panamezen lees buitenlanders
Oh, ja, ik haal die twee steeds doorelkaar. Brenda en Mannon..... Brenda zei dat ze meer was van het verven. En eerlijk is eerlijk, Shelly was er het eerst.quote:Op maandag 16 juli 2018 16:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Mag knippen , het is steeds Schel die als eerst mag..
Oh hou op zegquote:
Precies...en dan de hele tijd dat meisje achterna lopen en verlangend aankijken...bleehhhquote:Op maandag 16 juli 2018 16:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij heeft het altijd over vriendschap gehad dus als je zélf dan denkt dat er méér te halen valt dan is dat niet de schuld van het meisje.
Jef, Brandon, Mike, Jessie, Manon en John tegen............Dacht ik en nog één, maar weet niet meer wie...quote:Op maandag 16 juli 2018 16:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij had de meerderheid toch al? Alleen was John er op tegen en als John ergens op tegen is kan het natuurlijk niet doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |