Over 2 weken.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef FloJo het volgende:
15 binnen!
tijd om te stemmen!
let the games begin!
het is toch ook uit met haar vriend. on hold, in de koelkast enzquote:Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef pecla het volgende:
[..]
ja psies, getint en stoer/macho daar viel ze op
Het blijft een tentenkamp zo.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:39 schreef pullup het volgende:
[..]
InderdaadHoe moeten deze prutsers in godsnaam iets behoorlijks in elkaar proppen?
Vannacht wilde Schelly met sanne praten over Gerrit..toen vertelde ze dit, wat ze allemaal had gezien op tv en streams, Sanne vol met haar mee lullen, dat hij en jiske stiekum zijn..bla bla..en toen kwam het hoge woordje eruit...walgelijk die vent, moet eruit...quote:
Ach gast, maak je niet druk...............Had je het minder erg gevonden als hij Hiske uit had gekozen?......quote:Op maandag 16 juli 2018 14:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
nee maar rar is waarom hij niet vraagt: wie will erste gemasseerd werden
Heeft ie al een massage-salon gebouwd ?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mike is ook wel een echte man dus kan nog lekker gaan botsen tussen die 2.
Proest.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja de adonis van Utopia zal zich wel bedreigt voelen nu
Kan allebei, een echte man met griezelige doordringende ogen.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mike is geen echte man is een griezel met zijn doordringende ogen.
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ach de dakdekker hebben ze alvast.
Hopelijk heeft hij ook zijn platte kont, maar ik vind het niet leuk, want Hugh vind ik best sexy.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Weet je waar Brandon op lijkt, zie het nu pas Hugh Grant.........
Ach en je leeft maar één keer.........Doe eens gek......quote:Op maandag 16 juli 2018 14:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
het is toch ook uit met haar vriend. on hold, in de koelkast enz
Yep, met zijn onderbroekenlijn.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, vooral dat haar ...quote:Op maandag 16 juli 2018 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Weet je waar Brandon op lijkt, zie het nu pas Hugh Grant.........
Nou idd en zijn vriendin af blaft en waarschijnlijk nog veel erger als jij bezopen isquote:Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Mike is geen echte man is een griezel met zijn doordringende ogen.
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zal zondag wel weer op de Utopia krant komen zoals vanouds.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:42 schreef FloJo het volgende:
nu mag er dus officieel een poll komen over wie, wat en hoe?
nee gaat niet om dat,gaat om dat dat hij en naam bestimmt en niet vraagtquote:Op maandag 16 juli 2018 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach gast, maak je niet druk...............Had je het minder erg gevonden als hij Hiske uit had gekozen?......
Hugh is een lekker ding. Brandon mag zijn tenen nog niet likkenquote:Op maandag 16 juli 2018 14:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij ook zijn platte kont, maar ik vind het niet leuk, want Hugh vind ik best sexy.
Ik kan nooit meer normaal naar Hugh Grant kijken. Dank je wel.
Zal me niet verbazen als hij haar ook niet inelkaar timmert.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:42 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou idd en zijn vriendin af blaft en waarschijnlijk nog veel erger als jij bezopen is
Met je eens!quote:Op maandag 16 juli 2018 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hugh is een lekker ding. Brandon mag zijn tenen nog niet likken
[ afbeelding ]
mehquote:Op maandag 16 juli 2018 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hugh is een lekker ding. Brandon mag zijn tenen nog niet likken
[ afbeelding ]
en de cos??quote:Op maandag 16 juli 2018 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal zondag wel weer op de Utopia krant komen zoals vanouds.
Volgens mij zei hij: Ik wil graag. En zei Shelly ja.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee gaat niet om dat,gaat om dat dat hij en naam bestimmt en niet vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |