Die kippen hebben vast ook weleens jeuk.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en dan ben ik nog niet eens bang dat ie ze opeet, maar hij mist zijn vrouwtje zo en ...
Ja, maar John ....quote:Op maandag 16 juli 2018 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kippen hebben vast ook weleens jeuk.
heldquote:Op maandag 16 juli 2018 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, beide streams ....![]()
[ afbeelding ]
John ontploft - 15 juli 2018.
x6owder
[ afbeelding ]
John ontploft - andere stream.
x6owuxy
Die andere stream is nog beter.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6owder
[ afbeelding ]
x6owuxy
Nee, echt mijn eigen post hebben een kleurtje en ik tikte net een tekst in en toen zag ik de laatste post met mijn kleurtje, maar dat was jij die mij quote, maar toen heb ik meteen een nieuwe geopend, excuus!quote:
Maakt niet uit kerel.............Goeie TT..............quote:Op maandag 16 juli 2018 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, echt mijn eigen post hebben een kleurtje en ik tikte net een tekst in en toen zag ik de laatste post met mijn kleurtje, maar dat was jij die mij quote, maar toen heb ik meteen een nieuwe geopend, excuus!
quote:Op maandag 16 juli 2018 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6owder
[ afbeelding ]
x6owuxy
Wat zal het vrouwtje trots zijn op haar bank met Ipadje en zware shag. Haar John doet het geweldig hartstikke trots is ze.quote:
Die Shelly moest alleen maar grijnzen om die uitvalquote:
Mooi dat effect van die ton,zo kon hij 3 keer trappen.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6owder
[ afbeelding ]
x6owuxy
Je bent mooi op tijd .quote:
Tnx.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6owder
[ afbeelding ]
x6owuxy
bij elkaarquote:Op maandag 16 juli 2018 13:38 schreef mario390 het volgende:
kontje van sanne is dikker dann alle anderen
Het is weer eens billentijdquote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een succes, dat Beach volleybal .....
Mario krijgt dan een berichtje denk ik.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mario krijgt dan een berichtje denk ik.
Die zat er vlak naast stoïcijns te wezen jaquote:
Ook humor kan te ver gaan hèquote:Op maandag 16 juli 2018 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jammer dat Hiske niet mee doet in bikini.
Vast een boerkini dan, anders heeft ze binnen 10 minuten 2e graads brandwonden.. dr processor wordt ook snel warm.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik geef toe, ik ben wel een beetje bang, maar ik offer me wel op voor een potje worstelen.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:46 schreef pullup het volgende:
Het is wel een onderstel![]()
[ afbeelding ]
Die moet aan rugby of worstelen doen, niet omver te krijgen
quote:Op maandag 16 juli 2018 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben wel een beetje bang, maar ik offer me wel op voor een potje worstelen.
van waar hebben ze de ball?quote:Op maandag 16 juli 2018 13:51 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben straks allemaal pijn van het slaan
Heeft Mike gemaakt.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 13:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2018 13:56 schreef pullup het volgende:
Voor de dames dan, die zijn ineens wat stilletjes
[ afbeelding ]
daar zijn sites voor !quote:Op maandag 16 juli 2018 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
What a man, what a man, what a man,
What a mighty good man
Gotta say it again now
What a mighty good man
![]()
He's a mighty mighty good man
Die is te vlezig, geef mij de plantpowerbody van Adriaan maarquote:Op maandag 16 juli 2018 13:56 schreef pullup het volgende:
Voor de dames dan, die zijn ineens wat stilletjes
[ afbeelding ]
Die hebben geen bikini.quote:
staat niet op afbeeldingquote:Op maandag 16 juli 2018 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bikini van Shelley? Die pakt ook maar wat ze pakken kan zeg.
Maradonna, de driftkikker.quote:
Doet John niet mee, die was toch van de gezelligheid? Of doet hij niet mee omdat Mike niet meedoet?quote:
Ja klopt, die url's heb ik net allemaal van FF doorgekregen (zitten wel een hoop darkroomsites tussen, maar toch)quote:Op maandag 16 juli 2018 14:00 schreef FloJo het volgende:
[..]
daar zijn sites voor !
quote van me buurvrouw
Dan heb je die van Manon niet goed bekeken. Die sleept een heel nijlpaard mee.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:38 schreef mario390 het volgende:
kontje van sanne is dikker dann alle anderen
Kan er geen genoeg van krijgen. De eerste keer okay, maar dat hij de tweede keer ook die kuip wilde vermoorden, is wel hilarisch.quote:
Ja, dat is vaak te ver weg voor de schuimpjes om wat langs te brengenquote:Op maandag 16 juli 2018 14:01 schreef pullup het volgende:
Expeditie Robinson duurt ongeveer 1.5 maand volgens mij, net zo lang als dit aan de gang is.
Toch zien ze er daar wel meeruitgemergeld uit aan het einde
Ssssst,straks leest Soul dit,slaap ik vannacht weer op de bank.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, die url's heb ik net allemaal van FF doorgekregen (zitten wel een hoop darkroomsites tussen, maar toch)
buuv zegtquote:Op maandag 16 juli 2018 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja klopt, die url's heb ik net allemaal van FF doorgekregen (zitten wel een hoop darkroomsites tussen, maar toch)
Jammer dat die kuipactie er niet aan vastgeplakt zit.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik durf wel mee te doen in bikini hoor en ik ben al aardig op leeftijd.
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:00 schreef eskil het volgende:
[..]
Die is te vlezig, geef mij de plantpowerbody van Adriaan maar
van sanne is dikker om dat zij ook kleiner isquote:Op maandag 16 juli 2018 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb je die van Manon niet goed bekeken. Die sleept een heel nijlpaard mee.
Die moeten écht honger lijden.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:01 schreef pullup het volgende:
Expeditie Robinson duurt ongeveer 1.5 maand volgens mij, net zo lang als dit aan de gang is.
waar kan ik dat vinden ?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jammer dat die kuipactie er niet aan vastgeplakt zit.
Ik doe wel een woordje voor je ik heb een goeie band met haarquote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ssssst,straks leest Soul dit,slaap ik vannacht weer op de bank.
Watje.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
kruip je maar bij een ander in bed!quote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als die haar stalpoten om je heen slaat, ga je vergens meer heen.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben wel een beetje bang, maar ik offer me wel op voor een potje worstelen.
Kan die buurvrouw van jou niet zélf schrijven?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef FloJo het volgende:
[..]
buuv zegt
OT
dikkelullen.nl
niet mijn tekst. word gedwongen!
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vraag eens of ze FF kent?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef FloJo het volgende:
[..]
buuv zegt
OT
dikkelullen.nl
niet mijn tekst. word gedwongen!
Die word even verkracht door die twee.........quote:Op maandag 16 juli 2018 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Flamingo mishandeling.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo gek dat dat dier er steeds slechter uit begint te zien.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die word even verkracht door die twee.........
Ik ben niet van de selfies maar geloof me, die meiden daar kunnen er nog een puntje aan zuigen.quote:
Zoals de meeste mannen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2018 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
What a mighty good man
Gotta say it again now
What a mighty good man
![]()
He's a mighty mighty good man
geen lid. zit naast mequote:Op maandag 16 juli 2018 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan die buurvrouw van jou niet zélf schrijven?
Uhh, was ik ook niet van planquote:Op maandag 16 juli 2018 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als die haar stalpoten om je heen slaat, ga je vergens meer heen.
Idd dan zou t wel heel erg moeten zijn want er zitten er daar toch genoeg die niet bepaald een perfect figuurtje hebben(in Utopia 1 zou ik t eerder begrijpen)quote:Op maandag 16 juli 2018 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske is niet tevreden over haar lichaam, anders stond ze daar wel in bikini...............
Wat heeft de lengte er nou mee te maken?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
van sanne is dikker om dat zij ook kleiner is
Die mogen pas klagen.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:01 schreef pullup het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de selfies maar geloof me, die meiden daar kunnen er nog een puntje aan zuigen.
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat heeft de lengte er nou mee te maken?![]()
Je hebt een dikke reet of je hebt 'm niet.
Neem je zeker je tablet mee.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat wijst ze nou naar haar kruis?quote:Op maandag 16 juli 2018 14:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niet zo gek dat dat dier er steeds slechter uit begint te zien.
aahh. ik wist niet dat het de bikini van shell wasquote:Op maandag 16 juli 2018 14:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, had het ook over Jessie die in beeld kwam gerend en de bikini van Shelley aan heeft.
Nu ben ik wel erg benieuwd.......quote:Op maandag 16 juli 2018 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de selfies maar geloof me, die meiden daar kunnen er nog een puntje aan zuigen.
Geen idee, maar als ik Manon in een jurg voorbij zie lopen, ga ik echt aan de kant, bang voor draaikolken.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
van sanne is dikker om dat zij ook kleiner is
Precies, vind eigenlijk dat ze schijt moet hebben.....quote:Op maandag 16 juli 2018 14:12 schreef pecla het volgende:
[..]
Idd dan zou t wel heel erg moeten zijn want er zitten er daar toch genoeg die niet bepaald een perfect figuurtje hebben(in Utopia 1 zou ik t eerder begrijpen)
Net boven jouw post toch?quote:
Ik zag hem niet. Die man is ook van alle markten thuis zeg.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
John doet ook mee, we kennen inmiddels zijn talenten......
Oeh, daar komt Genghisquote:
Nou nee hoor het gaat ook wel degelijk of iets in proportie is, bij een duitse herder is alles toch ook een stuk groter dan bij een teckelquote:Op maandag 16 juli 2018 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat heeft de lengte er nou mee te maken?![]()
Je hebt een dikke reet of je hebt 'm niet.
John doet een verlaat Neymarretje na die trap tegen die emmer en faked een blessure.......quote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John doet een verlaat Neymarretje na die trap tegen die emmer en faked een blessure.......
Veels te warm voor dit soort opwindingquote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Veels te warm voor dit soort opwinding
Ik had ze niet gezien, heb maar 1 stream.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:13 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon en Mike doen mee...staan gelijk ver voor.
mits er airco isquote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Veels te warm voor dit soort opwinding
betje moppelig maar nit dikkquote:Op maandag 16 juli 2018 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik Manon in een jurg voorbij zie lopen, ga ik echt aan de kant, bang voor draaikolken.
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Billy komt terug.......................
Ruud...quote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John doet een verlaat Neymarretje na die trap tegen die emmer en faked een blessure.......
Die had ze de vorige keer aan en Jessie heeft zélf alleen maar hoeden en lange jurken bij zich lijkt het wel.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
aahh. ik wist niet dat het de bikini van shell was
Zou er toch een god zijn?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Maatje 38 en lekker gebruind.quote:
Sjesus...quote:
quote:
Gelijk heel dik.. Hij wil naar de dokter.. En meer vleesquote:Op maandag 16 juli 2018 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjesus...![]()
Sjon: het begint wel te steken.
![]()
Mannen.
Neem vooral de foto waar weinig op te zien is.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
betje moppelig maar nit dikk
[ afbeelding ]
Pijn is een emotie en emoties kan je uitschakelenquote:
Dierenambulance komt zoquote:Op maandag 16 juli 2018 14:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk heel dik.. Hij wil naar de dokter.. En meer vlees
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
1 van de meisjes. Doet het zeer.
Nee joh het kietelt.
Veel te goed voor deze kwallen.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Ivan komt orde op zaken stellen
Is een aanname.
en dat is fijnquote:Op maandag 16 juli 2018 14:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pijn is een emotie en emoties kan je uitschakelen
Neemt die Sanne mee, die is ook in het roze............quote:
Manon lijkt een reus maar tóch een veel te dikke reet. Dat vind ik maar kennelijk denk ze zélf van niet aangezien ze de hele dag ermee loopt te showen.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou nee hoor het gaat ook wel degelijk of iets in proportie is, bij een duitse herder is alles toch ook een stuk groter dan bij een teckel
Misschien heeft die teek hem gebeten.... teek Jessie.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjesus...![]()
Sjon: het begint wel te steken.
![]()
Mannen.
dat rijmt!quote:Op maandag 16 juli 2018 14:24 schreef mazaru het volgende:
Een Joachim. Die hebben we nog niet gezien
Wil ik niet weten.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]de meiden hier werden sowiezo te weinig gekietelt
Vind het niet kunnen om daar rond te gaan paraderen met dit soort lingerie aan.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
betje moppelig maar nit dikk
[ afbeelding ]
Hou op jij!quote:Op maandag 16 juli 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
neeeequote:Op maandag 16 juli 2018 14:26 schreef snetje het volgende:
Ik hoop een bouwer... ik hoop een bouwer....
quote:
Inderdaad. Lijkt alsof ze in haar onderbroekje rondloopt. Wat zeg ik, onderbroekje.... nog minder. Beetje sloerie.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Manon lijkt een reus maar tóch een veel te dikke reet. Dat vind ik maar kennelijk denk ze zélf van niet aangezien ze de hele dag ermee loopt te showen.
Deze hoef ik ook nietquote:Op maandag 16 juli 2018 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]de meiden hier werden sowiezo te weinig gekietelt
Het heeft geen tieten en lekkere kont en is geen 20.........quote:
Meijerijstadquote:
Het is ook een onderbroekquote:Op maandag 16 juli 2018 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt alsof ze in haar onderbroekje rondloopt. Wat zeg ik, onderbroekje.... nog minder. Beetje sloerie.
As je nog één keer mept joh dan begin ik te meppe joh......quote:
Vind het wel een goeie...........quote:Op maandag 16 juli 2018 14:27 schreef sjampoeh het volgende:
hij gelooft in als je goeie dingen doet, je goeie dingen terug krijgt en ook zo met slechte dingen
Zulke lange armen heb je niet.quote:Op maandag 16 juli 2018 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
As je nog één keer mept joh dan begin ik te meppe joh......![]()
quote:Op maandag 16 juli 2018 14:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zulke lange armen heb je niet.![]()
WTF SL.
Nah ja zeg.
Nergens voor nodigquote:Op maandag 16 juli 2018 14:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eerst dat rare staartje er maar eens af.
quote:
Die is vroeger denk ik behoorlijk gepest met haar figuur...borsten al laten verkleinen..daarna toch de complimenten aangenomen dat ze er wel mooi uitziet ...alleen slaan dit soort types dan door en kunnen niets anders meer dan continu hun lichaam te showen... zag je ook bij Beau toen..quote:Op maandag 16 juli 2018 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt alsof ze in haar onderbroekje rondloopt. Wat zeg ik, onderbroekje.... nog minder. Beetje sloerie.
Ow ow inderdaad.............Gerrit gaat dit niet leuk vinden.....quote:
Gerrit jaloers, altijd leukquote:Op maandag 16 juli 2018 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij pakt meteen de goeie eruit om te gaan masseren...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |