'Al die afrikanen'.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Toch handig voor al die afrikanen hier.
Ik neem officiele weerlocaties serieuzer dan jouw autoteller.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klopt geen kut van; 27.5 graden in Vlaardingen toen ik wegreed vanochtend om 05.10. Autoteller zal best iets afwijken, maar zéker geen 5 graden.
Komen er steeds meer bij, vooral in koedijkslanden.quote:
Ik drink al meer dan een week geen koffie meer omdat het zo warm is.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:50 schreef Black_Baron het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lekker.
Er zijn mensen goed ziek van de warmte. En ja, het is ook warm. Maar heb er kennelijk zelf niet zo’n last van.
Zit nu in de tuin met een bakkie koffie.![]()
Minder koffie hier ook. Maar ik drink ook niet opeens liters water extra.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink al meer dan een week geen koffie meer omdat het zo warm is.
Oh ja de A++ fopperij. Scheelt toch gauw 10% met een G.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewoon een A++ airco nemen en niet een uit het stenen tijdperk...
Ga even elders jouw kletspraat proberen te verkopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ja de A++ fopperij. Scheelt toch gauw 10% met een G.
Maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt dan..quote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:11 schreef -mosrednA het volgende:
Wat mij betreft nog een graad of 5 erbij
Is inderdaad wel beter jaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 14:14 schreef Taaikorsie het volgende:
[..]
Maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt dan..
Goed verhaal, lekker kort ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik neem officiele weerlocaties serieuzer dan jouw autoteller.
Geoden troll, jammer dat het seizoen voorbij is.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 13:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh ja de A++ fopperij. Scheelt toch gauw 10% met een G.
32quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een shitweer. Het is buiten nog 30 graden hier
Ja toch. Ik heb vanmiddag best een paar keer buiten gestaan, gewoon om het even te voelen, dat oldschool vakantiegevoel.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 22:34 schreef Arcee het volgende:
Het is dan wel geen 40 graden geworden, maar de afgelopen twee dagen waren wel legendarisch qua hitte.
Nooit?quote:Op maandag 16 juli 2018 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geen 'echte' weermannen iig. Dit is de pluim van aankomende tijd:
[ afbeelding ]
ja, 1 van de modellen geeft 40 aan, maar ook 10 graden, zo werkt dat altijd. Die uiterste modellen worden nooit waarheid.
Netflix filmpje aan, poten in een bak met koud / lauw water, biertje erbij en het is prima uit te houden.quote:
die teiltjes zijn te klein voor me voetenquote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Netflix filmpje aan, poten in een bak met koud / lauw water, biertje erbij en het is prima uit te houden.
Tocht heel lichtjes door inmiddels.
Je kunt online genoeg voetenbadjes vinden of soortgelijke zaken. Al is het daar nu een beetje laat voor.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 23:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die teiltjes zijn te klein voor me voeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |