ach hoe op, het is allemaal maar voor dat asoklupjequote:Op zondag 15 juli 2018 18:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Glaasje cola van 10 cent
Chocoladereep van 1 euro
Fles evenementenwater 40 cent
En dat doet hij met al zijn zogenaamde contacten,het komt hem gewoon aanwaaien.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die vrouw van die caravan die was daar op bezoek. Kon wel een caravan regelen zei ze toen tegen hem. En hij pronkt ermee.
Allemaal wel (behalve Adriaan).quote:Op zondag 15 juli 2018 18:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
als ik deze foto kijk lijkt ze in het koppie wel wat afgevallen
die is gekquote:Op zondag 15 juli 2018 18:32 schreef Zeyina het volgende:
Brandon: Als John naar huis was gegaan hadden we zeker 2 kampen gehad.![]()
![]()
Wat loop jij nou weer te zeiken? Serieus?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat een gezeur om een paar hamburgers 3 euro
wat een gezeur om een paar blikken bockworst 10 euro
wat een gezeur om wat bier 30 euro
wat een gezeur om wat hout 50 euro
wat een gezeur ............................................
Maar alleen sjon hoeft meer te eten....quote:Op zondag 15 juli 2018 18:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Allemaal wel (behalve Adriaan).
Ik zag net Hiske die is ook veel kwijt.
Gerrit, Jessie, Sjon, Mike en nog wat mensen zijn ook flink afgevallen.
Heerlijk en dan stiekem vol in de zon laten liggenquote:Op zondag 15 juli 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Bestel gewoon voor 250 euro vlees voor John..laat het 2 dagen staan en geef het aan John als "verrassing"
Gewoon in zijn tent gooien.quote:Op zondag 15 juli 2018 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
Bestel gewoon voor 250 euro vlees voor John..laat het 2 dagen staan en geef het aan John als "verrassing"
Hij is 57 en alleen hij, hij alleen weruukt hard! Keihard...Dat vergt veel van die ouwe snuiter....quote:Op zondag 15 juli 2018 18:33 schreef PTLe het volgende:
Ik vind het zo een gelul dat alleen John vlees nodig heeft , waarom hij alleen ?
quote:
Tegen wie praat ze nu?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
Sanne is verbaal best sterk, sterker dan Jessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |