Laten we het dr vragenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz, ik weet niet of Moira het leuk vind dat je haar op mij vindt lijken.
quote:
Wie wil dat nou niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:40 schreef cerror het volgende:
Mod zijn is alleen tof als je van bagger houd en admin's wil bevredigen.
In dat geval wil ik graag mijn interesse kenbaar makenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:40 schreef cerror het volgende:
Mod zijn is alleen tof als je van bagger houd en admin's wil bevredigen.
Goede toevoeging, wat lief dat je die speciaal uit mijn topic heb gekopieerd. Credits richting I.quote:
Dank.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede toevoeging, wat lief dat je die speciaal uit mijn topic heb gekopieerd. Credits richting I.
[x] IQ van onder de 75quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:47 schreef remlof het volgende:
Ik probeerde de hele avond in het MED-topic te posten, heb het ondertussen opgegeven.
beetje jammer dat hij niet helemaal klopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dank.
Nadat ik er zelf in was getrapt kon ik het niet laten.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
beetje jammer dat hij niet helemaal klopt.
Met dat IQ van een visstick van jou verwacht ik dat jouw sollicitatie al binnen is dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]moet ik het voorkauwen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
de link naar joetjoep is niet in dit topic gekomen.quote:
oh bedoelde je datquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
de link naar joetjoep is niet in dit topic gekomen.
zonde.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
oh bedoelde je dat
die had ik ook niet gekopieerd
Ik moest lachen want dit is pretty much hoe ik met een 9,5 ben afgestudeerdquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die een na achterste is hoe ik mezelf een stonede Moira die aan haar scriptie werkt voorstel.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede toevoeging, wat lief dat je die speciaal uit mijn topic heb gekopieerd. Credits richting I.
Toch wel jammer, had een half punt meer in gezeten.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik moest lachen want dit is pretty much hoe ik met een 9,5 ben afgestudeerd
Ja, had ik net even iets beter m'n best moeten doenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toch wel jammer, had een half punt meer in gezeten.
Dan heb je 3,9 punt te hard gewerkt. Die tijd had je ook op FOK! kunnen zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, sommige bagger wil je gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:55 schreef ABombali het volgende:
ONZ zou trouwens geen mods moeten hebben, gewoon alles toestaan. Sommige mods zijn te streng
Jawelquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, sommige bagger wil je gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |