Ik drink bier. Verder niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[x] IQ van onder de 75
Zijn er verder nog criteria waar je aan voldoet?
wrom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / ONZ USERS gezocht!!!!!
Kijk, iets ludieks, en ik wil niet eens mod worden.
"Mag ik deze baan? Ik beloof werkweigering. Groetjes!"quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:57 schreef ABombali het volgende:
Als ze mij mod maken dan beloof ik dat ik letterlijk niks ga doen
Voor nu ben ik even vrij actief hier, maar ik verwacht/hoop weer een leven te krijgen na de zomervakantie en de vorige keer ging dat gepaard met gekelderde FOK!-activiteitquote:
dat duurde gelijk 4 jaar ofzoquote:Op zondag 15 juli 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor nu ben ik even vrij actief hier, maar ik verwacht/hoop weer een leven te krijgen na de zomervakantie en de vorige keer ging dat gepaard met gekelderde FOK!-activiteit
Nee geen werkweigering, dat is dan gewoon mijn taak. Ik zal me volledig inzetten om die taken te volbrengenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Mag ik deze baan? Ik beloof werkweigering. Groetjes!"
een leven?quote:Op zondag 15 juli 2018 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor nu ben ik even vrij actief hier, maar ik verwacht/hoop weer een leven te krijgen na de zomervakantie en de vorige keer ging dat gepaard met gekelderde FOK!-activiteit
ja ging per ongeluk man, ging uit van een 6je ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan heb je 3,9 punt te hard gewerkt. Die tijd had je ook op FOK! kunnen zitten
Ja, en ik ben niet eens terug gekomen toen ik al geen reet uitvoerde, ik heb eerst alle series die ik wilde gekeken, en daar heb ik ook weer zo'n 9 maanden over gedaan. Nu heb ik een babyserie.quote:
Ik ben al jaren bekend met die extreem trage topicreeks.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / [BeF #1002] We zullen doorgaan met koffiedrinken
Dat weet ikquote:Op zondag 15 juli 2018 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al jaren bekend met die extreem trage topicreeks.
Dan weet je ook dat ongeveer iedereen die daar post al mod is geweest en dat niet meer wil worden.quote:
Enige wat ik onthouden heb is dat ik en een paar anderen een aantal jaar geleden dit topic hebben gekaapt om een ONZ SC te kunnen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2018 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ongeveer iedereen die daar post al mod is geweest en dat niet meer wil worden.
Neh, gewoon meteen FA, kan ie Mark opvolgenquote:Op zondag 15 juli 2018 00:19 schreef ABombali het volgende:
ik nomineer remlof, hij zou wel een goede mod zijn denk ik
Dat is mij ontgaan.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enige wat ik onthouden heb is dat ik en een paar anderen een aantal jaar geleden dit topic hebben gekaapt om een ONZ SC te kunnen hebben
Wie is Mark?quote:Op zondag 15 juli 2018 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neh, gewoon meteen FA, kan ie Mark opvolgen
Altijd zo. Pak d'r maar aan. Bitchfight.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken, maar achter de schermen houdt moira het tegen.. [ afbeelding ][ afbeelding ]
I wordt toch mod?quote:
ik hoopte ooit dat de fokmods een groep toegewijde vrijwilligers was die netjes zorgde dat elke subforum gedekt werd door minimaal een mod.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:20 schreef murp het volgende:
[..]
Ok, we werken omste beurten 12 uur met slaapdienst. Maar als je geen slaapdienst heb kan het zijn dat je om de 78 uur slaap dienst heb, maar dan moet je daarvoor wel 4 uur eerst hebben schoongemaakt waardoor je daarna geen volledige dagdienst kan draaien. dan komt de volgende na 5 uur de wacht overnemen. Dit gebeurd allemaal om de 12,4 uur stipt.
impressie:[ afbeelding ]
Ja jaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de eerste 6 maand zit je in je proeftijd en dien je 24u pd aanwezig te zijn om te kunnen modden.
Als je paramilitie zoekt, dan raad ik je aan om je aan te melden bij de FOK!knokploeg. Altijd fraai.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:59 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
ik hoopte ooit dat de fokmods een groep toegewijde vrijwilligers was die netjes zorgde dat elke subforum gedekt werd door minimaal een mod.
Maar het is gewoon een ongeorganiseerde paramilitie
ToT heeft eerder al gegastmod hier af en toequote:Op zondag 15 juli 2018 00:48 schreef FlippingCoin het volgende:
is tot niks? Leuke painter prima user volgens mij.![]()
En dev maar die wilt niet.![]()
Cordiali saluti Flip.
murp heeft alleen plek voor me gemaakt, de rest moet ik zelf doenquote:Op zondag 15 juli 2018 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
I wordt toch mod?![]()
Prijazni pozdravi Flip.
Weinig daadkrachtige club is dat volgens mij. Veel lullen weinig klappen.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je paramilitie zoekt, dan raad ik je aan om je aan te melden bij de FOK!knokploeg. Altijd fraai.
ja prima optie denk ikquote:Op zondag 15 juli 2018 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ToT heeft eerder al gegastmod hier af en toe
wie heeft die eruit geknikkerd voor je?quote:Op zondag 15 juli 2018 01:04 schreef I. het volgende:
[..]
murp heeft alleen plek voor me gemaakt, de rest moet ik zelf doen
Blijft nog even geheim.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie heeft die eruit geknikkerd voor je?![]()
Vänliga Hälsningar Flip.
solliciteer aub!quote:Op zondag 15 juli 2018 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie heeft die eruit geknikkerd voor je?![]()
Vänliga Hälsningar Flip.
oké okéquote:
nee mods zijn piemolsquote:
lul.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee mods zijn piemols
op jou na haagse![]()
Mahadsanidin Flip.
stuur maar een mailquote:Op zondag 15 juli 2018 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
I wordt toch mod?![]()
Prijazni pozdravi Flip.
murp en ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2018 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Flip en ik zijn 4 handen op 1 buik.
welke? Die van vorig jaar zomer?quote:Op zondag 15 juli 2018 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie mij geen mod maken dan lek ik de tietenfoto's van murp
quote:Op zondag 15 juli 2018 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie mij geen mod maken dan lek ik de tietenfoto's van murp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |