Eerste jaar 450 euro per maand, en auto van de zaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik bied me bij deze aan, mits ik met Danny tot een akkoord kan komen betreffende de salariëring.
Dan laat maar zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:04 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Eerste jaar 450 euro per maand, en auto van de zaak.
[ afbeelding ]
je bent hier toch altijd, dus gratis 450 euro in de pocket, en die auto kun je laten verbranden of ergens op een industrieterrein parkerenquote:
Die leasebak is niks mis mee, maar qua salaris wil ik toch minimaal 80k/jaar opstrijken. Bruto dan he.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:22 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Dan ding slipt hendig sjiek[ afbeelding ]
De Multiplaquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:22 schreef murp het volgende:
[..]![]()
Dan ding slipt hendig sjiek[ afbeelding ]
Dan laar maar zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die leasebak is niks mis mee, maar qua salaris wil ik toch minimaal 80k/jaar opstrijken. Bruto dan he.
Ik mag niet lekken, maar achter de schermen houdt moira het tegen..quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nog niet blauw. Schiet niet op zo/
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken, maar achter de schermen houdt moira het tegen.. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik t ook een vrij absurde eis vind. Eerst wordt er geklaagd dat er te weinig sollicitaties binnenkomen tegenwoordig, en vervolgens wordt er op de users een beroep gedaan om moeite te doen om überhaupt te solliciteren. Waarschijnlijk zit er een idee achter van 'we willen alleen de kandidaten die genoeg tijd en moeite hebben voor een Paint', maar ik denk dat ze op deze manier een hoop geschikte kandidaten missen, die ofwel geen zin hebben in een openbare sollicitatie (compleet terecht imo), ofwel voornamelijk op hun mobiel FOK!ken en dus geen Paint in de buurt hebben (ook een terechte reden lijkt me). Dus ben toch wel benieuwd waarom er voor deze aanpak gekozen isquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
Moira is vooralsnog ook de enige met een echte inzending
Je zit wel in ONZ hehquote:Op zaterdag 14 juli 2018 22:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik t ook een vrij absurde eis vind. Eerst wordt er geklaagd dat er te weinig sollicitaties binnenkomen tegenwoordig, en vervolgens wordt er op de users een beroep gedaan om moeite te doen om überhaupt te solliciteren. Waarschijnlijk zit er een idee achter van 'we willen alleen de kandidaten die genoeg tijd en moeite hebben voor een Paint', maar ik denk dat ze op deze manier een hoop geschikte kandidaten missen, die ofwel geen zin hebben in een openbare sollicitatie (compleet terecht imo), ofwel voornamelijk op hun mobiel FOK!ken en dus geen Paint in de buurt hebben (ook een terechte reden lijkt me). Dus ben toch wel benieuwd waarom er voor deze aanpak gekozen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |