Superquote:Op zaterdag 14 juli 2018 21:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bij deze dien ik een motie in om de minimumleeftijd van het stemrecht te verhogen naar 21 jaar.
PoA is bestequote:Op zondag 15 juli 2018 11:15 schreef Afwazig het volgende:
Waar zijn allen VEN shills? Doe eens je best man.
#VEC #VEN #THOR #VET
Ja, heb paar weken geleden alle VEN verkocht en paar weken daarvoor alle andere alts. Tijdje in Tether gezeten, maar uiteindelijk toch maar weer in BTC. Nu 100% BTC totdat er een duidelijke trend omhoog wordt ingezet.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:08 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Jij zat in BTC toch? Prima keuze.
Nog steeds helemaal niks met VeChain. Hele markt is nu zo instabiel als het maar kan, prijs zegt helemaal niks over hoe goed een coin is en dat weet jij ook heel goed, dus leuke poging.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:15 schreef Afwazig het volgende:
Waar zijn allen VEN shills? Doe eens je best man.
#VEC #VEN #THOR #VET
Dit is natuurlijk wel waar. Anders stond IOTA niet op #9.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:36 schreef Kyran het volgende:
prijs zegt helemaal niks over hoe goed een coin is en dat weet jij ook heel goed, dus leuke poging.
Heel top 10 klopt van geen kanten wat dat betreft.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:39 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel waar. Anders stond IOTA niet op #9.
Zelfs LTC niet, wat heeft die coin voor toegevoegde waarde?quote:Op zondag 15 juli 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heel top 10 klopt van geen kanten wat dat betreft.
BTC, ETH, LTC zijn de enige 3 die daar thuishoren.
XRP, BCASH, EOS, XLM, ADA, IOTA ....![]()
![]()
Ja wel mee eens. Snap ook niet waarom Coinbase ADA gaat listen.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
![]()
Die hebben toch 10% van een bank gekocht laatst?quote:Op zondag 15 juli 2018 11:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zelfs LTC niet, wat heeft die coin voor toegevoegde waarde?
Je weet dat het concept van Ripple echt tyfusoud is? Als we coins daarop gaan afrekenen.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:47 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Maar LTC vind ik puur op basis van bestaansgeschiedenis etc wel iets meer recht van spreken hebben.
Ja, maar met Ripple zijn er honderd andere dingen mis.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je weet dat het concept van Ripple echt tyfusoud is? Als we coins daarop gaan afrekenen.
Quote dan ook de tweede zin lulquote:Op zondag 15 juli 2018 11:56 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je weet dat het concept van Ripple echt tyfusoud is? Als we coins daarop gaan afrekenen.
Zodra de mainchains gaan komen waarvan er nu veel ETH als carrier gebruiken, zal ETH ook een duikvlucht nemen voorspel ik.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:02 schreef ChickenMan het volgende:
ETH hoort daar ook niet meer. Een populaire dapp en die hele chain loopt vast.
Ik ben absoluut geen Ripple fan, maar ik ben laatst beroepsmatig flink in de techniek van Ripple en XRP gedoken en ik was behoorlijk onder de indruk. Met name de manier waarop een aantal van de grote financieel-logistieke problemen in het bankwezen (denk o.a. aan interbancaire settlements) worden opgelost is erg mooi. Natuurlijk, het is volledig gecentraliseerd, maar dat heeft hier ook voordelen. Ik denk dat de financiele wereld een stuk makkelijker overstapt van een gecentraliseerde blockchainachtige ledger naar een gedecentraliseerde blockchain dan direct van klassiek bankieren naar een gedecentraliseerde blockchain.quote:Op zondag 15 juli 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom dan Ripple en niet RippleINGRaboABN bijvoorbeeld?quote:Op zondag 15 juli 2018 12:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Ripple fan, maar ik ben laatst beroepsmatig flink in de techniek van Ripple en XRP gedoken en ik was behoorlijk onder de indruk. Met name de manier waarop een aantal van de grote financieel-logistieke problemen in het bankwezen (denk o.a. aan interbancaire settlements) worden opgelost is erg mooi. Natuurlijk, het is volledig gecentraliseerd, maar dat heeft hier ook voordelen. Ik denk dat de financiele wereld een stuk makkelijker overstapt van een gecentraliseerde blockchainachtige ledger naar een gedecentraliseerde blockchain dan direct van klassiek bankieren naar een gedecentraliseerde blockchain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |