Wel voor die jonge spelers hoor, zag je ook vorige week bij zo'n Q&A met Huntelaar en Mazraoui. Dat die jongere jongens echt willen weten hoe het eraan toe ging bij Real Madrid en vast ook vragen hoe het was bij Oranje.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze luisterden vanwege hun status . Huntelaar heeft eigenlijk ook niet een status waar je u tegen zegt .
Uren aan het blazen geweest voor hij stond. #trotsquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkapte "Ik heb een zwembad in mijn tuin"-post.
''Ik kwam er niet aan de bak bij de Real en ook niet bij Milan omdat de trainer het niet in mij zag zitten , kan je weinig aan doen''quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel voor die jonge spelers hoor, zag je ook vorige week bij zo'n Q&A met Huntelaar en Mazraoui. Dat die jongere jongens echt willen weten hoe het eraan toe ging bij Real Madrid en vast ook vragen hoe het was bij Oranje.
Probeer het positieve ervan in te zien, ze willen ook echt wel weten van Blind en Tadic hoe het was in de Premier League.
Oh zo'n opblaaszwembad.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uren aan het blazen geweest voor hij stond. #trots
Wel in drie grote competities gespeeld, veel spelers zullen echt lang niet zo kritisch erover zijn als jij nu bent hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ik kwam er niet aan de bak bij de Real en ook niet bij Milan omdat de trainer het niet in mij zag zitten , kan je weinig aan doen''
Ja hopelijk heeft Tadic dat overwicht op ze .
Grapje natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zo'n opblaaszwembad.
Dan ben ik een tikkeltje minder jaloers.
Die had een geweldige voorbereiding inderdaad. Bovendien had hij weinig excuses wat betreft ontbrekende spelers.quote:
Welke afmetingen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk.
Het is een heus ingegraven voor de echie zwembad. Maar niet zo groot hoor. Het is niet dat je er even baantjes in gaat trekken.
Dat wordt de grootste downfall van Ajax. Normaal gezien zijn de verwachtingen al enorm met al die potentiële ''wereldtoppers'' aan talenten, en nu de club eens echt wat geld uitgeeft zullen die enkel toenemen. Tel daarbij op dat de concurrentie enkel zwakker lijkt te worden. Ik verwacht daarom ook dat het eigenlijk onmogelijk wordt voor Ten Hag om goed te presteren, tenzij hij de kwartfinale van de CL bereikt en kampioen wordt met 32 gewonnen wedstrijden in combinatie met een doelsaldo van 80+. Anders zal het enkel tegenvallenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:44 schreef R-woud88 het volgende:
Ik lees overal dat Ajax kampioen gaat worden want de selectie is straks gewoon geweldig
Ach we hebben nog 11 dagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:48 schreef Brammess het volgende:
Dit was echt, maar dan ook echt dramatisch. Werk aan de winkel.
Inderdaad. Vorig seizoen hadden we helemaal geen Europees voetbal en toen ging het echt fantastisch in de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
Ajax moet de CL helemaal niet in willen, sportief gezien..
Geld is leuk, maar het zal de competitie niet ten goede komen wat automatisch het einde zal betekenen van Ten Hag.
Het laatste zou de meeste users hier alleen maar toejuichen maar het betekent wel dat je waarschijnlijk weer een seizoen heb verneukt
Dat zeg ik helemaal niet, maar de CL gaat je echt niet helpen, in zowat alle opzichtenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig seizoen hadden we helemaal geen Europees voetbal en toen ging het echt fantastisch in de Nederlandse competitie.
Oh wacht, dit is dikke onzin.
Bedankt voor je (nutteloze) input.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:24 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar de CL gaat je echt niet helpen, in zowat alle opzichten
Graag gedaan, bedankt voor je (nutteloze) reactiequote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bedankt voor je (nutteloze) input.
Geef hem eens ongelijk. Voetballen in een mooie competitie met een competente coach of onder Ten Shag met mega druk op je schouders.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Danny Blind heeft Daley ook genoeg interesse van clubs uit grote competities, waardoor het allemaal wat langer duurt. Oftewel, eerst nog even wachten of er een mooie club voorbij komt en anders terug naar Amsterdam.
Ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Danny Blind heeft Daley ook genoeg interesse van clubs uit grote competities, waardoor het allemaal wat langer duurt. Oftewel, eerst nog even wachten of er een mooie club voorbij komt en anders terug naar Amsterdam.
Financieel is het natuurlijk lekker, paar mooie tegenstanders. Als je dan derde wordt is het primaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:24 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet, maar de CL gaat je echt niet helpen, in zowat alle opzichten
Dat is inderdaad leuk, maar een EL finale ga je niet weer zomaar halen en het kan je kostbare punten kosten in de competitie en Ajax is toe aan een prijsquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Financieel is het natuurlijk lekker, paar mooie tegenstanders. Als je dan derde wordt is het prima
En dat zit in onze RvCquote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Of senior deze transfer verstandig acht als vader? "Hij zit in een fase van zijn leven, 28 jaar, waarin je op je sterkst bent. Hij zit bij een hele grote club in Europa met ook mogelijkheden van andere clubs. Dat is ook de reden waarom het al even duurt."
Scholletje gaat de transfer hoogst persoonlijk torpederen omdat zijn zoon bij een topclub hoort te spelen.
Scholletje is gewoon een kneus. Ongeacht wat hij zegt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Of senior deze transfer verstandig acht als vader? "Hij zit in een fase van zijn leven, 28 jaar, waarin je op je sterkst bent. Hij zit bij een hele grote club in Europa met ook mogelijkheden van andere clubs. Dat is ook de reden waarom het al even duurt."
Scholletje gaat de transfer hoogst persoonlijk torpederen omdat zijn zoon bij een topclub hoort te spelen.
quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 00:16:31BREAKING: @BlindDaley mondeling akkoord over contract voor 4 jaar bij #Ajax dat transferrecord breekt voor 54-voudig international: 16 miljoen vast, maximaal oplopend tot 21 miljoen. ⬇️https://t.co/Y5BbHUVZ8n reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |