Ik denk dat ie biqueerious is.. en dat dat komt door de genen van de vijver vroeger bij hun in de tuin.quote:
Ja ze zag dat Brenda er 2 keer inpaste.. en dacht heeey die pas ik ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
HoSanna… Brenda? Mag ik jou tuinbroek aan?
Brenda.. Jahoor…
Wat een "Groepsgevoel kweken
Ik kan niet wachten.......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:28 schreef SjonSlot het volgende:
Timoteef lekker aan t lobbyen voor zn regime...
Tim heeft een rare verhouding tot vrouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
HerrüberTim is een echte vrouwenman, ja kan ze lekker diepe gesprekken met ze voeren, met mannen is het zo direct wat moet ik doen, daar houdt HerrüberTim niet zo van....in combinatie met zijn stierlijk irri gejengel… kom ik maar tot één concusie
HerrÜberTim is kneiterhard Homo
Maar doet niets… alleen maar klagenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:28 schreef SjonSlot het volgende:
Timoteef lekker aan t lobbyen voor zn regime...
Wat moet dit voor bouwwerk worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Yaksa het volgende:
Weer zo'n schots en scheef in elkaar gefrommeld bouwsel van meesterbouwer John:
[ afbeelding ]
Voor wie is dat dan weer....waar blijven de bedden......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel overduidelijk.. vrouwen zijn om te koken, afwassen, kleren wassen, opruimen, poetsen neuken… en mannen zijn om.. ehh die vrouwen te neukenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:29 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim heeft een rare verhouding tot vrouwen.
Bijvoorbeeld wat hij vanavond zei tegen Adriaan. Dat Mike een aantal vrouwen heeft die op hem gaan stemmen. Tim heeft nu ook een paar vrouwen aan zijn kant.
Ook die opmerkingen over het corvee. Dat vrouwen van nature zorgzaam zijn en dus corvee moeten doen als mannen fysiek zwaar werk doen.
Tim probeert zijn status te verhogen door het aantal vrouwtjes dat hij achter zich heeft staan en voor hem corveeklusjes doen.
tent?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
erg kort door de bocht......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is wel overduidelijk.. vrouwen zijn om te koken, afwassen, kleren wassen, opruimen, poetsen neuken… en mannen zijn om.. ehh die vrouwen te neuken
En zo wil HerrüberTim de leiding hebben
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
HerrüberTim doet Kampcontrole.. is nog "lerend" volgens hemzelf.. intussen doet die flikker niets anders dan klagen en roddelen over laatslapers en lawaaimakers…
Haha If any of you pricks moooove...!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef Bonken het volgende:
[..]Beetje dimmen mag ook wel, met je adhd schrijfsels.
Brenda lijkt een beetje op Honey Bunny
[ afbeelding ]
Dat is hetquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, als ze dat pikken, is het hun eigen schuld
Als je nu luistert hoor je toch heel wat anders....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, als ze dat pikken, is het hun eigen schuld
Het wachten is op de eerste herfststorm en de A1 is geblokkeerd door bergen met latjes en bouwzeil.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Yaksa het volgende:
[ afbeelding ]
Teer zieltje? Flikker is ook volkstaal voor klootzak en eikel.. maar ja niet iedereen is in Amsterdam opgegroeidquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef Bonken het volgende:
[..]Beetje dimmen mag ook wel, met je adhd schrijfsels.
Brenda lijkt een beetje op Honey Bunny
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |