Heel de familie hier ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken ook naar NPO1 de Tour de France.
De Nier is de enige die ik niet meteen door de shredder zou gooien.quote:
Even proberen dat account te activeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Nier is de enige die ik niet meteen door de shredder zou gooien.
groenen is het met me eens.
Lars Boom.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even proberen dat account te activeren.
Grischa Niermann.
Niermannquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even proberen dat account te activeren.
Grischa Niermann.
Waarom doet hij dat dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Impey was helemaal niet van plan om te gaan sprinten overigens
Omdat Derrol het buskruit niet heeft uitgevonden.quote:
quote:
Hij weet het zelf eigenlijk ook niettwitter:MitcheltonSCOTT twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 19:53:25REPORT: “I wasn’t going to sprint, I was at the back with five kilometres to go but I thought if I could get up there I would try. I knew with the head wind it wasn’t going to be as fast and I got on a good wheel and had a go." - @darylimpey #TDF2018 https://t.co/Yti42GRRhc reageer retweet
dat was de darkest timelinequote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo lang geleden moesten we altijd teren op de laatste zege van Weening, jaren gingen voorbij zonder Nederlands succes, toch lekker dat deze generatie goede wielrenners weer ieder jaar de nodige zeges oplevert
Afgelopen jaren op alle vlakken een rit gewonnen ja, massasprint, aankomst bergop, vanuit de vlucht, tijdrit, kasseienrit.. En daarnaast nog grote klassiekers, een wereldtitel, eindzege in de Giro.. Nu die gele trui en het eindpodium in de Tour nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:51 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo lang geleden moesten we altijd teren op de laatste zege van Weening, jaren gingen voorbij zonder Nederlands succes, toch lekker dat deze generatie goede wielrenners weer ieder jaar de nodige zeges oplevert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |