quote:Das niet waar, want iedereen zit in een klas. Bijna iedereen dan. En Dewi had veel minder dan de vorige 2 weken.
Op vrijdag 27 december 2002 23:53 schreef Golfen het volgende:
Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.
quote:Nou nee hij hoeft niet te winnen. Ik heb het liefst dat Judith of Juliette wint, maar Daniel K. is een goede 3e.
Op vrijdag 27 december 2002 23:46 schreef DaRealMac het volgende:
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
quote:En het overlapt Deutschland Sucht den Superstar dan voor een groot gedeelte. Waarom gaat het weg van de vrijdagavond? Dat snap ik niet.
Op vrijdag 27 december 2002 23:49 schreef CloudBox het volgende:
Jammer dat Idols straks tegelijk wordt uitgezonden met de voorrondes van het songfestival. Dat wordt net als Idols (en zoals vorig jaar in Belgie.)
Ik krijg trouwens steeds meer een hekel aan de Nederlandse versie. Ze rekken het veel te veel uit, nou weer zo'n update ertussen! En dan gaan ze het ook nog eens op zaterdag uitzenden!
Nou ja, dan kijk ik de boel wel in de herhaling of gewoon niet, want zaterdag kijk ik Superstar
En Superstar is lekker veel leuker, want Idols heeft geen Daniel (K. wel te verstaan)
quote:DaRealMac niet aardig vindt
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
quote:Dan kijk je niet goed. http://www.deutschlandsuchtdensuperstar.de Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
Op zaterdag 28 december 2002 13:21 schreef RoK het volgende:
Ben een beetje de buitenlandse Idols-sites aan het afgaan om te kijken wat daar gebeurt, maar kan nergens video's vinden als op de Nederlandse site. Of kijk ik niet goed?
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.
quote:Zosja
Op zaterdag 28 december 2002 16:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ben benieuwd wie er door de jury gekozen wordt als nummer 10.Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.
Fragmentjes waren wat dat betreft slap dus echt een oordel heb ik er niet uit kunnen vestigen, al heeft misschien iemand een beter performance gegevens dan dat het fragment weergaf. Met 'die ander' kon ik me er nog enigzins wat bij voorstellen, hij heeft een mooie soulvolle stem. Die boer uit klazienaveen, echt een poppy gezichtje en wat ik van zijn fragment gezien heb klonk ook redelijk.
Maar Dewi daar kon ik niet echt een conclusie uittrekken, in het fragment vond ik haar slecht, maar is wel leuke griet om te zien als popidool.
En van de nummer 4 Wat ben ik blij dat díe loser eruit ligt zeg. Blegh
ja het juiste popidool maar hij is dan weer typisch dat figuur waardoor mensen gaan walgen van pop en er haatgevoelens van krijgen tegenover dat mietje. Bovendien zal het ook geen ruige reputatie hebben als het dat 'jongetje-van-die-vader' is. Hehe
quote:Volgens mij gaat die later als ie groot is best leuk opdrogen (Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen.
Op zaterdag 28 december 2002 00:22 schreef CloudBox het volgende:[..]
quote:ja ik las het, wel een leuk mens
Op dinsdag 31 december 2002 13:34 schreef SmashBro het volgende:
Jeminee hebben jullie Tooske's nieuwe column in de Veronica al gelezen? Wat heeft dat mens het belachelijk druk zeg, ik zou gek worden!
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:18 schreef SmashBro het volgende:[..]
(Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen.
.) en net zo'n hunk worden als z'n broer.
Bas heeft een beetje een Gizmo uit Gremlins hoofd. Maar wel schattig toen ie moest huilen op het eind omdat ie doormocht.
Ik vond David en Charlotte de beste van deze uitzending.
Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.
Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.
quote:IK ben het hier absoluut niet mee eens!
Op donderdag 2 januari 2003 21:25 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.
Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.
Heel veel mensen hebben ook missy eliot boven hun bed hangen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |