abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2002 @ 00:18:49 #26
13973 ranja
image means nothing
pi_7573475
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:53 schreef Golfen het volgende:
Maargoed, volgens mij als je je hele klas 10 keer laat stemmen, ben je door.
Das niet waar, want iedereen zit in een klas. Bijna iedereen dan. En Dewi had veel minder dan de vorige 2 weken.
pi_7573564
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:49 schreef Karliene het volgende:
niemand kan tippen aan Nick
pi_7576809
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:46 schreef DaRealMac het volgende:
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
Nou nee hij hoeft niet te winnen. Ik heb het liefst dat Judith of Juliette wint, maar Daniel K. is een goede 3e.
pi_7576816
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 23:49 schreef CloudBox het volgende:
Jammer dat Idols straks tegelijk wordt uitgezonden met de voorrondes van het songfestival. Dat wordt net als Idols (en zoals vorig jaar in Belgie.)
En het overlapt Deutschland Sucht den Superstar dan voor een groot gedeelte. Waarom gaat het weg van de vrijdagavond? Dat snap ik niet.
pi_7578161
David en Dewi vond ik wel goed, maar Bas echt niet.

Ik krijg trouwens steeds meer een hekel aan de Nederlandse versie. Ze rekken het veel te veel uit, nou weer zo'n update ertussen! En dan gaan ze het ook nog eens op zaterdag uitzenden!
Nou ja, dan kijk ik de boel wel in de herhaling of gewoon niet, want zaterdag kijk ik Superstar
En Superstar is lekker veel leuker, want Idols heeft geen Daniel (K. wel te verstaan)

quote:
Zeg Tom_Tom: je hoopt toch niet echt dat dat bloedirritante zaadkereltje Daniel uit Superstar Duitsland gaat winnen he??
DaRealMac niet aardig vindt
pi_7578476
Wat ik trouwens wel een beetje gezeur van Henkjan vond, was dat mensen misschien niet bekend waren met het liedje wat Dewi zong (How come you don't call me van Alicia Keys), terwijl ik deze juist wel kende en de helft van de andere liedjes niet.
pi_7578714
Ben een beetje de buitenlandse Idols-sites aan het afgaan om te kijken wat daar gebeurt, maar kan nergens video's vinden als op de Nederlandse site. Of kijk ik niet goed?
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  zaterdag 28 december 2002 @ 16:00:21 #33
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7581115
Over een nummertje of 5 komt Isn't she Lovely in de top 2000 langs.... Dan kan hij zich weer lekker in je hoofd boren net zoals een paar weekjes terug tijdens de voorrondes
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_7581303
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 13:21 schreef RoK het volgende:
Ben een beetje de buitenlandse Idols-sites aan het afgaan om te kijken wat daar gebeurt, maar kan nergens video's vinden als op de Nederlandse site. Of kijk ik niet goed?
Dan kijk je niet goed. http://www.deutschlandsuchtdensuperstar.de Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
pi_7581503
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daar staan ook videos onder het hokje, juist ja: videos!
pi_7581610
Ben benieuwd wie er door de jury gekozen wordt als nummer 10.

Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.

♥ K, N, R en F ♥
pi_7581640
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 16:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ben benieuwd wie er door de jury gekozen wordt als nummer 10.

Hoop dat dat nummer 4 wordt van de 2de reeks.
Was een meisje en daarvan zei de jury ook dat ze goed kon zingen en door zou moeten gaan.

Zosja
pi_7581739
die dus !
♥ K, N, R en F ♥
pi_7583465
Dewi, dingus uit Klazienaveen, en die ander.
Ben de namen even kwijt haha. Tsja wat kan ik zeggen, heb weinig van de uitzending meegekregen aangezien ik een film aan het kijken was maar bij de sms-bel/jambers pauze heb ik de fragmentjes even gekeken.

Fragmentjes waren wat dat betreft slap dus echt een oordel heb ik er niet uit kunnen vestigen, al heeft misschien iemand een beter performance gegevens dan dat het fragment weergaf. Met 'die ander' kon ik me er nog enigzins wat bij voorstellen, hij heeft een mooie soulvolle stem. Die boer uit klazienaveen, echt een poppy gezichtje en wat ik van zijn fragment gezien heb klonk ook redelijk.
Maar Dewi daar kon ik niet echt een conclusie uittrekken, in het fragment vond ik haar slecht, maar is wel leuke griet om te zien als popidool.

En van de nummer 4 Wat ben ik blij dat díe loser eruit ligt zeg. Blegh ja het juiste popidool maar hij is dan weer typisch dat figuur waardoor mensen gaan walgen van pop en er haatgevoelens van krijgen tegenover dat mietje. Bovendien zal het ook geen ruige reputatie hebben als het dat 'jongetje-van-die-vader' is. Hehe

pi_7597084
Hoe lang ligt de site van Idols er eigenlijk al uit?
En vast!
pi_7618039
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:22 schreef CloudBox het volgende:

[..]

[afbeelding]

Volgens mij gaat die later als ie groot is best leuk opdrogen (Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen. .) en net zo'n hunk worden als z'n broer.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7619425
Weet iemand hoe dat nummer heet dat Jim vorige week zong?
pi_7619598
Laat maar, ik heb het al. Het was 'Jessie'.
pi_7637408
Jeminee hebben jullie Tooske's nieuwe column in de Veronica al gelezen? Wat heeft dat mens het belachelijk druk zeg, ik zou gek worden!
LaToya rules
pi_7639318
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:34 schreef SmashBro het volgende:
Jeminee hebben jullie Tooske's nieuwe column in de Veronica al gelezen? Wat heeft dat mens het belachelijk druk zeg, ik zou gek worden!
ja ik las het, wel een leuk mens
pi_7641652
quote:
Op maandag 30 december 2002 15:18 schreef SmashBro het volgende:

[..]

(Ha! Opdrogen en dan deze foto erbij, wat heb ik af en toe toch geniale dubbelzinnige invallen. .) en net zo'n hunk worden als z'n broer.

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_7663106
Charlotte was goeoeoed en mooooooi! Waarom is die nou niet door. .

Bas heeft een beetje een Gizmo uit Gremlins hoofd. Maar wel schattig toen ie moest huilen op het eind omdat ie doormocht.

Ik vond David en Charlotte de beste van deze uitzending.

LaToya rules
pi_7663136
Ik vond de eerste Charlotte beter hoor. Maar afgelopen Charlotte zong ook erg goed. Vind ik.
pi_7673316
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!

Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.

Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.

pi_7674606
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:25 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik wil het gewoon ff zeggen en het lijkt me het beste om het gewoon hier te doen. Yuli had nooit door gemogen!!!

Reden: Ze kraken andere mensen af omdat ze te gewoontjes zijn door Outfit?!?!? Wtf? Ze zeiden ook nog eens tegen iemand tijden die rondes met 10 personen elke afleveringen "Wij zoeken een popidool en dat ben jij niet". En toen kon ik wel bijna door het lint gaan, want is Yuli een popidool?!? Nee, dat is ze niet. Kzie niemand met een poster van haar boven zijn bed hangen hoor.

Tuurlijk heeft ze een stem ala aretha, maar ze zoeken een popidool, dus ik vind het gewoon dom dat zij door is (alle rondes eigenlijks) en had beter plaats kunnen maken voor iemand anders die ik wel doorhad zien willen gaan.

IK ben het hier absoluut niet mee eens!

Heel veel mensen hebben ook missy eliot boven hun bed hangen hoor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')