Brontwitter:CBalear twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 10:45:57🔴🔴🔴Varios jóvenes matan de una paliza a un turista en Son Ferriolhttps://t.co/2SxuqtPokM reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Toerisme is ook niet meer wat het ooit was.
RIP.
Blijf jij maar lekker op de camping in Schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Toerisme is ook niet meer wat het ooit was.
RIP.
Beter nog, ik blijf lekker thuis.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker op de camping in Schubbekutteveen.
niet echtquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beter nog, ik blijf lekker thuis.
De beste vakantie die je kunt hebben.
Wel als je al alles van de wereld hebt gezien toen het nog kon zonder je helemaal te moeten laten doorlichten, uitkleden en scannen.quote:
Daar hoef je nog steeds niet bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wel als je al alles van de wereld hebt gezien toen het nog kon zonder je helemaal te moeten laten doorlichten, uitkleden en scannen.
En ook niet bang hoefde te zijn voor aanslagen, omdat je een toerist was.
Dit dus. Verbaasd mij niets.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:11 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Als je die beelden soms ziet van wat er allemaal gebeurt in die uitgaansgebieden.
Zon zuipen ziekenhuis taferelen. Treurig nieuws.
Alles van de wereld, dat is bijzonder knap.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wel als je al alles van de wereld hebt gezien toen het nog kon zonder je helemaal te moeten laten doorlichten, uitkleden en scannen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee? Meen je dat nou echt? In mijn tijd schoten kinderen niet hun klasgenootjes neer. Of hun leraren.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar hoef je nog steeds niet bang voor te zijn.
Klopt. En er even tussenuit te gaan en alles te doen wat je leuk vindt kan net zo goed in Schubbekuttenveen als in Rio de Janeiro.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alles van de wereld, dat is bijzonder knap.
Maar ik denk dat vakantie niet als doel moet hebben om iets van de wereld te zien, wel om er even tussenuit te gaan en alleen te doen wat je leuk vindt of wat je als ontspannend ziet. Dus even geen dagelijkse beslommeringen rondom je werk en thuis, maar in een andere omgeving waarbij je maar om twee dingen druk maakt en dat is "wat eten we vandaag" en "wat ga ik vandaag doen".
En laten we wel wezen, een ongelukje zit niet alleen in Spanje, Thailand of Canarische eilanden in een klein hoekje, maar thuis ook
Ik zou als ik jou was je zolderkamer helemaal niet meer af komenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hahaha, de angst zit er goed in. Bedank de MSM daar maar voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee? Meen je dat nou echt? In mijn tijd schoten kinderen niet hun klasgenootjes neer. Of hun leraren.
Kon je gewoon in je eigen kleding de boel gaan verkennen. Behalve in kerken, daar moesten de benen, billen en hoofden van vrouwen bedekt zijn.
Nee, neem van mij aan, het leven was toen niet zo gecompliceerd als je op vakantie wilde.
Dat is het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 12:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee? Meen je dat nou echt? In mijn tijd schoten kinderen niet hun klasgenootjes neer. Of hun leraren.
Kon je gewoon in je eigen kleding de boel gaan verkennen. Behalve in kerken, daar moesten de benen, billen en hoofden van vrouwen bedekt zijn.
Nee, neem van mij aan, het leven was toen niet zo gecompliceerd als je op vakantie wilde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |