Dan zal ze wel heel trots zijn😂quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:51 schreef Zeyina het volgende:
John's vrouw kijkt 24/7 streams. Nou tot hij naar bed gaat zegt ze
Vind het wél smerig dat je je er eerst helemaal door laat aflikken en vervolgens je familie gaat knuffelen.quote:
Ik hoop het, want hij is bij mij door het ijs gezakt.quote:
Dat vind ik sowieso vies.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het wél smerig dat je je er eerst helemaal door laat aflikken en vervolgens je familie gaat knuffelen.
Heeft zij geen baan dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:51 schreef Zeyina het volgende:
John's vrouw kijkt 24/7 streams. Nou tot hij naar bed gaat zegt ze
Meneer hygienisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het wél smerig dat je je er eerst helemaal door laat aflikken en vervolgens je familie gaat knuffelen.
Ik vond hem de eerste weken ook wel een goede hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop het, want hij is bij mij door het ijs gezakt.
ja kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Geloof dat mw John botergeil is...heb al 3 keer gehoort zo de binnenkant van je tent bekijken
Jaaa dat is het! dacht al wat komt ze me bekend voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft wel iets van Annie Schilder weg dit vrouw van John
Verdomd ja. Ik zat al te kijken. Ik zag iets wat ik herkende.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Dotteke het volgende:
OMG,geen streams pleasequote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Geloof dat mw John botergeil is...heb al 3 keer gehoort zo de binnenkant van je tent bekijken
Zijn vrouw zei ook niet, ga zo met je de tent inquote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Vanaf dag 1 vind ik het al een grote kwal met zijn grote bek.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop het, want hij is bij mij door het ijs gezakt.
Ze moet wat over hebben voor geld van Talpa .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:54 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Jaaa dat is het! dacht al wat komt ze me bekend voor.
Verdomd, moest ik óók ff aan denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Dan moeten de kinderen even buiten wachten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Omslachtig zeg, wij zeiden gewoon: ne.ken?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Dus ook thuis dezelfde hork.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:54 schreef juul. het volgende:
Ik heb het zo zwaar gehad de eerste maand zegt Sjon.
Ik ook zegt zijn vrouw waarop Sjon zegt, hoezo jij hebt toch gewoon te eten.
Begripvolle Sjon
Ik ook hoor, maar nadat hij weer vlees is gaan eten, is hij echt een tiran geworden. Niet door het vlees natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste weken ook wel een goede hoor.
Wist van aanpakken, geen flauwe kul. Maar hij slaat te ver door
en dan ook de toon waarop
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar nadat hij weer vlees is gaan eten, is hij echt een tiran geworden. Niet door het vlees natuurlijk.![]()
Die twee beinvloeden elkaar negatief. John en Mike.
hij wilde haar plat op haar bek pakken maar ze draaide haar hoofd om.....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Setje72 het volgende:
Je gelooft het toch niet hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:54 schreef zodeju het volgende:
Dat met het lint afzetten is toch het toppunt..........en niemand van zijn familie reageert verbaast......Meedoen om met een GROEP iets op te bouwen en te leven en dan zo!!!!
Al snel in een sleur.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:54 schreef eskil het volgende:
Gaat allemaal een beetje ongemakkelijk. Weinig te vertellen.
beetje doorrookte stemquote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Denk dat 3 uur niet roken niet mee zal vallen voor mevr John
Zoals ik het nu beluister heeft er iemand bij de hangmatten gestaan en daar vervelend geweest.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Tom vond het een vreselijke situatie van de week met die drank.
Gaat niet meer gebeuren zolang hij er is
Ik niet, niet iedereen is fijnbesnaard, maar kan toch verder een prima mens zijn. Ik zag meer zijn aanpakken, en hoopte dat hij na een tijd wat meer naar de groep toe zou groeien. Helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 vind ik het al een grote kwal met zijn grote bek.
Zal dan wel een reden voor zijn maar zie niet waarom een gezonde vrouw niet zou werken. Misschien dat John het haar verboden heeft omdat hij de man in huis is.quote:
kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zoals ik het nu beluister heeft er iemand bij de hangmatten gestaan en daar vervelend geweest.
Ik gok Mike, maar weet het niet zeker
Ja Mike heeft op de mannenavond met een dronken kop aan de benen van (ik dacht)Shelly getrokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zoals ik het nu beluister heeft er iemand bij de hangmatten gestaan en daar vervelend geweest.
.. of ze kan geen baan vinden (die ze leuk vindt).quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal dan wel een reden voor zijn maar zie niet waarom een gezonde vrouw niet zou werken. Misschien dat John het haar verboden heeft omdat hij de man in huis is.
Als Sjon die bewuste drankavond zich totaal niet aangesproken voelt weet je dat dat thuis de normaalste zaak is......dus niet alleen door rook denk ik.quote:
Ja ze hebben schulden meen ik toch? Als je niet beide hoeft te werken snap ik hem maar als.je schulden hebt...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal dan wel een reden voor zijn maar zie niet waarom een gezonde vrouw niet zou werken. Misschien dat John het haar verboden heeft omdat hij de man in huis is.
Dat past op een of andere manier bij het koppie.quote:
Maar we weten niet of ze gezond is. Dat kun je aan de buitenkant niet zienquote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is al eng als hij niet gedronken heeftquote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Mike heeft op de mannenavond met een dronken kop aan de benen van (ik dacht)Shelly getrokken
De dames voelde zich heel erg onveilig hij schijnt eng te zijn als hij gedronken heeft
Met die mannenavond? Volgens Shelley stond Mike daar opeens en wilde met haar praten. Shelley wilde dat niet omdat hij bezopen was.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met die mannenavond? Volgens Shelley stond Mike daar opeens en wilde met haar praten. Shelley wilde dat niet omdat hij bezopen was.
Op de streams zie je John zijn koop gedrag wil dingen op afbetaling. Zal thuis niet anders zijn .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ze hebben schulden meen ik toch? Als je niet beide hoeft te werken snap ik hem maar als.je schulden hebt...
Maar de dames hebben een hele avond onderling mot gehad over dat kraakplan van Christel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Mike heeft op de mannenavond met een dronken kop aan de benen van (ik dacht)Shelly getrokken
De dames voelde zich heel erg onveilig hij schijnt eng te zijn als hij gedronken heeft
Ik bedoelde meer dat hij de rest omver wilde lullen en meteen de leiding nam. Hij liet de rest geen ruimte. Heb daar een hekel aan. Alles beter weten zgn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik niet, niet iedereen is fijnbesnaard, maar kan toch verder een prima mens zijn. Ik zag meer zijn aanpakken, en hoopte dat hij na een tijd wat meer naar de groep toe zou groeien. Helaas.
Tim wil dictatortje spelen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Tim zegt dat hij de finace lui vertrouwd. Als er een sanctie is en iemand krijgt dan geen zakgeld dat ze dat dan ook niet geven, doen ze dat wel dan neemt hij het over.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Op de streams zie je John zijn koop gedrag wil dingen op afbetaling. Zal thuis niet anders zijn .
Net wel, maar nu centraalquote:
Dan doe je er toch alles aan om dat recht te trekken, wat je er ook voor moet doen en laten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ze hebben schulden meen ik toch? Als je niet beide hoeft te werken snap ik hem maar als.je schulden hebt...
Denk je, heb je de uitzending gezien die natuurlijk een beetje aangepast is en niet alles laten zien??quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar de dames hebben een hele avond onderling mot gehad over dat kraakplan van Christel.
Daarna kwamen ze met lange gezichten de mannenavond binnen en wilden niets zeggen waar ze het over hadden gehad. De vrouwen voelden zich betrapt.
Hele sfeer weg, toen werden ze inderdaad weggekeken door de mannen.
En nou lopen ze te zeiken dat ze niet vriendelijk werden ontvangen en dat ze de dronken mannen eng vonden.
De vrouwen hadden gewoon moeten wegblijven dan was er niets aan de hand geweest.
.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Tim wil dictatortje spelen.
Ik vertrouw hem voor geen meter.
Vies sluw mannetje.
Daarom schrijf ik ook over een gezonde vrouw.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar we weten niet of ze gezond is. Dat kun je aan de buitenkant niet zien
Lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan doe je er toch alles aan om dat recht te trekken, wat je er ook voor moet doen en laten.
Oh ja, ik moet nog schakelenquote:
heerlijk, zo'n mannetje moet er wel bij en de volgende mag ook zo zijn......goed voor de drie......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vies sluw mannetje.
Ja, dat klopt, maar het type en dat hij ouder was, en ik Mike sowieso een droeftoeter vond, maakte dat ik hem sowieso meer zag zitten dan Mike, om het voortouw te nemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat hij de rest omver wilde lullen en meteen de leiding nam. Hij liet de rest geen ruimte. Heb daar een hekel aan. Alles beter weten zgn.
Ik heb de hele avond op de livestream gezien, en ook de samenvatting in de uitzending.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je, heb je de uitzending gezien die natuurlijk een beetje aangepast is en niet alles laten zien??
Dat doet hij nu in Utopia zitten en geld krijgen met je eigen voor schut zetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan doe je er toch alles aan om dat recht te trekken, wat je er ook voor moet doen en laten.
In een 2de huwelijk houd je altijd wel wat schulden over uit het 1ste.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:04 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Op de streams zie je John zijn koop gedrag wil dingen op afbetaling. Zal thuis niet anders zijn .
Gelukkig slijmt hij niet met de grootbekken, dat is een puntje voor hem, geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:06 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Vies sluw mannetje.
wie zegt dat hij schulden heeft dan ?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ze gingen erbij zitten omdat Jessie er bij was gaan zitten?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar de dames hebben een hele avond onderling mot gehad over dat kraakplan van Christel.
Daarna kwamen ze met lange gezichten de mannenavond binnen en wilden niets zeggen waar ze het over hadden gehad. De vrouwen voelden zich betrapt.
Hele sfeer weg, toen werden ze inderdaad weggekeken door de mannen.
En nou lopen ze te zeiken dat ze niet vriendelijk werden ontvangen en dat ze de dronken mannen eng vonden.
De vrouwen hadden gewoon moeten wegblijven dan was er niets aan de hand geweest.
jij bent 'fan' van john ?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar het type en dat hij ouder was, en ik Mike sowieso een droeftoeter vond, maakte dat ik hem sowieso meer zag zitten dan Mike, om het voortouw te nemen.
Ze waren toch ook al heel lang getrouwd toch? Wat je zegt klopt, als je een koophuis hebt en je moet die onder de prijs verkopen, heb je al de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In een 2de huwelijk houd je altijd wel wat schulden over uit het 1ste.
en het doorlulde aan mike dat ze wilden krakenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ze gingen erbij zitten omdat Jessie er bij was gaan zitten?
Buiten dat, er zijn zat manieren en dan doe je het maar met wat minder......om daar je familie een hele tijd niet te zien zoals de kleinkinderen zegt voor mij genoeg.......quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik ook over een gezonde vrouw.
In het begin zag ik hem beter zitten dan Mike, nog steeds overigens.quote:
Tot vijf uur sóchtends.......??quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:08 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond op de livestream gezien, en ook de samenvatting in de uitzending.
Wat de vrouwen deden deugde voor geen meter.
Klopt dan moet er toch wel iets mis zijn anders ga je niet als slaaf van Talpa op tv.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Buiten dat, er zijn zat manieren en dan doe je het maar met wat minder......om daar je familie een hele tijd niet te zien zoals de kleinkinderen zegt voor mij genoeg.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |