abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2018 @ 15:55:29 #121
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180469710
Neuzen in privémails door misbruik van bevoegdheden is ontslag op staande voet. Hoop dus ook dat je wegens die reden ontslagen wordt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180472828
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 15:55 schreef Faux. het volgende:
Neuzen in privémails door misbruik van bevoegdheden is ontslag op staande voet. Hoop dus ook dat je wegens die reden ontslagen wordt.
Precies! ^O^
Ik heb in het verleden ook echt wel voor klootzakken gewerkt en ben ook wel eens op minder prettige manieren bij bedrijven vertrokken, maar dit soort dingen zou ik me echt nooit in het hoofd halen! :N
  zaterdag 14 juli 2018 @ 18:29:08 #123
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180472880
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 18:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Precies! ^O^
Ik heb in het verleden ook echt wel voor klootzakken gewerkt en ben ook wel eens op minder prettige manieren bij bedrijven vertrokken, maar dit soort dingen zou ik me echt nooit in het hoofd halen! :N
En terecht. Je mag uiteraard boos zijn, maar dan misbruik gaan maken van bevoegdheden en ook nog eens privémails lezen is meer dan gewoon onprofessioneel; het is illegaal, onbetrouwbaar en maakt je compleet ongeschikt voor het werk dat je doet. Gelijk eruit sturen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180473741
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 18:29 schreef Faux. het volgende:

[..]

En terecht. Je mag uiteraard boos zijn, maar dan misbruik gaan maken van bevoegdheden en ook nog eens privémails lezen is meer dan gewoon onprofessioneel; het is illegaal, onbetrouwbaar en maakt je compleet ongeschikt voor het werk dat je doet. Gelijk eruit sturen.
_O- Diverse mensen zeiden nog dingen als: "Gooi ijzervijlsel in de servers op de laatste dag voor je vertrekt!" (Of een virus er op enz enz enz.)
Maar nee, natuurlijk niet gedaan! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')