Vraag dat maar aan de bakkers in Venezuela, Iran of Turkije.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stel hij mag kiezen zijn laatste brood, of Euries van mij of Bitcoins van jou?
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:27 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de bakkers in Venezuela, Iran of Turkije.
Ik ook niet. Wat een gelul dusquote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik niet hoor niet gisteren en vandaag ook niet.
Ja man net zoals vorige keer.quote:Op donderdag 12 juli 2018 20:50 schreef remlof het volgende:
Zou dit weer een oefening van de Russen zijn?
Ditquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:04 schreef ACT-F het volgende:
PinnenWat ben ik blij dat ik nog van de contantgeneratie ben, altijd knaken op zak
Als toch niet afgeschreven zou ik pinnen blijven!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb gisteren geld gepind, maar dat is nog niet afgeschreven. Ben benieuwd wanneer ik dat op m'n rekening ga zien.
Juist daarom zou ik blijven pinnen terug storten kan je altijd nog, daarom maakte ik voorheen graag over dan had ik nog een kans dat het evt wegkwam, gelijk die afhaal dingen van de postbank, kom er niet meer op hoe ze genoemd werden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:04 schreef DonnaRush het volgende:
Haha nou het was ¤70, dus als het niet wordt afgeschreven is dat een leuke meevaller.
Je weet dat de storing inmiddels ruimschoots verholpen is?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Juist daarom zou ik blijven pinnen terug storten kan je altijd nog, daarom maakte ik voorheen graag over dan had ik nog een kans dat het evt wegkwam, gelijk die afhaal dingen van de postbank, kom er niet meer op hoe ze genoemd werden.
Als je echter een gat in je hand hebt raad ik het je niet aan!
Yep als had je het toen moeten doen denk ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Je weet dat de storing inmiddels ruimschoots verholpen is?
Waarom zoek je dan hier contact, of een vorm van contact?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:51 schreef Toefjes het volgende:
Mijn hele leven is contactloos, dus waarom het pinnen niet.
Ja hallo zeg. Ik heb ook contactlenzen. Zegt toch ook niks.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan hier contact, of een vorm van contact?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |