Weet je, ik zit lekker in mijn vel. Ik mag er zijn.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze vind ik ook sterk
De opvolger van Stevie G, het is toch niet te te geloven. Hij mag zijn veters nog niet eens strikken.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Henderson blijft een mensonterende voetballer
Heeft je vrouwtje al ene pizza gemaakt?quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je, ik zit lekker in mijn vel. Ik mag er zijn.²
Ook vaak die schoten van hem proberen die allemaal het stadion uit gaanquote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef S0nic het volgende:
[..]
De opvolger van Stevie G, het is toch niet te te geloven. Hij mag zijn veters nog niet eens strikken.
wat?quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef hvan het volgende:
Pfff kut kroatie. Ik Ken niet eens 1 speler van ze 😂
Slechte baitquote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef hvan het volgende:
Dan moet je wellicht wat vaker voetbal kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef hvan het volgende:
Ook zo'n sympathiek figuur. Koffieplanter zou die UI weer moeten nemen, dan zouden mensen hem weer serieus gaan nemen.quote:
Heeft waarschijnlijk net als Ziyech of Gudelj ooit eens een bal erin geschoten en probeert het nu minstens 15x per wedstrijd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook vaak die schoten van hem proberen die allemaal het stadion uit gaan
Lachwekkend
Dat zegt meer over jou dan over hun denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:32 schreef hvan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |