Dan was ie dit weekend nog in Deventer op Steltenquote:
Als je zoveel mensenkennis als John heb, dat zie dat gelijk natuurljkquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Sjon heeft al genoeg van hem gehoord. 10 minuten erin en begint meteen dat hij de wereldrecordhouder wil worden en dat hij er 2,5 jaar in wil zitten.Praatjesmaker 1e klas
John is nogmaals gewoon een eikel, een ouwe zemelaar........Zijn willetje is wet.......quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Sjon heeft al genoeg van hem gehoord. 10 minuten erin en begint meteen dat hij de wereldrecordhouder wil worden en dat hij er 2,5 jaar in wil zitten.Praatjesmaker 1e klas
dat doet Talpa ..die willen leuke verhaaltjes op de site zettenquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:18 schreef Silves het volgende:
Dus pas begonnen met een opleiding dit jaar aals hovenier..en nu al klaar ermee, waarom zeggen ze steeds mijn beroep is.....dus weer een leugen.
Dan heeft hij aan Timo een goeie. Timo: Je moet je moet je moetquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John is nogmaals gewoon een eikel, een ouwe zemelaar........Zijn willetje is wet.......
tuinbouwer?quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:20 schreef Jian het volgende:
Ben ook hovenier, gisteren het gras nog gemaaid
Bij Tim zit een hele grote stoornis in zijn hoofd. Anders zeg je dit soort dingen niet.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Timo heeft een geweldig idee:
Sloopcaravans met asbest opkopen
Zo kun je leren hoe je asbest moet verwijderen
Ja en die is lerares...nog niet eens klassenassistent, heb er nu al 4 voorbij zien.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat doet Talpa ..die willen ene leuke verhaaltje o de site zetten
U is Hovenier?...
Dat ben ik..spaar me rot met die AH tuinkruidjes en zaadjes.. mijn dille is alleen uitgekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |