dienstplicht is afgeschaft in het jaar dat ik 18 werd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zei hij letterlijk Diensplicht enzo .. dat zette me ook aan het denken.
So what? als ie JMJ maar aan kan pakkenquote:
John, Mike, en Jessie ?quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
So what? als ie JMJ maar aan kan pakken
Tom is best een leuke naamquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:03 schreef Tengano het volgende:
Tom zegt:ik wil bonden met de jongens![]()
![]()
![]()
John geeft weer geen krimp
quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
zit me kapot te ergeren
2 klappeh met een natte vlerk uitgedeeld
quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
zit me kapot te ergeren
2 klappeh met een natte vlerk uitgedeeld
Timo zei tegen Mike.. Dan ga ik jou helpen, waar ben jij mee bezig...quote:
John is en blijft eindbaas.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:07 schreef mazaru het volgende:
John houdt niet van nieuwe mensen. Even laten voelen dat ze niets te vertellen hebben
Volgens mij trekt Tim zich daar geen reet van aanquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:07 schreef mazaru het volgende:
John houdt niet van nieuwe mensen. Even laten voelen dat ze niets te vertellen hebben
Dat denk ik ook. Tim is volgens mij best wel een kameleon. Die kan zich makkelijk aanpassenquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij trekt Tim zich daar geen reet van aan
Ja de cameraquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Jullie zijn allemaal leuker als op de 'camera' heeft Timo het steeds over...
Mooi!quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Tim is volgens mij best wel een kameleon. Die kan zich makkelijk aanpassen
Volgens mij een grote praatjesmakerquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:09 schreef Jian het volgende:
Hier, nu vraagt Maik naar wat ie hiervoor heeft gedaan en dan zegt ie iets over zijn krakersverleden en verder wat gewerkt in fabrieken ... en weg is het leger, is ie vergeten zeker
Ze zijn er ook mee bezig geweest. Ze hebben die ondergrond neergelegdquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom timmeren Jessie en Manon niet hun eigen onderkomen?
Laat maar weer over aan de mannen.
Lekker geëmancipeerd die vrouwen van tegenwoordig.
Mannen hard werken, maar corveetaken en het voedsel moet natuurlijk wel gelijk verdeeld worden.
Heel dubbel allemaal.
[ afbeelding ]
zal wel in de jaren 80,..iets in het water hebben gezetenquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:10 schreef FloJo het volgende:
[..]
dan is/was hij bij sjon in dienst!
[ afbeelding ]
Ik ga hem toch echt zo noemen Timothy vind ik veel te veel typenquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
Sjon tegen Timo: Tim
Timo die in het begin tegen a3 zei ik wil geen Tim genoemd worden
John is een echte eikel.........Vind die nieuwe wel ok tot nu.............quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:07 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Timo heeft een geweldig idee:
Sloopcaravans met asbest opkopen
Zo kun je leren hoe je asbest moet verwijderen
Oh jee, dat kan nog wel een seen dingetje gaan worden danquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
Sjon tegen Timo: Tim
Timo die in het begin tegen a3 zei ik wil geen Tim genoemd worden
Die Sjon heeft al genoeg van hem gehoord. 10 minuten erin en begint meteen dat hij de wereldrecordhouder wil worden en dat hij er 2,5 jaar in wil zitten.Praatjesmaker 1e klasquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John is een echte eikel.........Vind die nieuwe wel ok tot nu.............
Dan was ie dit weekend nog in Deventer op Steltenquote:
Als je zoveel mensenkennis als John heb, dat zie dat gelijk natuurljkquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Sjon heeft al genoeg van hem gehoord. 10 minuten erin en begint meteen dat hij de wereldrecordhouder wil worden en dat hij er 2,5 jaar in wil zitten.Praatjesmaker 1e klas
John is nogmaals gewoon een eikel, een ouwe zemelaar........Zijn willetje is wet.......quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Sjon heeft al genoeg van hem gehoord. 10 minuten erin en begint meteen dat hij de wereldrecordhouder wil worden en dat hij er 2,5 jaar in wil zitten.Praatjesmaker 1e klas
dat doet Talpa ..die willen leuke verhaaltjes op de site zettenquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:18 schreef Silves het volgende:
Dus pas begonnen met een opleiding dit jaar aals hovenier..en nu al klaar ermee, waarom zeggen ze steeds mijn beroep is.....dus weer een leugen.
Dan heeft hij aan Timo een goeie. Timo: Je moet je moet je moetquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John is nogmaals gewoon een eikel, een ouwe zemelaar........Zijn willetje is wet.......
tuinbouwer?quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:20 schreef Jian het volgende:
Ben ook hovenier, gisteren het gras nog gemaaid
Bij Tim zit een hele grote stoornis in zijn hoofd. Anders zeg je dit soort dingen niet.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Timo heeft een geweldig idee:
Sloopcaravans met asbest opkopen
Zo kun je leren hoe je asbest moet verwijderen
Ja en die is lerares...nog niet eens klassenassistent, heb er nu al 4 voorbij zien.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat doet Talpa ..die willen ene leuke verhaaltje o de site zetten
U is Hovenier?...
Dat ben ik..spaar me rot met die AH tuinkruidjes en zaadjes.. mijn dille is alleen uitgekomen.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja en die is lerares...nog niet eens klassenassistent, heb er nu al 4 voorbij zien.
Het ging niet over Johnquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:21 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Bij Tim zit een hele grote stoornis in zijn hoofd. Anders zeg je dit soort dingen niet.
Om 6 uur 's ochtends?quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:26 schreef Silves het volgende:
Ja hoor Juf..sta maar lekker op om wat yoga te doen, wordt je nog slomer dan je al bent..het zal wel een theetje en een pannenkoek worden, en kraaltjes rijgen..op een matje.
Toch benieuwd waar de deur zit. Net niet te zien op de cam.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel en Timo bij het zenderhok.
Christel: "hier kun je ook evenementen aanvragen"
[ afbeelding ]
Klaar over?? dat heb ik ooit gedaan..wel in een drukke stad..quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]Ben leesmoeder, overblijfmoeder, bibliotheekmoeder en zwemmoeder geweest op school..........dus kan ik me eigenlijk ook wel lerares noemen.
Dus bij de verkeerspolitie gewerkt.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Klaar over?? dat heb ik ooit gedaan..wel in een drukke stad..
mwah...wèèr geen leuke vent.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Timo lijkt op een Rus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus bij de verkeerspolitie gewerkt.....
Volgens mij is dit de deur:quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch benieuwd waar de deur zit. Net niet te zien op de cam.
Dat is alleen het bakje voor de batterijen wat daar hangt.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de deur:
[ afbeelding ]
Het is alsof hij plastische chirurgie heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Timo lijkt op een Rus![]()
[ afbeelding ]
we hebben nog 2 kansen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar blijvende Joey's de Jimmy's en de Ivan's........het oog wil ook wat......
Lange voeten , korte Tandjesquote:Op woensdag 11 juli 2018 13:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het is alsof hij plastische chirurgie heeft gehad.
Lijkt de menselijke Ken (van barbie) wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |