verwende piellie piellie van 31 jaarquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Timo kan zich niet inleven in anderen en heeft met niemand medelijden zolang hij het zelf niet heeft meegemaakt.
Wat voor knakker is dit nou weer.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Leuke maat voor Adriaan, een Asperger figuur...
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Timo kan zich niet inleven in anderen en heeft met niemand medelijden zolang hij het zelf niet heeft meegemaakt.
Hij zegt steeds dubbele dingen. Niemand snapt het tot nu toe.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik lees hierin dat hij een veestapel wil en niet vies is van een stukje vlees.
Ik hoor hem nu zeggen dat hij vegetarier is. Eet geen vlees. En wil met Adriaan wel vegan gaan uitproberen.
Jah.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Leuke maat voor Adriaan, een Asperger figuur...
Wie Punk?quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij is een heel gelukkig mens, en blij met de kleine dingetjes in het leven.
Verdomd, daar lijkt het op.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat talpa zijn personage op het laatste moment veranderd heeft in het script en dat hij daar niet van op de hoogte was.
Hij wil graag bij a3 horen,meteen toen hij binnenkwam hey broederquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze ook fouten maken de schrijvers van Talpa
Lijkt me stug dat hij dat beweerd terwijl hij gek is op vlees.
Haat thee! Dat past goed bij haarquote:Op woensdag 11 juli 2018 12:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sanne wil planten voor haat thee planten.
Zijn daar geen brandnetels Sanne?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Kunnen wél lekker kletsen maar denk dat Christel té geëmancipeerd is voor hem.quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:32 schreef mazaru het volgende:
Zou het wat gaan worden tussen Christel en Tim?
Zo tegenstrijdig...Mensen worden vegan uit een bepaald ideaal met de wereld (milieu), of omdat ze het triest vinden voor de dieren of ze lusten gewoon geen vlees..dat kan ook nog..Maar Tim heeft geen gevoelens zegt hij...quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vegan! Hij eet al geen vlees maar wil net als Adriaan ook zonder eieren en melkprodukten..
Zeg zeggen altijd er lopen meer gekken buiten de tbs kliniek dan binnen..quote:Op woensdag 11 juli 2018 12:38 schreef Rhosyn het volgende:
Utopia kijken via de streams leert je wel dat er heel veel rare mensen rond lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |