Ja, wat een kul is dat.quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze moeten een keertje helemaal ophouden met dat kinderachtige mannen- en vrouwengedoe
Sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze moeten een keertje helemaal ophouden met dat kinderachtige mannen- en vrouwengedoe
Yes!quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze kunnen beter kistjes, weeframen etc maken, dan kunnen ze geld verdienen met het hout.quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
met john...die vond het niet raar dat ze er om vroeg want ze heeft haar slaap nodig. Ineens moest manon daar ook bij passen. Geweldenaar john gaat die hut dan ook maken.
Ben jij nou gek, dan wordt het vredig en saai daarquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Er zit daar letterlijk geen beweging in, dus hier op de COS ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:26 schreef Charmian het volgende:
Gaan ze nu het gesprek van maandagochtend overdoen? Het is net of ik de cos van maandag leeswel handig want dan mis ik niks
quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze kunnen beter kistjes, weeframen etc maken, dan kunnen ze geld verdienen met het hout.
Maar kennelijk is een slaapvertrek voor Jessie een hogere prioriteit.
Ik sta er ook echt weer van te kijken... zorg gewoon dat die caravan in orde is. En dan die verhalen dat mensen er niet willen slapen is ook bull shit, dan moeten ze ook niet zeikenquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze kunnen beter kistjes, weeframen etc maken, dan kunnen ze geld verdienen met het hout.
ik zou er ook niet willen slapen. Je wordt al de tent uitgekeken door die lamlul of je niet teveel beweegt of zo.quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:27 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
[..]
Ik sta er ook echt weer van te kijken... zorg gewoon dat die caravan in orde is. En dan die verhalen dat mensen er niet willen slapen is ook bull shit, dan moeten ze ook niet zeiken
ik zou zo vreselijk ruzie met die lamlul hebben...gawwwwd wat een lamlulquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:29 schreef DKUp het volgende:
Sjohn “hep” net gedreigd om brood te bestellen, hij is heel vervelend geweest tegen meerdere bewoners
Ja echt hequote:Op woensdag 11 juli 2018 10:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou zo vreselijk ruzie met die lamlul hebben...gawwwwd wat een lamlul
Amenquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja echt he
Hoor net dat ze wel pannenkoeken kunnen bakken voor het ontbijt. Wat een gezeur weer om niks. Maar ik ben ook voor vreten wat de pot schaft hoor. Het is toch geen luilekkerland, je weet toch waar je je voor op hebt gegeven
ik denk dat als sanne het had gevraagd ze bot had gevangen en dat ze zich niet zo moet aanstellen of iets.quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
dom hert niets meer niets minderquote:
we hebben een 4-koppige draakquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:32 schreef DKUp het volgende:
Gerrit: Dat groepje van vier schreeuwt over alles....
Dan wil Richard echt zijn 15 eurootjes welquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit wil niet dat Sjon Richard belt.
Als Sjon Richard belt, dan gaat Gerrit hem weer afbellen.
Desnoods stuurt hij Richard weg bij de poort.
Dat wordt oorlog.
Oeh hoe laat komt Richard met het brood?quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit wil niet dat Sjon Richard belt.
Als Sjon Richard belt, dan gaat Gerrit hem weer afbellen.
Desnoods stuurt hij Richard weg bij de poort.
Dat wordt oorlog.
hij is iedere dag vervelend.quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:29 schreef DKUp het volgende:
Sjohn “hep” net gedreigd om brood te bestellen, hij is heel vervelend geweest tegen meerdere bewoners
ja net als met die 20 euro die ze heeft gevraagd.quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat als sanne het had gevraagd ze bot had gevangen en dat ze zich niet zo moet aanstellen of iets.
ja gerit dat zijn de aso'squote:Op woensdag 11 juli 2018 10:32 schreef DKUp het volgende:
Gerrit: Dat groepje van vier schreeuwt over alles....
Dat mokkel doet de hele dag geen ene moerquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:51 schreef krabje het volgende:
[..]
ja net als met die 20 euro die ze heeft gevraagd.
net alsof die teek of dat domme hert zoveel doenquote:Op woensdag 11 juli 2018 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mokkel doet de hele dag geen ene moer
wie is dat domme hert?quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
net alsof die teek of dat domme hert zoveel doen
manon, het eerste wat bij me opkomt als ik haar ziequote:
Ahaa maar Maon loopt nu wel met stenen te sjouwen terwijl Sanne net loopt te gillen dat ze zo heerlijk uitgebreid gedoucht heeftquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
manon, het eerste wat bij me opkomt als ik haar zie
Vraag ik me af waar ze op gaan slapen. Gerrit ligt op het matras van Jessie omdat Jessie in zijn hangmat wilde. En Manon heeft een lek luchtbed bij zich...quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Manon en Jessie bouwen hun eigen onderkomen.
Ligt niet helemaal waterpas, maar ja, wat maakt het uit.
[ afbeelding ]
Nice! Lekker voor zequote:Op woensdag 11 juli 2018 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vraag ik me af waar ze op gaan slapen. Gerrit ligt op het matras van Jessie omdat Jessie in zijn hangmat wilde. En Manon heeft een lek luchtbed bij zich...
En dan is er ook de kwestie van het zeil....Jessie en Manon hebben beide geen zeil bij zich. Het zeil van Mike hangt bij de hangmatten en die zal Jessie dus wel willen gebruiken....quote:
Mike is nu bezig opnieuw een bord te maken met "Fort 2 Brothers".quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:02 schreef DKUp het volgende:
Griezel Maaik begint over een bord wat weg is.....
“Alles komt toch uit...”
SLock
Dat stelen van jullie ook
Net zoals de andere mokkels daar......nou die doen nog minder.....zij staat nog in de keuken......quote:Op woensdag 11 juli 2018 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mokkel doet de hele dag geen ene moer
Is blijkbaar door iemand verwijderdquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Mike is nu bezig opnieuw een bord te maken met "Fort 2 Brothers".
Waar is dat oude bord dan gebleven?
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen
Te goed, die is zelf media geil, en wil graag iets doen voor 'bnners"lijkt welquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:09 schreef Schakeltopia het volgende:
Die Angela is te goed voor ze, ga gewoon lekker op vakantie!
Daar had Sanne gister toch een beetje mot met Mike over......hij had het bij haar weg gehaald omdat het zijn zeil was......nu is het matras aan de onderkant zeiknat..... maar dat was de verantwoording van haarzelf het is Mike zijn zeiltje.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan is er ook de kwestie van het zeil....Jessie en Manon hebben beide geen zeil bij zich. Het zeil van Mike hangt bij de hangmatten en die zal Jessie dus wel willen gebruiken....
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Wie?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:11 schreef DKUp het volgende:
Maaik: Misschien komt er wat om 12 uur.....
Zou kunnen altijd tegen 12 uur.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel doelen op een nieuwe bewoner....
Oh okee. Zijn zeil lag dus onder het matras van Sanne. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar had Sanne gister toch een beetje mot met Mike over......hij had het bij haar weg gehaald omdat het zijn zeil was......nu is het matras aan de onderkant zeiknat..... maar dat was de verantwoording van haarzelf het is Mike zijn zeiltje.....
Telefonisch advies van een notaris kost toch ook geld?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Een stichting kan ook, dan heb je geen aandeel houders, zegt de notaris
Hij zit ff hard op na te denken
dan moeten ze toch een bepaalde doelstelling hebben toch?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Een stichting kan ook, dan heb je geen aandeel houders, zegt de notaris
Hij zit ff hard op na te denken
Die is makkelijk te verzinnen toch Talpa rijker makenquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan moeten ze toch een bepaalde doelstelling hebben toch?
Wat een droeftoeter is dat ja....quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:16 schreef Jemoederniet het volgende:
En wéér laat Gladde Gerritje het bellen aan iemand anders over.
Hij heeft echt telefoonangst, net als Baldr.
[ afbeelding ]
wel voor eigen gewin...verder speelt ze teek van de teek, ik heb helemaal niks met dat kind.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahaa maar Maon loopt nu wel met stenen te sjouwen terwijl Sanne net loopt te gillen dat ze zo heerlijk uitgebreid gedoucht heeft
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh okee. Zijn zeil lag dus onder het matras van Sanne. Dat wist ik niet.
Misschien gaat Sanne in de hangmat van gerrit dan kan Jessie dat natte matras nemen...
Ik ook niet. Maar ze doet wel meer dan die creep van een Sannequote:Op woensdag 11 juli 2018 11:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
wel voor eigen gewin...verder speelt ze teek van de teek, ik heb helemaal niks met dat kind.
een soort van roos of hoe heette die uit 1 die ook op de markt stond?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te goed, die is zelf media geil, en wil graag iets doen voor 'bnners"lijkt wel
Dat was nooit nodig in Utopia 1quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn kosten verbonden aan een bv.
Kamer van koophandel en van ons ook, zegt de notaris.
¤ 1500 voor het oprichten, iedere overdracht is ook ¤500
Kosten voor oprichten van een BV aanpassen in de statuten, iedere keer als er een bewoner vertrekt moet is er weer een notariele akte nodig
Nee, dat bedacht ik mij ook alquote:
Gemakzucht van Gerritquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:16 schreef Jemoederniet het volgende:
En wéér laat Gladde Gerritje het bellen aan iemand anders over.
Hij heeft echt telefoonangst, net als Baldr.
[ afbeelding ]
vind ik van niet maar ja wij hebben altijd wel iemand waar we het niet over eens zijnquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ze doet wel meer dan die creep van een Sanne
Nee, was maar een bv. en dat was Talpaholding zelf.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Bij een nieuwe bewoner steeds 500 euro aldus de notaris. Dat was in Utopia 1 toch ook niet. Was ook een B.V.
Hoe was dat in 1 geregeld dan? Was toch ook een BV. Heb ze daar nooit gehoord over 500 euro. Klopt geen zak van.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Geweldig, dus die BV gaat nog wel even duren als ik het goed begrijp
Nee, dit is wel heel raar!quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe was dat in 1 geregeld dan? Was toch ook een BV. Heb ze daar nooit gehoord over 500 euro. Klopt geen zak van.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe was dat in 1 geregeld dan? Was toch ook een BV. Heb ze daar nooit gehoord over 500 euro. Klopt geen zak van.
Gister was het nog 38 euroquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
we horen niks meer over beltegoed of wel..
Is vanmorgen nog gevraagd door Gerrit maar ik kon het antwoord niet verstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
Dit klopt echt niet want dat zou dus betekenen dat Utopia 1 geen echte B.V. was, of dat de Febo als tussenpersoon fungeerde en dat bedrag steeds dokte.quote:
quote:
ok thnxquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Is vanmorgen nog gevraagd door Gerrit maar ik kon het antwoord niet verstaan.
GMquote:
Dat zou mij eerlijk gezegd niets verbazen, het was nou niet alsof die lui zulke wondertjes warenquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit klopt echt niet want dat zou dus betekenen dat Utopia 1 geen echte B.V. was, of dat de Febo als tussenpersoon fungeerde en dat bedrag steeds dokte.
Alles gaat nog wel ff duren met deze ruziemakers!quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Geweldig, dus die BV gaat nog wel even duren als ik het goed begrijp
waarom praat je net als romyquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef DKUp het volgende:
Sjohn haat DKUP, DKUp krijgt al ruim geen notificaties meer van de Utopia-app....
Arme lurkers hebben er ook problemen mee....
Welke kat?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM![]()
Je kunt beter eerlijk zijn en niet bellen als je er angst voor hebt of dat je het gewoon niet kunt. Beter dan ene meester John die alles zo goed weet en nu al tot enkele keren toe een kat in de zak kocht.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef DKUp het volgende:
Want het is Vlinderdag, Vlinderdag, Vlinderdag, Vlinderdag
Dat dus!quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit klopt echt niet want dat zou dus betekenen dat Utopia 1 geen echte B.V. was, of dat de Febo als tussenpersoon fungeerde en dat bedrag steeds dokte.
Ik geloof er niets van.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef DKUp het volgende:
Want het is Vlinderdag, Vlinderdag, Vlinderdag, Vlinderdag
500 euro voor wat? Kom net binnen sorry.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij wel......zou best kunnen.....die zogenaamde boekhouder aan de telefoon kan best een talpamedewerker zijn.....quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
LOL hij is net een minuut binnenquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat een idioot.Een nederlander die een marrokaan nadoet
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:26 schreef Zeyina het volgende:
Lol Nieuwe schudt de hand van Shelley en zegt: Hallo Gina![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij wel......zou best kunnen.....die zogenaamde boekhouder aan de telefoon kan best een talpamedewerker zijn.....
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef Zeyina het volgende:
Vorige BV stond volgens mij nog op naam van Ivan en ik meen Gio.
Die naam is nooit aangepast bij een notaris.
Ivan zei ook zoiets toen hij net weer binnen was. Van wat willen ze nou het staat allemaal op mijn naam als voorzitter
Wordt vast en zeker in stilte steeds aangevuld.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
Tantra Yoga met Timmiequote:Op woensdag 11 juli 2018 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tiemoetie heeft bloemen bij zich voor de bijen.... vast 'n vriendje van StruisZ
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:31 schreef formule het volgende:
Vrouwtjes moeten achter het aanrecht van Tim
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:31 schreef formule het volgende:
Zo zei hij het nietquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:31 schreef formule het volgende:
Echt wat voor Adriaan dus.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:32 schreef chufi het volgende:
Vrijgezel, geen kinderen hij is helemaal op de Markt... Heeft een beetje nichterig stemmetje
Vind het nu al niks.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:26 schreef Zeyina het volgende:
Lol Nieuwe schudt de hand van Shelley en zegt: Hallo Gina![]()
![]()
Type er dan bij wat hij zeiquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee, mijn radar is 'n beetje lui
Eerst veren in John zijn reet en dan sneren rare kwast zoals hij binnen komtquote:
Mooi man!quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:33 schreef Poezewoes het volgende:
De emancipatie is helemaal aan die Tim voorbij gegaan, woont vast in blotekontenland!
sneren naar john is altijd +1quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst veren in John zijn reet en dan sneren rare kwast zoals hij binnen komt
Eetbare bloemen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:29 schreef Schakeltopia het volgende:
Nou echte toevoeging, mooie bloementuin
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie lever eet wat Kristel klaar maakt dan dat wat Sjon kookt
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
John; Nou ik kan wel koken hoorquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha. Ja hij hapte directquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
John; Nou ik kan wel koken hoor
lekker in de bloementuin met de dames zekerquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij zet zijn Chakra's iedere morgen open
Zal een zooitje zijn dan bij hem thuis.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Komt bloementuin aanleggen.
Sommigen werken hard, anderen doen andere dingen
tegen de corveelijst.
als je hard werkt, moet je thuis niet nog eens de afwas doen.
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Wie net de cos binnen komt, er is een nieuwe inwoner
UTO / Updates UTO2 #1
quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Wie net de cos binnen komt, er is een nieuwe inwoner
UTO / Updates UTO2 #1
slaat ook nergens op, dat bordjequote:Op woensdag 11 juli 2018 11:36 schreef chufi het volgende:
Het claim bordje van de 2 Macho's is weg gehaald...
Iets over stelen, maar daar heeft Sjohn wel ervaring mee....quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
wat zei john : de cam hangt er, dus we kunnen terugkijken
waarover ?
Kan niet wachten......is kijken of het alleen door de drank komt of omdat hij zijn zin niet krijgt.......quote:
Dat kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:31 schreef mazaru het volgende:
Timothy is 31 jaar, hovenier en komt uit Deventer. Hij doet aan yoga en traint best veel. Hij heeft geen kinderen en is nog helemaal op de markt
quote:
Zijn passie is/zijn vrouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:32 schreef chufi het volgende:
Vrijgezel, geen kinderen hij is helemaal op de Markt... Heeft een beetje nichterig stemmetje
je vindt manon leuk ?quote:Op woensdag 11 juli 2018 11:40 schreef zodeju het volgende:
Ohhh....hij is door vier vrouwen opgevoed.......dan kan hij best wel eens anders handelen dan je denkt........wacht een paar dagen voordat ik oordeel.
Zat met Manon totaal verkeerd.
Ik kook liever de LEVER van Johnquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het mooiste plekje en de meest vruchtbare grondquote:Op woensdag 11 juli 2018 11:40 schreef Schakeltopia het volgende:
gast is hovenier, gaat hij vragen aan adriaan waar het best zijn bloementuin kan komen
Nee, totaal niet, maar dacht het wel toen ze erin kwam.....dacht sportieve meid en makkelijk contact mee te leggen.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |