Kun je nagaan wat we nog tegoed hebenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:39 schreef Goldencharly het volgende:
Sanne heeft nog nooit een heftig conflict gehad in UTO.
Euh.......
Ik snap haar wel hoor het is al weken anti Sanne. Zeker door John die kaffer pakt alles beet om op haar te scheldenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:42 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat mekkert ze de hele dag al![]()
Maar morgen is ze er weer heur
In mijn opinie is het John geweest die eigenlijk de groep tegen Sanne heeft laten keren.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor het is al weken anti Sanne. Zeker door John die kaffer pakt alles beet om op haar te schelden
Zo zie ik het ook wel. Ze moet kapotquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:44 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
In mijn opinie is het John geweest die eigenlijk de groep tegen Sanne heeft laten keren.
Sanne heeft een slechte start gemaakt. Ik kon haar ook niet aanhoren.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor het is al weken anti Sanne. Zeker door John die kaffer pakt alles beet om op haar te schelden
Als er weer 10 man en een paardekop komen zoals laatst is succes verzekerdquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:43 schreef zodeju het volgende:
Nou Mike heeft Brandon al ingelicht over de zaken qua shirtjes.......20euro per stuk kosten en gaan lopen als een tierielier........en hij wil constant bij kunnen laten maken zodat hij altijd een voorraadje heeft.
Ik ook, en wil zich niet laten kennen en noemt daarom heimwee erbij......kunnen mensen beter voorstellen dan hoe groot haar bek ook is toch gekwets is door die antigevoelens van andere.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Een vieze pisflikker is hetquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is het toch een naar mannetje...
[ afbeelding ]
John wil hout kopen op afbetaling en de groep voor het blok zetten - 10 juli 2018
x6o6zdl
The Sting.quote:
Een man als je die ziet lopen in de stad je stiekem snel een steegje in doet duiken om te ontlopenquote:
Dat hypocriete en arrogante irriteert me nog het meest, bah!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:47 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Een man als je die ziet lopen in de stad je stiekem snel een steegje in doet duiken om te ontlopen
Het is altijd een slechte start. Je loopt binnen en moet je bewijzen. Je kan dat of je kan het niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer moeite heb met Jessie. Ze was cool maar laat steeds vaker zien dat ze niet zo vriendelijk isquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Sanne heeft een slechte start gemaakt. Ik kon haar ook niet aanhoren.
Moet echter eerlijk zeggen dat ze goed vooruit gegaan is. Het lijkt alsof
ze iets me de kritiek gedaan heeft
+1quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat hypocriete en arrogante irriteert me nog het meest, bah!
Ik zou die man zo graag op stang willen jagenquote:
Dat heb ik ook wel. Vond haar best sterk. Ze zeurde nooit over haar heup, terwijl het duidelijk te zien is dat ze daar last van heeft. Dit i.t.t. Sanne, die overal om zeurde.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is altijd een slechte start. Je loopt binnen en moet je bewijzen. Je kan dat of je kan het niet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer moeite heb met Jessie. Ze was cool maar laat steeds vaker zien dat ze niet zo vriendelijk is
Daar is weinig voor nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou die man zo graag op stang willen jagen
Tssskk never voor die ouwe zemelaarquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een beetje respect voor John stelletje snotneuzen.
Krijg de bockworstquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een beetje respect voor John stelletje snotneuzen.
Ik zou graag met je meegaan, maar ja, die camera's hé.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij is daar ook nog niet eens zo heel veel voor nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt John wil geen tegenspraak en dat heeft Sanne wel dus moet ze weggepest worden en dat is Utopia er is altijd iemand de lul.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:44 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
In mijn opinie is het John geweest die eigenlijk de groep tegen Sanne heeft laten keren.
Normaal thuis smijten ze met frikandellen speciaal en goulash-ballen naar elkaar tijdens het avond-eten dus ...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:39 schreef Goldencharly het volgende:
Sanne heeft nog nooit een heftig conflict gehad in UTO.
Euh.......
Zijn zaag verstoppen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar ook nog niet eens zo heel veel voor nodig.
Ja, hij moet wat zeggen om ander voedsel te krijgen......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:53 schreef mario390 het volgende:
volgens cos klopt mik zijn onlasting niet
Ja die is groenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:53 schreef mario390 het volgende:
volgens cos klopt mik zijn onlasting niet
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:55 schreef zodeju het volgende:
Adriaantje heeft oprecht medelijden met Sanne, en vindt het knap hoe ze zich staande houdt.
Goeie.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Of zijn voorraad bockworsten vervangen door vegetarische.
Volgens mij is het de zelfde troepquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
De kippen in zijn tent loslaten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Jaa en dat ze dan lekker op zijn slaapzak schijtenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De kippen in zijn tent loslaten.
In zijn caravan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De kippen in zijn tent loslaten.
? Lekker boeiendquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:58 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoelang de langste utopian is?
Die Chinees die morgen komtquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:58 schreef mario390 het volgende:
weet jemand hoelang de langste utopian is?
Ik wilde die chinees er ook ingooien, maar dacht dat begrijpt hij niet en dan hebben we de hele avond dat gezeur weerquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik wilde die chinees er ook ingooien, maar dacht dat begrijpt hij niet en dan hebben we de hele avond dat gezeur weer
😀 of over die verschrikkelijke Manon iets schrijven gaat hij uit zijn dak.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik wilde die chinees er ook ingooien, maar dacht dat begrijpt hij niet en dan hebben we de hele avond dat gezeur weer
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:01 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
😀 of over die verschrikkelijke Manon iets schrijven gaat hij uit zijn dak.
Geen idee wie dat wasquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:03 schreef Labradoodle het volgende:
Renee uit Utopia 1 zou een goede zijn die gaat dan lekker botsen met die afvalworst vretende egoïstische gek.
Ik vond René verschrikkelijk, maar als hij John over de rooie krijgt is hij welkomquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:03 schreef Labradoodle het volgende:
Renee uit Utopia 1 zou een goede zijn die gaat dan lekker botsen met die afvalworst vretende egoïstische gek.
ja goed,ik werd weer vervelend dat nt goedquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laten we het niet persoonlijk maken.
Mario, ik geloof niet dat er een cosser is die met een meetlint alle mannen heeft opgemeten.
De vrouwen ook niet trouwens.
Die stookstaart.quote:
Wilco, dat was pas een bouwer en niet op zijn mondje gevallen.....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:03 schreef Labradoodle het volgende:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wilco, dat was pas een bouwer en niet op zijn mondje gevallen.....![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Je hoeft geen FEBO te heten om het een dom idee te vindenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:05 schreef Yaksa het volgende:
Er komen toch geen stapelbedden zegt John nu.
De Febo durfde dat waarschijnlijk niet aan.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]Gewist serieus ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Kan me daar wat bij voorstellen.......je zal met bed en al boven op de andere vallen.....leed is niet te overzien........ben benieuwd of Sjon nog tegen gesparteld heeft of beledigd.......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:05 schreef Yaksa het volgende:
Er komen toch geen stapelbedden zegt John nu.
De Febo durfde dat waarschijnlijk niet aan.
Nee,dat komt donderdag pas.John is aan het opmeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh is dat hout al binnen gekomen dan?
Gewist??quote:
Ook heel goed maar hij is helemaal klaar met Utopia jammer.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wilco, dat was pas een bouwer en niet op zijn mondje gevallen.....![]()
![]()
Ik ken die gast niet maar laat maarquote:
Okquote:
Was hij ook maar voor dit zooitje perfect.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vond René verschrikkelijk, maar als hij John over de rooie krijgt is hij welkom
Oh ik dacht dat ie ze al klaar had, dat ik het had gemist.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,dat komt donderdag pas.John is aan het opmeten.
Niemand wilde datquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:10 schreef sjampoeh het volgende:
komen geen stapelbedden meer
iedereen huh??
kan nieeet
oh ok
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:10 schreef sjampoeh het volgende:
komen geen stapelbedden meer
iedereen huh??
kan nieeet
oh ok
op de mond is zij niet gevallen daar ben ik nog benieuwd wat nog gebeurdquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:08 schreef Zeyina het volgende:
Adriaan ging alvast rennen. Doet hij altijd omdat iedereen altijd te laat komt
Manon roept hem bitcherig terug: Adriaannnnnnn. Even wachten. We gaan met z'n allen
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Shelley er achteraan: Is er een reden dat je niet kunt vertellen dat er geen stapelbedden kunnen?
Sanne: Kannn niet!
Shelley moet nog doorkrijgen dat de Febo daar invloed heeftquote:
Viel ze maar op haar mond,gelijk die lelijke piercing eruit.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de mond is zij niet gevallen daar ben ik nog benieuwd wat nog gebeurd
Hopelijk valt ze dalijk op haar mond komt niks zinnigs uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
Maar goed ook met die piercingquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Loopt storm voor fittopia
Kan zijn dar de geen hond komt of,.....
Dat het er zoveel zijn dat de controle door de FEBO wat langer duurt
hmmquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Viel ze maar op haar mond,gelijk die lelijke piercing eruit.
Busladingen fitschuimquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Sanne heeft een slechte start gemaakt. Ik kon haar ook niet aanhoren.
Moet echter eerlijk zeggen dat ze goed vooruit gegaan is. Het lijkt alsof
ze iets me de kritiek gedaan heeft
Je doet het maar met wyatquote:
Staat vast met zijn 'met 1 hand op te zetten tent' naast de poortquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
wohnt de meid of jong naast de poort??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Staat vast met zijn 'met 1 hand op te zetten tent' naast de poort
Team JMJ is daar te goed voor.quote:
Mike kan het niet winnen van rennende dames, dus hij blijft er maar bij wegquote:
En ook nog roepen: Follow the leader. Follow the leaderquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:17 schreef spapaars het volgende:
Ze gaat als een speer.
Niemand kan haar bijhouden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:17 schreef spapaars het volgende:
Ze gaat als een speer.
[ afbeelding ]
Zo ziet het er wel uit inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:19 schreef mario390 het volgende:
en valse beweging en van en platzt de broek
Vind je het gek je kunt daar niemand voorbijquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:17 schreef spapaars het volgende:
Ze gaat als een speer.
[ afbeelding ]
John heeft nu de kans om van zijn mede bewoners te stelen. Meneer nooit genoeg en gore dief . En de febo geniet goed voor de tv beelden daaarom houden ze die gek erin.quote:
Wie wil er nu fit worden met de hulp van Jan Klaasen Brandonquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:22 schreef Zeyina het volgende:
John weer commentaar over de lopers: Ze zijn gewoon aan ut wandeluh johhh
Ja Sjon......sommige mensen willen best de moeite doen ook al kunnen ze het nog niet......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:22 schreef Zeyina het volgende:
John weer commentaar over de lopers: Ze zijn gewoon aan ut wandeluh johhh
Hiske haar mic zit vaak onder haar sjaal.Doet ze expres volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:24 schreef Zeyina het volgende:
Wat is dat toch met die zenders van de inwoners.
Hiske is vaak niet te verstaan doordat microfoon niet aanstaat. Dat je haar hoort via de zender van een ander. Daarnet weer bij Manon.
Ik heb ook het idee dat de regie heel vaak enorm mis zit met het inschakelen van mic's van mensen die op dat moment op de streams zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske haar mic zit vaak onder haar sjaal.Doet ze expres volgens mij.
Wat heeft Jeff?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat vandaag niet zo lekker.
Voelt zich niet lekker.quote:
heeft hij ook onlastingproblem??quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat vandaag niet zo lekker.
Nog last van het gezuip van eergisteren.quote:
Ze heeft een titteken daar, nou ja boeiend ze heeft ook een kop om op te schietenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske haar mic zit vaak onder haar sjaal.Doet ze expres volgens mij.
ik moest zo lachen "" luister,luister we schijn friescheeeee"quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog last van het gezuip van eergisteren.
Als ik het moet geloven mag Jeff nooit meer alcohol hebben. Dat is dus ook een broodje aapquote:
man manquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:33 schreef Zeyina het volgende:
John: Laat hun lekker trainen. Gaan wij lekker een worsie eten.
Jessie en Jeffry vinden het best
Geloof mij maar;hij kan beter de alcohol laten staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik het moet geloven mag Jeff nooit meer alcohol hebben. Dat is dus ook een broodje aap
nee makt ook sportquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:35 schreef Zeyina het volgende:
Arme Sanne. Zit volgens mij lekker alleen in de caravan te tekenen. Komt dat klotenclubje er zo weer aan
Doet mee aan de fit topiaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:35 schreef Zeyina het volgende:
Arme Sanne. Zit volgens mij lekker alleen in de caravan te tekenen. Komt dat klotenclubje er zo weer aan
Als hij voor een verslaving in Afrika is geweest mag je niks meer. Dus dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geloof mij maar;hij kan beter de alcohol laten staan.
quote:
Oh ok. Ik let dus niet op. Ik zat nog met het idee dat ze daarstraks zei niet mee te doen vandaagquote:
Het is ook bejaarden gymquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[..]
Oh ok. Ik let dus niet op. Ik zat nog met het idee dat ze daarstraks zei niet mee te doen vandaag
Hij is daar echt geweest,en zo`n traject stelt echt niets voor,veel mensen vallen terug.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Als hij voor een verslaving in Afrika is geweest mag je niks meer. Dus dat lijkt me sterk
Ik denk dat je dan niet in aanmerking komt voor Utopiaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is daar echt geweest,en zo`n traject stelt echt niets voor,veel mensen vallen terug.
Nee he? Want er hebben niet meer verslaafden in Utopia gezetenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet in aanmerking komt voor Utopia
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:40 schreef DKUp het volgende:
Manon en Adriaan flirten weer met elkaar....
Ho ho. Sjon is wel 56 ja, die mag alles.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:40 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John gisteren schelden op Sanne dat het belachelijk is om te gaan eten zo kort op het avond eten.
Staat nu dus zelf worst op te warmen om met Jessie, Jeffry en Mike te gaan opeten
Ik zou niet weten wie er een verslaafde traject hebben doorlopen. Er waren er twee Robert en die meid die er wel in wilden maar dat is afgeblazen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee he? Want er hebben niet meer verslaafden in Utopia gezeten
Alweer, alle schaamte voorbij van het stelen......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:40 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John gisteren schelden op Sanne dat het belachelijk is om te gaan eten zo kort op het avond eten.
Staat nu dus zelf worst op te warmen om met Jessie, Jeffry en Mike te gaan opeten
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Manon moet wegblijven bij Adriaan
Laat haar maar achter Mike aangaan. Past beter![]()
Gert Jan bijv. die zat in het programma Afkicken.En later in Utopia.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zittend op het bankje wachtend op een worstje?quote:
Gert Jan ? Ok wist ik nietquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gert Jan bijv. die zat in het programma Afkicken.En later in Utopia.
Ik ken Jeffry via zijn vader.
Hij trekt zijn handen er vanafquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zittend op het bankje wachtend op een worstje?
Die vader runt toch dat bedrijfje in Akkrum, Alutrade toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gert Jan bijv. die zat in het programma Afkicken.En later in Utopia.
Ik ken Jeffry via zijn vader.
Tuurlijk wel, dat maakt echt niks uitquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep,en nog wat andere zaakjes on the side.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die vader runt toch dat bedrijfje in Akkrum, Alutrade toch?
Doet er niet zo toe ik denk ook dat het een boel acteer werk is Billy was toch ook een slachtoffer in een tv programmaquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die vader runt toch dat bedrijfje in Akkrum, Alutrade toch?
quote:
Is juist een prè.Verslaving ,borderline of ADHD.quote:
Achter Gesloten Deuren, heerlijke televisie. Ze was een Pools hoertje en in een andere aflevering verstopte ze haar moeder uit de TBS-kliniek.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet er niet zo toe ik denk ook dat het een boel acteer werk is Billy was toch ook een slachtoffer in een tv programma
Nee klopt.quote:
Nou ja het zal wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is juist een prè.Verslaving ,borderline of ADHD.
Ze stelen eten....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:51 schreef mario390 het volgende:
dat wat ze in caravan nu doen zouden ze nu niet doen
We hebben het allemaal voorbij zien komen,dat kun je moeilijk ontkennen.quote:
Als Jeff echt een verslavingsprobleem heeft dan mag hij idd geen drank hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik het moet geloven mag Jeff nooit meer alcohol hebben. Dat is dus ook een broodje aap
Er zijn meer verslaafden die geen traject hebben doorlopen dan wel denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is juist een prè.Verslaving ,borderline of ADHD.
Nou neequote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We hebben het allemaal voorbij zien komen,dat kun je moeilijk ontkennen.
Sjohn is een soort van pimp, hij geeft zijn onderdanen bockworst voor het stil houden van zijn activiteiten....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
DKUp heeft gelijk volgens Schakeltopia
Afrika is toch van het 12 stappen programma?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is daar echt geweest,en zo`n traject stelt echt niets voor,veel mensen vallen terug.
Ja blijkbaarquote:
haha erg toch eigenlijk, dat je mensen kunt bespelen dmv bockworstenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sjohn is een soort van pimp, hij geeft zijn onderdanen bockworst voor het stil houden van zijn activiteiten....
Ik ken hem via via.We komen uit hetzelfde dorp.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:56 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Afrika is toch van het 12 stappen programma?
Heeft Jeff op de streams gezegd dat hij daar is geweest of is het een COS gerucht?
Dat denk ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:56 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heeft Jeff op de streams gezegd dat hij daar is geweest of is het een COS gerucht?
Oh okquote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken hem via via.We komen uit hetzelfde dorp.
Ervaringsdeskundige,mag dat ook?quote:
A3 moet haar toch niet omdat ze geen vegan is?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:40 schreef DKUp het volgende:
Manon en Adriaan flirten weer met elkaar....
Flirten is geen relatiequote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:01 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
A3 moet haar toch niet omdat ze geen vegan is?
Ja. Heeft hij vertelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:56 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook weet.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Heeft hij vertelt.
En John had ook moeite om het te geloven met zijn zatte kop. Toen zat Jeffry nog. Als je me niet gelooft kan ik het laten zien als we er uit zijn of zoiets
Ik heb het zelf niet gezien of gehoord, maar vertrouwde jou hierin.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook weet.
Mijn idee is ook dat hij meer down was vandaag dan lichamelijk niet lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien of gehoord, maar vertrouwde jou hierin.
Jeff heeft het flink moeten bezuren, zijn rare binnenkomst met alcohol en daarna die dagen compleet plat.
Niet alleen alcohol.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:11 schreef DKUp het volgende:
Jeffrey heeft in een afkickkliniek gezeten wegens een alcoholverslaving?
Daarom mocht er van hem niks worden gezegd worden over gezellige zuipfestijnen
Zal Manon wel zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:13 schreef Charmian het volgende:
Wie zit er nu toch heel de tijd als een geit te lachen in dat sportclubje?
Is ook niet bepaald een aanwinst he?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is ook niet bepaald een aanwinst he?
Maar wel spijkers bestellen...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
John kan niets meer schroeven.Hij baalt als een stekkert.
Hij hep schroeven van twee duimen nodig....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
John kan niets meer schroeven.Hij baalt als een stekkert.
quote:
Drankneusje.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zijn neus is rood, dat krijg je van stelen en voedsel aan je eigen groepje geven....
quote:
Hij eet er nogal wat op een dag.quote:
Schaamte is wel een dingetje bij verslaving.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mijn idee is ook dat hij meer down was vandaag dan lichamelijk niet lekker.
Misschien balen van zijn drinken en het gedrag die avond en van de dag er na. Toen liep hij aardig 'stoer' te doen etc.
(Zou Peggy Sue op de achtergrond 'zitten'. Dat ze toch nog een verslaafde in Utopia heeft gekregen?)
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei die Bocklul vanmiddag, zie ook de reactie van Sanne ....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan stinkt als een bunzing - 10 juli 2018.
x6o7fug
Heb je ook enig idee wanneer hij in Afrika gezeten heeft?quote:
Nee denk ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mijn idee is ook dat hij meer down was vandaag dan lichamelijk niet lekker.
Misschien balen van zijn drinken en het gedrag die avond en van de dag er na. Toen liep hij aardig 'stoer' te doen etc.
(Zou Peggy Sue op de achtergrond 'zitten'. Dat ze toch nog een verslaafde in Utopia heeft gekregen?)
Vanmiddag zat hij nog te verkondigen dat hij in Utopia bijna niet ging en het hard was en daarom moest hij vitamines hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:20 schreef mario390 het volgende:
Meik heeft ook PDS gaat 5 keer op dag, maar precies weet niet wat PDS is
teveel worst is niet gezond voor de darmquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Schaamte is wel een dingetje bij verslaving.
Je moet ze ook niet anaal inbrengen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
teveel worst is niet gezond voor de darm
Zal wel door zijn voeding komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei die Bocklul vanmiddag, zie ook de reactie van Sanne ....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan stinkt als een bunzing - 10 juli 2018.
x6o7fug
oke dann heeft hij en betje gelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanmiddag zat hij nog te verkondigen dat hij in Utopia bijna niet ging en het hard was en daarom moest hij vitamines hebben
(PDS = Prikkelbaar Darm Syndroom)
Dan moet je vezels hebben. En meer water drinken. En met je poten van drank en koffie afblijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Vanmiddag zat hij nog te verkondigen dat hij in Utopia bijna niet ging en het hard was en daarom moest hij vitamines hebben
(PDS = Prikkelbaar Darm Syndroom)
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet anaal inbrengen.
Vooral niet incl pot/blikquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan moet je vezels hebben. En meer water drinken. En met je poten van drank en koffie afblijven.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel schrijft vlees met een F.Fijne docente.
Prikkelbaar darm syndroomquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:20 schreef mario390 het volgende:
Meik heeft ook PDS gaat 5 keer op dag, maar precies weet niet wat PDS is
Vleef?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:25 schreef yvondenise het volgende:
Christel is toch docent?en ze schrijft vlees met een f?
Kijk het morgen even via de opa's lukt dat nu niet. Hij is ee, altijd over Adriaan bezig hequote:
Vett is dan wel weer met 1 t.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:27 schreef mario390 het volgende:
ik weet ook dat je Vleess met V schrijft en Vett ook
Gelukkig maar.quote:
Van wie?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb me het zelfs gelert en in de cos
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb me het zelfs gelert en in de cos
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]knap hoor.
De COS heeft dus nog een extra functie, je steekt er wat van op!
John is volgens mij behoorlijk over de pis dat hij geen stapelbedden mag maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:33 schreef sjampoeh het volgende:
ja dus, sanne zit er nog..
sjon vindt zichzelf lollig, doet lullig
sanne: wanneer zijn de bedden klaar
sjon: over 2 weken huhuhu
en zij eten met z'n 3en bockworsten ?
John gaat vast snel naar huis. Denk dat hij zijn grens bereikt heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
John is volgens mij behoorlijk over de pis dat hij geen stapelbedden mag maken.
vind hem nogal vrolijkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
John is volgens mij behoorlijk over de pis dat hij geen stapelbedden mag maken.
of hij werd naar huis gestuurd , maar dat zall hard zijn heeft hij wel veel gebouwtquote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
John gaat vast snel naar huis. Denk dat hij zijn grens bereikt heeft.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]knap hoor.
De COS heeft dus nog een extra functie, je steekt er wat van op!
En dat terwijl die Jetsers zich steeds debieler en slaafser gaat gedragen, straks moeten Sjon en Meik haar kwijltjes en reet gaan vegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |