Mike bedoeld Tubular Bells.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaan niet dood, door dat ze op hun vinger slaan ofz hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je nou hoe je jezelf tegenspreekt!
Je hebt het wel over kinderen hoor.
Nou ja laat maarquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die gaan niet dood, door dat ze op hun vinger slaan ofz hoor
Geen wonder dat die man in de schulden zitquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
John heeft geen zin meer om te wachten en vraagt de prijs van hout op voor bedden - 10 juli 2018
x6o6ozv
Nee, vertel wat vind je er raar aan dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mike bedoeld Tubular Bells.ja maar dit lied is niet zo successful dann Moonlight ShadowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een mooi nummer Moonlight Shadowquote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dit lied is niet zo successful dann Moonlight Shadow
Jawel hoor het schiet zomaar door een beweging vast. Pijnlijk en met beweging hoe kut dat ook is schiet je heup weer terug. Je hoort ook KNAK. Dan is het weer ok. Het is best wel al ver heen dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat de heup uit de kom kan springen en ze hem zelf even terug kan wiebelen. Dus onzin. Ik zeg niet dat ze niets aan die heup heeft. Ik zeg dat hij niet uit de kom was.
Is dat zo of is dit het volgende broodje aap verhaal?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen wonder dat die man in de schulden zit
Is dat echt een feit?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen wonder dat die man in de schulden zit
Ja ja, je neemt mensen kwalijk dat ze meik Oldfield niet kennenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
die kenn ik niet ik heb nur en Best of
Hutten bouwen hoort bij het opgroeien. Alle kinderen vinden dat leuk en hebben dat gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je nou hoe je jezelf tegenspreekt!
Je hebt het wel over kinderen hoor.
Een COS feitquote:
The best of was een singelquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ja, je neemt mensen kwalijk dat ze meik Oldfield niet kennen
en zegt dan zelf dat je nog nooit van Tubular bells gehoord hebt, koekoek
dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |