Hij was zo tegen het tuintje van Adriaan, want er m oest eerst gebouwd wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:18 schreef Redwoodoriginal het volgende:
[..]
Hij mot dit en mot dat. Als dit er is dan mot hij weer iets anders hebben, luxe paard
Prioriteiten...
Ben benieuwd wat de situatie is (voeding/terrein) als de herfst eraan komt
Evenals de batterij, die raakt ook nooit leegquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
en beltegoed blijft ook maar doorlopen..
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens Sjon was het meeste water, zat niet veel fecaliën in.
Mijn typ inkt ook al nietquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Evenals de batterij, die raakt ook nooit leeg
Gaat om de hoeveelheid, niet om de inhuod. 60¤ per ton en dat was hem verteld.. Dat ze lang moesten wachten bij de FEBO .... a 103¤ per uur das niet hun probleem. Sjon moet terugnbellen met administratiequote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Volgens Sjon was het meeste water, zat niet veel fecaliën in.
Nee de administratie van dat bedrijf bellen, die hebben nu pauzequote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
en is het gelukt ?
bijna
half 2 moet ie daar
febo ?
Er bleef geloof ik ¤ 500,- over en daar zat het eten nog niet bij. Dat is wat ik er van gemaakt heb.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft Hiske nou een bedrag op haar hand geschreven.
Laat ze wel aan Brandon zien.
Maar wij mogen het niet weten.
Dat doet ze vaak he.
Bedragen opschrijven en aanwijzen.
Maar niets hardop zeggen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:47 schreef mazaru het volgende:
Droom je over mij ook? Ik droom ook over jou hoor
[ afbeelding ]
Die zat net te huilen en zielig te doen bij Christel, Sanne en Brandon, Adriaan onder de overkapping....quote:
Mooi lijf mooie haren goed karakter maar gedraagt zich als een nar...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:47 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 'm, hoef je verder geen beschrijving bij te geven, soms zeggen beelden meer dan woorden!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:47 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Moet eerst in de uitzending komen op TV, dan pas gaat het stormlopenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:53 schreef lonneberga het volgende:
Waar blijven trouwens de klantjes van Shelley, 10 per dag was het toch?
Jeffrey is mi ziek omdat hij veel alcohol zaterdagavond heeft gedronken. Hij is sterk verslavingsgevoelig. Na het drinken van veel alcohol krijgt hij afkickverschijselen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:49 schreef Zeyina het volgende:
Brandon: De ene mens wilt soberheid, zoals Adriaan en de andere luxe, dus we moeten dat voor iedereen naar tevredenheid regelen
Jeffry is nu ook weer ziek
Hiske: Het heeft niet allemaal met eten te maken he.
Nog 1 dan. Wat een lulletje is het toch. Hij stopt eten weg zodat hij kan lachen als de rest niets meer heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is 'm, hoef je verder geen beschrijving bij te geven, soms zeggen beelden meer dan woorden!
Niemand zou daar drank moeten drinken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jeffrey is mi ziek omdat hij veel alcohol zaterdagavond heeft gedronken. Hij is sterk verslavingsgevoelig. Na het drinken van veel alcohol krijgt hij afkickverschijselen.
Toen hij binnenkwam was hij ook ziek.
Eigenlijk zou hij geen alcohol moeten drinken.
Galbakkie en dan dat haar en dat haarbandje, niks meer aan doen hij kan zo de darkroom inquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog 1 dan. Wat een lulletje is het toch. Hij stopt eten weg zodat hij kan lachen als de rest niets meer heeft
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk, dit is het probleem van die paplul .....![]()
[ afbeelding ]
Mike zijn moeder maakt nooit rijst.
x6o5gzi
Hoog tijd dat hij uit de kast komtquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Galbakkie en dan dat haar en dat haarbandje, niks meer aan doen hij kan zo de darkroom in
Dat was Sanne die doet alsof het nog steeds haar kippen zijnquote:
Gelijk heeft hij. Stel opvreters is het. Elke avond gaat er wel stiekem wat extra's in.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog 1 dan. Wat een lulletje is het toch. Hij stopt eten weg zodat hij kan lachen als de rest niets meer heeft
[ afbeelding ]
En hij doet het het hardstquote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gelijk heeft hij. Stel opvreters is het. Elke avond gaat er wel stiekem wat extra's in.
Denk t-shirts.quote:
De moestuin heeft ook pas een paar radijsjes opgeleverd.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:01 schreef chufi het volgende:
Die kippies hebben alleen nog maar geld gekost.. Geen ei opgebracht nog
Daar is hij nu mee bezigquote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe zit het met die plannen van Mike en die teek om zich af te splitsen en veel
geld binnen te halen met shirtjes en weet ik veel wat ?
Inderdaad, dagelijks snakken naar drank, komt mij toch raar over..Om over Jeff maar niet eens te hebben, hij is daar zelf bij...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand zou daar drank moeten drinken.
Hahahah precies, bah. Denk het ook niet, gaat zichzelf gek maken nog voor ze de kans krijgen om hem eruit te stemmenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Dat duurde lang,
[..]
Hij was zo tegen het tuintje van Adriaan, want er m oest eerst gebouwd worden
Nou het is maar goed dat hij gelijk met dat tuintje is begonnen ze kunnen er nu van plukken
Die man gaat het volgens mij niet redden 15 maanden lang
Nee dat is van de baan. Jessie en Mike zeiden van de week tegen elkaar. Die krijgen ze niet hoor, die gaan we verkopenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn voor hunzelf... zgn promo materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |