abonnement Unibet Coolblue
pi_180382960
Je bent niet verplicht om te betalen voor overname.
Er zijn 3 opties:
1: Je betaalt voor overname een bedrag waar zowel jij als de oude huurder mee akkoord zijn
2: Je geeft aan dat je eventuele overname wel accepteert, maar er niet voor zal betalen
3: Je geeft aan dat je niks wil overnemen van de oude huurder en dat je de woning graag leeg opgeleverd krijgt.

In geval van keuze 2 heeft de oude huurder twee opties: hij gunt jou niks en haalt alles er uit of hij heeft het druk genoeg met zijn nieuwe woning en denk 'laat maar zo, ondanks dat het niks oplevert'. Als ik de oude huurder was, zou het dat eerste zijn. Als de nieuwe huurder niet bereid is om in overleg een redelijk bedrag te betalen krijgt hij ook niks.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:01:45 #27
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_180383906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:36 schreef Roces18 het volgende:
Je moet helemaal niks. Ik zou zeggen tegen hem dat je niets betaalt , veel plezier met eruit halen. Maar als die blijft liggen vind je het ook best.

Reken maar dat die voor die 90 euro niet een hele vloer eruit gaat slopen.
Voor een sneuneus die geen 9 tientjes wil betalen voor een vloer die er mooi in ligt (zoals TS zegt), haal ik hem er met liefde uit. Of ik zet het op marktplaats, gratis af te halen, maar wel zelf eruit halen. Kun je daarna lekker op je 76m2 vloer iets nieuws gaan kopen. Succes *O*
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:31:12 #28
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180385107
Het is afhankelijk of die vloer bij de woning hoort of niet.

Als hij hem gelegd heeft, of overgenomen heeft van een vorige bewoner, dan is die vloer van hem.
Hij kan hem verkopen aan jou of eruit halen. Hij maakt die beslissing en je kunt dus niks van hem eisen.

Stel het is een oude vieze vloer dan zou je het kunnen omdraaien. Je kunt eisen dat hij hem eruit haalt of je vraagt hem een bedrag waarvoor hij het mag laten liggen.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 22:21:21 #29
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_180387419
Ik heb in het verleden ook wel eens een vloer op gratis af te halen, zelf verwijderen gezet. Tientallen mailtjes waren het gevolg, ik kreeg er nog net geen geld bij zo graag wilden ze het hebben.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 10 juli 2018 @ 23:33:01 #30
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_180389169
Ik ging ooit mijn huurwoning verlaten en mijn opvolger wilde graag alles overnemen.
Gaskachel, witgoed, gordijnen, zeil, alles.
Dat mocht van mij voor 100 gulden. Op de gaskachel na was alles nog maar 2 jaar oud.
Ze ging hier mee akkoord.
Op de dag dat ik ging leeghalen liet ze opeens weten dat ze toch niets wilde overnemen, alleen de afzuigkap.
Dit was echter duidelijk een smoes in de hoop dat ik de andere spullen niet op tijd uit het huis kon krijgen. Helaas voor haar...
Binnen een paar uur was het hele huis schoner dan dat het was toen ik er in trok.
Het zeil lag netjes in reepjes gesneden in de grof vuil container en de rest was vergeven aan familieleden.

Heerlijk gevoel :D
pi_180389274
Heb weleens een laminaatvloer verhuist, je kan een groot deel opnieuw gebruiken voor een logeerkamer of halletje.
.
  woensdag 11 juli 2018 @ 10:31:35 #32
286575 Roces18
Chef de party
pi_180393939
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:01 schreef Sandyman het volgende:
en voor een vloer die er mooi in ligt (zoals TS zegt), haal ik hem er met liefde uit. Of ik zet het op marktplaats, gratis af te halen, m
sneuneus????
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')