dan kijk je nietquote:Op maandag 9 juli 2018 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vermoeiende tafel zo met deze mafkezen samen.
eensquote:Op maandag 9 juli 2018 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Wat een zeikwijf, koop dan ook geen huis wat je helemaal moet verbouwen met 3 kleine kinderen
DOMME HOER
Straks mooi op slapen.quote:
Ik wilde Netflix kijken maar wat een kut films, niet eens the Matrix lolquote:Op maandag 9 juli 2018 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk dit alleen nog omdat er - als ik de gids bekijk - verder alleen maar nóg slechtere programma's zijn. Of heeft iemand een goede tip?
films kijken op Netflixquote:Op maandag 9 juli 2018 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde Netflix kijken maar wat een kut films, niet eens the Matrix lol
Ik kijk alleen maar oude filmsquote:Op maandag 9 juli 2018 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon geen films maat
Is toch meestal kut
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die geen Netflix heeftquote:Op maandag 9 juli 2018 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde Netflix kijken maar wat een kut films, niet eens the Matrix lol
Scarface kan ik al dromen, ik wil Blood in Blood out kijken maar heeft Netflix niet #KLASSIEKERquote:
Zonder gemengd douchen geen korfbal.quote:
Is er ook een volwassen klasse? Dan ga ik per direct op korfbal, kom wel laat op training danquote:Op maandag 9 juli 2018 23:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zonder gemengd douchen geen korfbal.
Natuurlijk. Jij dacht dat alleen kinderen van onder de 18 tweejaarlijks tegen België spelen op de WK's en EK's?quote:Op maandag 9 juli 2018 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er ook een volwassen klasse? Dan ga ik per direct op korfbal, kom wel laat op training dan
hoezo volwassen klasse?quote:Op maandag 9 juli 2018 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er ook een volwassen klasse? Dan ga ik per direct op korfbal, kom wel laat op training dan
quote:Op maandag 9 juli 2018 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja waar komt die vandaan dan, schrok me de tering
Geen idee, kijk dat niet.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jij dacht dat alleen kinderen van onder de 18 tweejaarlijks tegen België spelen op de WK's en EK's?
Ik ook niet, hoor.quote:
Nee, sport speel je om te winnen en ik weet van mezelf dat dat alleen kan op een serieus niveau terwijl ik dat niet aan zou kunnen.quote:Op maandag 9 juli 2018 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe je nog aan een sport eigenlijk?
+1quote:Op maandag 9 juli 2018 23:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige Nederlander die geen Netflix heeft
gewoon lekker in een bierteam ballen joh schei uit joh lekker man niets mis mee choloquote:Op maandag 9 juli 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, sport speel je om te winnen en ik weet van mezelf dat dat alleen kan op een serieus niveau terwijl ik dat niet aan zou kunnen.
Op amateur niveau kan je nog steeds winnen hoorquote:Op maandag 9 juli 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee, sport speel je om te winnen en ik weet van mezelf dat dat alleen kan op een serieus niveau terwijl ik dat niet aan zou kunnen.
Ik wacht nog met bierteam, anders kan ik geen tentjes meer afbreken denk ikquote:Op maandag 9 juli 2018 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon lekker in een bierteam ballen joh schei uit joh lekker man niets mis mee cholo
Je ziet wel weer wie de #VIHOOLIGANS zijn en wie we normaal gesproken laten rennen in hun topics.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 00:10 schreef Parafernalia het volgende:
Prima uitzending. Die 2 rotterdammers mogen best een terugkomen bij talpa/veronica of hoe het ook heet
Genietenquote:
Wilfred liet het maar begaan. Dacht ook: als die 2 blijven lullen dan gaat de tijd tenminste voorbij.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 09:12 schreef Stofje het volgende:
Hele vreemde show, Wilfred had gewoon geen zin om energie te verspillen en orde te scheppen. Toch uitermate vermaakt.
prima oplossing.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 09:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wilfred liet het maar begaan. Dacht ook: als die 2 blijven lullen dan gaat de tijd tenminste voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |