quote:Op maandag 9 juli 2018 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen lekkere kont.
Of je moet dol op putten zijn.
Besmettelijk? wordt je er ziek van dan? Het is wel aanstekelijk, dat wel...quote:Op maandag 9 juli 2018 22:49 schreef Tengano het volgende:
Ik heb gisteravond ook 2 pannekoeken gebakken; het is een beetje besmettelijk
heb je op zij gestemt?quote:Op maandag 9 juli 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even ter illustratie.
Wat een frisse leuke meid........zal vrouwtje van Sjon ook best waarderen......dat beetje extra wat ze Sjon geeft......quote:Op maandag 9 juli 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even ter illustratie.
Er was een duidelijkere foto met het maanlandschap.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even ter illustratie.
Ratelrat is een titel van een boek van: Janwillem van de Wetering, maar ik vond het ineens zo toepasselijk op Mikequote:
quote:Op maandag 9 juli 2018 22:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Besmettelijk? wordt je er ziek van dan? Het is wel aanstekelijk, dat wel...
Weet ik,kan ik even niet vinden.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er was een duidelijkere foto met het maanlandschap.
Past daarom zo goed bij Hiske,die heeft nooit een mening en doet ook nooit haar mond open.quote:Op maandag 9 juli 2018 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Christel zit heel interessant te doen. Maar eigenlijk zegt ze niks. Overal een mening over, maar nooit de mond opendoen.
Echt wel! Hiske, trekt altijd de eindconclusies, waar iedereen zich dan houdt..gek he? Christel is een dom wicht..quote:Op maandag 9 juli 2018 22:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Past daarom zo goed bij Hiske,die heeft nooit een mening en doet ook nooit haar mond open.
Hij doet ook van die vreemde mondbewegingen altijdquote:Op maandag 9 juli 2018 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
Heeft die Sjon een slecht zittend kunstgebit soms?
Dat hij alleen gemalen vlees eet? Gehakt, bockworst en hamburgers?
De vleeskennert.
Nooit haar persoonlijke mening, altijd "algemeen"quote:Op maandag 9 juli 2018 22:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt wel! Hiske, trekt altijd de eindconclusies, waar iedereen zich dan houdt..gek he? Christel is een dom wicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |