Sjon is een held.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:09 schreef An_0_Niem het volgende:
Kut sjon weet zeiken over sanne die zou liegen. Vuile rat
en ze heeft er houtlijm tussen gedaan en houd het nu vast. Kan lang duren met houtlijmquote:Op maandag 9 juli 2018 20:09 schreef Jemoederniet het volgende:
De constructie van het weefraam is niet zo slim gedaan.
Als je daar draden in gaat spannen kan het hele raamwerk ingedrukt worden.
Christel had beter het gele latje tussen de andere moeten monteren in plaats van bovenop dan was het geheel veel steviger geweest.
[ afbeelding ]
die heb ik niet gezien dus jij liegtquote:Op maandag 9 juli 2018 20:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh nee he, daar is Sjon weer met dat gelogen verhaal over de bockworsten, nu tegen Gerrit.
Dat Sanne zogenaamd keihard in zijn bek had lopen liegen.
Gelukkig hebben we de beelden nog Sjon!
sJon liegtquote:Op maandag 9 juli 2018 20:11 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien dus jij liegt
Het zal deze week ongetwijfeld in de uitzending te zien zijn.quote:Op maandag 9 juli 2018 20:11 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien dus jij liegt
quote:Op maandag 9 juli 2018 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sJon liegt
heb de beelden gezien
ZJon is een klootzak
quote:Op maandag 9 juli 2018 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sJon liegt
heb de beelden gezien
ZJon is een klootzak
quote:Op maandag 9 juli 2018 20:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het zal deze week ongetwijfeld in de uitzending te zien zijn.
Beetje respect voor ouwere mensen he snotneusquote:Op maandag 9 juli 2018 20:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
sJon liegt
heb de beelden gezien
ZJon is een klootzak
Ik zit hier op mijn handen......dacht wacht ff af .........zal hij nu zo stom zijn dat hij zelf er weer over begint en zelfs durft aan te halen dat hij die andere erbij wilde halen.......en dat ze keihard liegt......zal er een steekje bij hem los zitten??quote:Op maandag 9 juli 2018 20:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Oh nee he, daar is Sjon weer met dat gelogen verhaal over de bockworsten, nu tegen Gerrit.
Dit dus. De leugenaarquote:Op maandag 9 juli 2018 20:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoop zo dat de stem er een mooi verhaal van maakt....quote:Op maandag 9 juli 2018 20:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het zal deze week ongetwijfeld in de uitzending te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |