abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 augustus 2018 @ 00:05:56 #226
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_181563325
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Waarom speelt Gimenez ineens niet meer?
Savic heeft nog het predicaat een typische, ijskoude moordenaar uit het Oostblok te zijn. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Balletje over de zijlijn trappen als het moet, risico ten koste van alles vermijden. Aan de andere kant wordt Josema door Simeone nog gezien als een heethoofd waarbij een fout altijd op de loer ligt. Iets waar ik het absoluut niet mee eens ben trouwens, want Savic is inmiddels vaker op een fout te betrappen dan Josema.

Afgaande op de laatste trainingen lijkt Josema zijn plekje wel weer terug te krijgen, tussen Godín en Arias.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_181563328
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:05 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Die zitten in de Europa League, Hans. Verkeerde topic.
Ik denk dat Hella Haasse het niet meer op de rit krijgt.
Oh.
pi_181563340
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wie weet wordt dit wel de CL van Benzema _O_
Real Madrid mag eerst eens het spel tegen de wat dieper zittende ploegen verbeteren. Tegen Atlético en Getafe is hun productie niet je van het geweest.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181563341
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat Hella Haasse het niet meer op de rit krijgt.
Ik heb even in de Enkhuizer Almanak '18/'19 gekeken, en daar staat dat het niet mis kan gaan.
pi_181563379
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:06 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Ik heb even in de Enkhuizer Almanak '18/'19 gekeken, en daar staat dat het niet mis kan gaan.
Oh ik kijk alleen in de Grays Sports Almanac
Oh.
pi_181563384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:04 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe je het middenveld zou willen formeren als Barça en tegelijkertijd genoeg aanvallende kwaliteit te houden. Zonder Arthur naast Busquets en Rakitic kan je middenveld nooit in balans zijn. Daarbij is de rechtsbackpositie vrij zwak te noemen en heeft Valverde het niet zo op rouleren.
Ja dat middenveld van Barca gaat weer enorm experimenteren worden. Ben het wel met je eens dat ik ook weinig vertrouwen heb dat Valverde de man is die het oplost.
pi_181563443
Het is jammer dat het centrum net wat snelheid mist,

Maar eigenlijk mag ajax wel heel blij zijn met Tagliafico Blind De Ligt, hopen dat mazraoui zich aan dat niveau kan optrekken. Lowkey qua defensie misschien wel 1 van de sterkste na pot 1.
pi_181563486
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:11 schreef skysherrif het volgende:
Het is jammer dat het centrum net wat snelheid mist,

Maar eigenlijk mag ajax wel heel blij zijn met Tagliafico Blind De Ligt, hopen dat mazraoui zich aan dat niveau kan optrekken. Lowkey qua defensie misschien wel 1 van de sterkste na pot 1.
Ik zie Tagliafucko en Blind nog wel choken. Dat zou ik mij niet al teveel aan op- of aftrekken.
pi_181563498
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:13 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Ik zie Tagliafucko en Blind nog wel choken. Dat zou ik mij niet al teveel aan op- of aftrekken.
Nouja, ik denk dat die 2 juist niet choken. Alleen tegen topspelers zullen ze het wel gewoon afleggen maar goed.
pi_181563526
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat die 2 juist niet choken. Alleen tegen topspelers zullen ze het wel gewoon afleggen maar goed.
Ik denk dat De Ligt en Mazraoui juist de twee zijn die het wel gaan redden.

Ik zou gewoon Frenkie van achter laten beginnen en dan maar Sonny Schöne desnoods op het middenveld voor de controle, daar gaat veel meer voetbal van uit en daar moet dit Ajax het toch wel van gaan hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2018 00:16:36 ]
pi_181563551
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:16 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Ik denk dat De Ligt en Mazraoui juist de twee zijn die het wel gaan redden.

Ik zou gewoon Frenkie van achter laten beginnen en dan maar Sonny Schöne desnoods op het middenveld voor de controle, daar gaat veel meer voetbal van uit en daar moet dit Ajax het toch wel van gaan hebben.
Ligt er miss ook aan wat de wedstrijd nodig heeft, met frenkie op het middenveld heb je wel iemand die constant aanspeelbaar is en zelf de vrije man vindt.

Als je er even neit uitkomt is frenkie op het middenveld wel handig en blind de ligt zijn beide prima in de opbouw om via hem op te bouwen.
pi_181563579
Overigens vind ik dat Frenkie gister miss idd voetballend de beste was bij ajax.

Hij kwam wel heel gemakkelijk weg met die hakbal in het penaltygebied, leuk dat je goed bezig was, dat had heel makkelijk de 1 - 0 voor Kiev kunnen zijn.
pi_181563640
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ligt er miss ook aan wat de wedstrijd nodig heeft, met frenkie op het middenveld heb je wel iemand die constant aanspeelbaar is en zelf de vrije man vindt.

Als je er even neit uitkomt is frenkie op het middenveld wel handig en blind de ligt zijn beide prima in de opbouw om via hem op te bouwen.
Ik begrijp gewoon de aankoop van Blind niet zo. In een dominant spelend Ajax is Frenkie prima om gelijktijdig de 4 en de 6 of de 8 te pakken, daar heb je die hele Daley niet voor nodig. Met Schöne heb je een prima controlerende speler om wat gaatjes dicht te lopen en een balletje bij Frenkie in te leveren of om Donny of Ziyech in te spelen. Ik heb het idee dat Daley alleen maar het spel vertraagt. Omdat 'ie gehaald is moet je hem aanspelen, dat idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2018 00:23:30 ]
pi_181563689
quote:
8s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:23 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Ik begrijp gewoon de aankoop van Blind niet zo. In een dominant spelend Ajax is Frenkie prima om gelijktijdig de 4 en de 6 of de 8 te pakken, daar heb je die hele Daley niet voor nodig. Met Schöne heb je een prima controlerende speler om wat gaatjes dicht te lopen en een balletje bij Frenkie in te leveren of om Donny of Ziyech in te spelen. Ik heb het idee dat Daley alleen maar het spel vertraagt. Omdat 'ie gehaald is moet je hem aanspelen, dat idee.
Blind is positioneel de beste speler die in in jaren bij Ajax heb gezien, heerlijk om zon ervaren verdediger in je centrum te hebben.

Ajax zal niet altijd 90 minuten dominant kunnen spelen, maar als ze dominant spelen is blind wel iemand die gewoon elke pass keurig zal laten aankomen.

Nee hij is geen enorme spelmaker zoals frenkie dat wel miss kan op die positie, maar ik ben blij dat we gsiter blind op 4 hadden en en frenkie gewoon op het middenveld.
pi_181563804


Toch weer typisch :D
Oh.
pi_181564007
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Toch weer typisch :D
En dan is de situatie ook nog verbeterd. Moet je nagaan. :')
pi_181564023
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

En dan is de situatie ook nog verbeterd. Moet je nagaan. :')
Ja dan had ik nog het gevoel dat er bij Ajax eindelijk eens een ervaren ploeg stond _O-
Oh.
  Redactie Sport donderdag 30 augustus 2018 @ 08:23:10 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_181566610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dan had ik nog het gevoel dat er bij Ajax eindelijk eens een ervaren ploeg stond _O-
Daarom zijn ze ook ouder dan "PSV Eindhoven"
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_181568238
Straks uiteraard weer dat gekut met de loting met ploegen die wel in poule A-D kunnen komen en niet in E-H en vice versa. Hieronder de koppeltjes die dus niet beide in dezelfde helft kunnen komen.

Dat betekent dus bijvoorbeeld dat als United in groep A terecht komt, Tottenham alleen nog in E, F, G en H kan. Het betekent dus ook dat er geen loting mogelijk is, waarbij Ajax United loot en PSV Tottenham.

Spa: Real MadridValencia- Barcelona/Atletico
Eng: ManUtd/Tottenham - ManCity/Liverpool
Ita: Juventus/AS Roma - Napoli/Inter
Dui: Schalke/Bayern - Dortmund/Hoffenheim
Fra: PSG - Lyon (geen specifieke plek voor Monaco)
Por: Benfica - Porto
Rus: Lokomotiv - CSKA
Ned: PSV - Ajax

[ Bericht 1% gewijzigd door Dale__Cooper op 30-08-2018 10:42:20 ]
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:35:00 #245
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181568537
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straks uiteraard weer dat gekut met de loting met ploegen die wel in poule A-D kunnen komen en niet in E-H en vice versa. Hieronder de koppeltjes die dus niet beide in dezelfde helft kunnen komen.

Dat betekent dus bijvoorbeeld dat als United in groep A terecht komt, Tottenham alleen nog in E, F, G en H kan. Het betekent dus ook dat er geen loting mogelijk is, waarbij Ajax United loot en PSV Tottenham.

Spa: Real Madrid/Barcelona- Atletico/Valencia
Eng: ManUtd/Tottenham - ManCity/Liverpool
Ita: Juventus/AS Roma - Napoli/Inter
Dui: Schalke/Bayern - Dortmund/Hoffenheim
Fra: PSG - Lyon (geen specifieke plek voor Monaco)
Por: Benfica - Porto
Rus: Lokomotiv - CSKA
Ned: PSV - Ajax
Waarom zijn die koppels van tevoren eigenlijk al bekend? Vooral in het geval van Italië waar alle clubs uit een andere stad komen.
pi_181568595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straks uiteraard weer dat gekut met de loting met ploegen die wel in poule A-D kunnen komen en niet in E-H en vice versa. Hieronder de koppeltjes die dus niet beide in dezelfde helft kunnen komen.

Dat betekent dus bijvoorbeeld dat als United in groep A terecht komt, Tottenham alleen nog in E, F, G en H kan. Het betekent dus ook dat er geen loting mogelijk is, waarbij Ajax United loot en PSV Tottenham.

Spa: Real Madrid/Barcelona- Atletico/Valencia
Eng: ManUtd/Tottenham - ManCity/Liverpool
Ita: Juventus/AS Roma - Napoli/Inter
Dui: Schalke/Bayern - Dortmund/Hoffenheim
Fra: PSG - Lyon (geen specifieke plek voor Monaco)
Por: Benfica - Porto
Rus: Lokomotiv - CSKA
Ned: PSV - Ajax
Real en Barça zijn toch juist geen koppel in dezelfde helft?
Oh.
pi_181568603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Real en Barça zijn toch juist geen koppel in dezelfde helft?
Barça - Atlético // Real Madrid - Valencia ja.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181568604
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Waarom zijn die koppels van tevoren eigenlijk al bekend? Vooral in het geval van Italië waar alle clubs uit een andere stad komen.
Juventus en Inter de grootste rivalen van elkaar?
Oh.
pi_181568611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Juventus en Inter de grootste rivalen van elkaar?
Dat, en waarschijnlijk centjesgezeik.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181568627
Wat een genot toch al die voorbedachte lotingen _O_
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')