abonnement Unibet Coolblue
pi_180338469
Lijkt me haast wel een eigen topic waard.

Op dit moment heb ik Three Kingdoms (San guo) weer opgepakt. Een heerlijke Chinese serie, waar ook buurlanden Japan en Zuid-Korea aan hebben meegewerkt. Het is zo jammer dat één van de beste series over de Drie Koninkrijken-periode zo moeilijk te verkrijgen is in het westen.

In dit topic kun je alles kwijt, zolang het maar uit Azië komt of als de serie of film grote affiniteit heeft met Azië. Voorbeeld is bijvoorbeeld The Last Samurai of The Last Emperor, maar niet een Hollywood film die deels opgenomen is in een Aziatisch land zoals je de laatste tijd wel vaker ziet. Nog een voorbeeld wat hier wel mag zijn westerse verfilmingen van Aziatische franchises. Zoals bijvoorbeeld Ghost in the Shell. Ik denk dat het wel duidelijk is nu.

Hier wat Chinese films die binnenkort uitkomen

Detective Dee: The Four Heavenly Kings

Unbreakable Spirit

The Big Rescue

L.O.R.D: Legend of Ravaging Dynasties 2

Europe Raiders


[ Bericht 8% gewijzigd door Odaiba op 08-07-2018 19:51:34 ]
pi_180339326


China / Hongkong / Marokko
Actie / Drama
138 minuten

geregisseerd door Dante Lam
met Yi Zhang, Johnny Huang en Hai-Qing

Een terroristisch complot om nucleair materiaal te bemachtigen wordt verborgen door middel van een gewelddadige staatsgreep. Het elite Jiaolong Assault Team van de Chinese marine wordt opgeroepen om orde op zaken te stellen. Alleen dit team heeft de dodelijke vaardigheid en precisie die nodig is om de situatie aan te pakken.

pi_180425806
Train to Busan, heerlijke film _O_
Die zombies!
Door dit topic ga ik 'm nog een keer kijken :)



[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2018 16:17:43 ]
pi_180428071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:16 schreef lrishCassidy het volgende:
Train to Busan, heerlijke film _O_
Die zombies!
Door dit topic ga ik 'm nog een keer kijken :)

[ afbeelding ]
Zuid Koreaanse horror actie. Was zeker een hele goede en best nog wel verfrissende film.

Ik heb Ip Man 1 en 2 deze week nog eens herkeken.

Dit blijft toch wel een heeeeerlijke scene uit de eerste film!

Deel 2 vond ik dan weer een stuk minder memorabel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')