't is geen voetbal. F1 coureurs maken geen schwalbes. Als de coureur zegt dat zijn rem vast zat. En de teambaas bevestigt dat in lap 1 de rem ook al een keer vast zat. En de TV beelden laten het ook zien. Dan is dat zo.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:00 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja die vraag kan ik ook andersom stellen. Wat bewijst dat Max zijn remt naar de klote was?
Nee, maar dat is ook helemaal niet het issue hier. Hij is een troll dus zal altijd in het nadeel van Verstappen oordelen om een reactie te krijgen. Praten over nuance heeft dus geen zin. Gewoon niet op reageren.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mwah, zeg niet dat hij gelijk heeft maar kan me ook nog ene voorval herinneren over een zogenaamde power surge in Bahrein. Wat rijders of teams zeggen hoeft echt niet altijd waar te zijn natuurlijk.
Klopt. Alleen om dan alles maar als zoete koek te slikken vind ik wat ver gaan. Zet je vraagtekens neer en laat het daarbij. Zoals ik doe.quote:
max zijn verklaring , het team zn verklaring čn de rem in kwestie die naar de klote is. Of moet Horner je de kapotte rem ff opsturen?quote:Op zondag 8 juli 2018 18:00 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Tja die vraag kan ik ook andersom stellen. Wat bewijst dat Max zijn remt naar de klote was?
Het is ook heel ergerlijk maar zo werkt commerciële televisie . Er zitten vooral mensen die geen enkele moeite hebben om Max te promoten voor een behoorlijke som geld.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:01 schreef vosss het volgende:
[..]
ik snap het doel zeker, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben
Ik ben helemaal geen troll. Ik breng het alleen op een luchtige/jolige manier.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook helemaal niet het issue hier. Hij is een troll dus zal altijd in het nadeel van Verstappen oordelen om een reactie te krijgen. Praten over nuance heeft dus geen zin. Gewoon niet op reageren.
er is geen motivatie voor jouw meningquote:Op zondag 8 juli 2018 18:03 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen om dan alles maar als zoete koek te slikken vind ik wat ver gaan. Zet je vraagtekens neer en laat het daarbij. Zoals ik doe.
Stoelpoten zagen? Die knaker heeft een waterdicht contract man!quote:Op zondag 8 juli 2018 18:01 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dan wordt er van buitenaf, door de pers en community, aan Max zijn stoelpoten gezaagd. Max voelt dan meer spanning etc etc.
Dat ben je wel.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:04 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen troll. Ik breng het alleen op een luchtige/jolige manier.
Opsturen hoeft niet hoor. In deze tijd kunnen we tegenwoordig het een en ander digitaal zetten.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
max zijn verklaring , het team zn verklaring čn de rem in kwestie die naar de klote is. Of moet Horner je de kapotte rem ff opsturen?
je bent miss een undercover trollquote:Op zondag 8 juli 2018 18:04 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen troll. Ik breng het alleen op een luchtige/jolige manier.
Wat dan weer in twijfel getrokken wordt, want dat kun je tweaken.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:05 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Opsturen hoeft niet hoor. In deze tijd kunnen we tegenwoordig het een en ander digitaal zetten.
Wat maakt dat contract uit voor de pers? Dan kun je toch nog steeds kritiek leveren en aan iemand zijn stoelpoten zagen?quote:Op zondag 8 juli 2018 18:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Stoelpoten zagen? Die knaker heeft een waterdicht contract man!
quote:Op zondag 8 juli 2018 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Note to self: hou je aan je eigen advies richting CrashO
De pers is na de laatste races weer lyrisch over Max.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Wat maakt dat contract uit voor de pers? Dan kun je toch nog steeds kritiek leveren en aan iemand zijn stoelpoten zagen?
Inderdaad. Dat het maar lang een mooie tweestrijd mag blijven.quote:Op zondag 8 juli 2018 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Geef Vettel toch een goede kans op het WK dit seizoen. De Ferrari loopt als een trein en uiteindelijk denk ik nog steeds dat hij een completere coureur is dan Hamilton. Gaat hoe dan ook lang leuk blijven dit seizoen.
Is er iets van een reactie gegeven? Op de beelden lijkt het een driver error.quote:Op zondag 8 juli 2018 17:31 schreef northernlight81 het volgende:
Max kon er dus weinig aan doen dat hij uitviel.
Voor een echte liefhebber van de autosport wel.quote:Op zondag 8 juli 2018 17:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Het programma is helemaal niet prima. Doornbos moet dat overnemen en een Tung of vd Garde of Renger erbij zetten aangevuld met jonge nederlandse coureurs ipv die domme BN-ers. Gegarandeerd een stuk beter te behappen dan.
quote:Op zondag 8 juli 2018 18:10 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Is er iets van een reactie gegeven? Op de beelden lijkt het een driver error.
quote:Op zondag 8 juli 2018 17:40 schreef CrashO het volgende:
Sky interview met Max:
"In lap 1, I had this brake-by-wire issue and the pedal fell to the floor in turn 3. But then it recovered and everything went fine"
"then after the second safety car, I brake for turn 16 and the pedal just literary went to the floor and then the rear brakes locked up and I spun off the track."
beeld/geluid -> https://streamable.com/cgumu
Geen driver error... Waarom zou anders de versnelling vast blijven hangen?quote:Op zondag 8 juli 2018 18:10 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Is er iets van een reactie gegeven? Op de beelden lijkt het een driver error.
quote:"Ik remde aan voor bocht zestien en toen viel het hele rempedaal weg en blokkeerden de achterwielen waardoor ik spinde. Vervolgens bleef hij in zijn eerste versnelling zitten. Ik denk dat het probleem in het brake-by-wire systeem zat en niet in de versnellingsbak."
https://racingnews365.nl/(...)re-raceklasse-rijden
Wanneer? Vlak na de start?quote:Op zondag 8 juli 2018 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
RIC vond dat hij benadeeld werd door RAI en Max
Weer aan het miepen dus.
Bron: Ted's Notebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |