Ik doe ook mee.quote:Op zondag 8 juli 2018 15:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij doet het echt leuk! hij moet lekker fittopia doen man, brandon kan er heel wat van leren.
dat waren ze toch ook?quote:Op zondag 8 juli 2018 15:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dus gaat het daar wel over of sanne die opmerking maakte omdat ze dacht dat ze met zijn alle stonden te eten
Dat is waar john over valt
Ja. Dat maakt hij er van. Dat is zijn 'truc'. Zodat hij kan schelden over Sanne dat ze liegt en er niet meer over het eten wordt gesprokenquote:Op zondag 8 juli 2018 15:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dus gaat het daar wel over of sanne die opmerking maakte omdat ze dacht dat ze met zijn alle stonden te eten
heel goedquote:
Sjon en de rest waren stiekem aan het eten vannacht.quote:Op zondag 8 juli 2018 15:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
mooi geschrevenquote:Op zondag 8 juli 2018 15:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjon en de rest waren stiekem aan het eten vannacht.
Sanne liep over het terrein:"wat is het stil, waar is iedereen"en zag licht in de caravan
Liep naar binnen en merkte dat er 4 personen aan het eten waren.
Wát ze zei, doet niet ter zake.
Dát er 4 personen stiekem aan het eten waren, doet wél ter zake.
En dat konden die 4 niet ontkennen.
En dat filmpje dat Sanne het lege potje ontdekte vanmorgen en daar iets over zei tegen Gerrit, toen kwam Sjon binnenstormen met een lulverhaal dat Sanne ze de nacht ervoor aan het spioneren waren.In haar pyamaatje en zei dat ze keihard loog, leugenaar, liegbeest etc.
De rest staat op het filmpje.
Sjon is een klootzak van het ergste soort en geef me nu maar een ban.
sjon is klootzakquote:Op zondag 8 juli 2018 15:40 schreef mootie het volgende:
Ja, daar krijg je een ban voor, als je John een klootzak noemt.
Tot volgende week.quote:
Jij ook.quote:
Hopelijk zien we dat fragment dat Sanne binnenkomt komende week in de uitzending.quote:Op zondag 8 juli 2018 15:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjon en de rest waren stiekem aan het eten vannacht.
Sanne liep over het terrein:"wat is het stil, waar is iedereen"en zag licht in de caravan
Liep naar binnen en merkte dat er 4 personen aan het eten waren.
Wát ze zei, doet niet ter zake.
Dát er 4 personen stiekem aan het eten waren, doet wél ter zake.
En dat konden die 4 niet ontkennen.
En dat filmpje dat Sanne het lege potje ontdekte vanmorgen en daar iets over zei tegen Gerrit, toen kwam Sjon binnenstormen met een lulverhaal dat Sanne ze de nacht ervoor aan het spioneren waren.In haar pyamaatje en zei dat ze keihard loog, leugenaar, liegbeest etc.
De rest staat op het filmpje.
Sjon is een klootzak van het ergste soort en geef me nu maar een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |