Op Twitter wordt ook massaal gedeeld/gepost dat de eerste 2 jongens zijn gered.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Er is ook nog steeds geen bewijs dat ze gered zijn. Er was 1 vage website en iedereen lijkt van elkaar te kopieeren, tot de NOS aan toe.
Grootste is 30 cmquote:Op zondag 8 juli 2018 13:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zonder banaan heb ik geen idee hoe groot die is.
Sowieso is er nog steeds geen film over de geheime kliek van autisten en de oprichting van FOK!. Dat ze daar eerst een film over maken.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:56 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso eens opflikkeren van elke ramp een film te maken. Uitmelkerij.
testimonium de auditu (van horen zeggen) is geen bewijs. In elk geval niet in het NL recht. Getuigenis van horen en zeggenquote:Op zondag 8 juli 2018 13:56 schreef Max23 het volgende:
NOS meldt nu dat een bron dichtbij het reddingsteam dat zelf tegen hun heeft gezegd
Dat zal ongetwijfeld die coördinatie Belg zijn die gister in nieuwsuur was via Skype.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:56 schreef Max23 het volgende:
NOS meldt nu dat een bron dichtbij het reddingsteam dat zelf tegen hun heeft gezegd
Weet je ook welke specifieke soort dat is. Want er zijn 83 verschillende soorten jachtkrabspinnen.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Grootste is 30 cm
https://tallsay.com/page/4294969132/de-grootste-spin-ter-wereld
Nee. Maar ik zou snel uit die grot zijn gekomen als er zo'n beest achter me aanzatquote:Op zondag 8 juli 2018 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weet je ook welke specifieke soort dat is. Want er zijn 83 verschillende soorten jachtkrabspinnen.
De Thai zouden dit nieuws groots brengen, met gezang, applaus.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:56 schreef Max23 het volgende:
Dan kan er vier kilometer water tot de uitgang zijn, ik ben weg.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weet je ook welke specifieke soort dat is. Want er zijn 83 verschillende soorten jachtkrabspinnen.
ah https://en.wikipedia.org/wiki/Giant_huntsman_spider Verdomme als dat op je springt in het pikkedonker.
godver er zit nog veel meer ongein in zulke grotten natuurlijk. Helemaal niet aangedacht. Ook clusters van honderden van die Hooiwagens.quote:Op zondag 8 juli 2018 14:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zou snel uit die grot zijn gekomen als er zo'n beest achter me aanzat
In die omgeving?quote:Op zondag 8 juli 2018 13:54 schreef RAVW het volgende:
dat het nood weer kan worden daar in die omgeving ...
vandaag weer 50 doden in japan
door noodweer
https://www.nu.nl/buitenl(...)-noodweer-japan.html
Das natuurlijk Peter rrrrquote:Op zondag 8 juli 2018 14:00 schreef Razor21 het volgende:
Let op nu krijg je de komende week bij Jinek / Nieuwsuur een grotkenner aan tafel die alles weet
twitter:Superwcb twitterde op zondag 08-07-2018 om 13:57:54More good news! 6.30 PM - the 3rd boy is out! Heading to the field hospital.As for the 4th boy, they seem to face a little problem. so, they are waiting for a better moment to take him out. #ThaiCaveRescue #Thamluang #Thamluangcave https://t.co/J3ca2AEiiC reageer retweet
quote:“Two kids are out. They are currently at the field hospital near the cave,” said Tossathep Boonthong, chief of Chiang Rai’s health department and part of the rescue team.
“We are giving them a physical examination. They have not been moved to Chiang Rai hospital yet,” Tossathep told Reuters.
Zal maar niet inschakelen nu op Ziggo Sport. Rene Froger zit nu in de F1 uitzending (quote:Op zondag 8 juli 2018 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
En Gerard Joling, die heeft natuurlijk ooit eens in de Limburgse mergelgrotten gelopen
quote:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 06-08-2012 om 15:56:18Even onder water geweest. Wezen duiken op Galapagos. Natte droom van elke duiker: whalesharks van dichtbij, Orka's, dolfijnen, hammerheads! reageer retweet
... Wauw.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Wel een beetje saai als ze er allemaal zo makkelijk uit piepen.
Voor het spektakel zou het wel mooier zijn als er toch een paar sneuvelen.
quote:Op zondag 8 juli 2018 14:07 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 06-08-2012 om 15:56:18Even onder water geweest. Wezen duiken op Galapagos. Natte droom van elke duiker: whalesharks van dichtbij, Orka's, dolfijnen, hammerheads! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |