Dit was ook te makkelijk.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:04 schreef Schakeltopia het volgende:
sjon ziet lege pot worsten, meteen in de verdediging
Hoe reageert een betrapt iemand.........quote:Op zondag 8 juli 2018 13:05 schreef utopia2.0 het volgende:
John over de rooie...............Ik mag die Sanne ook niet trouwens trouwens.....
quote:Op zondag 8 juli 2018 13:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe reageert een betrapt iemand.........
Zeker weten. Die bleef lekker rustig en Sjon werd hoe langer hoe kwader.Lamlulquote:
Is alleen maar uit op gezeik.............Verwend kind is het...quote:
Oww op zeker.......quote:Op zondag 8 juli 2018 13:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daarom moet ze blijven, daar kijken we voor.
Echt hoor.quote:
John zei toch ook dat hij die bockworsten opgegeten heeft.........Of heb ik wat gemistquote:
Nee hoor. Ik vind John ook verkeerd bezig.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
In dit helemaal niet.......wie is hij god......????
Ze (Manon) zegt notabene nog even : Als je maar lekker geslapen heb John, op dat ene worstjequote:Op zondag 8 juli 2018 13:10 schreef snetje het volgende:
En Manon klets met hun mee ...die was nota bene getuige van de vreetpartij...
Je hebt zeker wat gemist.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John zei toch ook dat hij die bockworsten opgegeten heeft.........Of heb ik wat gemist
Hij heeft stiekem met andere die worst gegeten en niet alleen....Manon Jessie en met Mike.....quote:Op zondag 8 juli 2018 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
John zei toch ook dat hij die bockworsten opgegeten heeft.........Of heb ik wat gemist
Lijkt Jessie welquote:Op zondag 8 juli 2018 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, rechts zie je duidelijk een hand met broodjeworst en die is niet van Sjon.......
quote:Op zondag 8 juli 2018 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, die ouwe lul staat keihard te liegen .......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Stiekem knakworsten vreten - 7 juli 2018.
x6nytht
Jessie ..ze hadden allen brood met worsten ...Jessie heeft speciaal het brood nog opgehaald..quote:Op zondag 8 juli 2018 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, rechts zie je duidelijk een hand met broodjeworst en die is niet van Sjon.......
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x6nytht
en het lullige is dat sanne door johnyboy als leugenaar neer word gezet maar dat die 4 dus gewoon lopen te liegen en sanne in een kwaad daglicht zettenquote:Op zondag 8 juli 2018 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x6nytht
quote:Op zondag 8 juli 2018 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dus al zjon betrapt wrd /liegt
wrd ie boos
agossie toch
slappe kukident zak
quote:Op zondag 8 juli 2018 13:14 schreef krabje het volgende:
[..]
en het lullige is dat sanne door johnyboy als leugenaar neer word gezet maar dat die 4 dus gewoon lopen te liegen en sanne in een kwaad daglicht zetten![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x6nytht
De beste reactie.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]...dus dat
mooi dat Sanne rustig bleef
en ging llachen
Geweldig.. Meik Manon en Jetsers mee eten.. en net glashard HoSanna onderuit trekken al leugenaarquote:Op zondag 8 juli 2018 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x6nytht
ja dat komt hard aan bij johnyboy hahahhaah hij beticht sanne van roddelen en ouwehoeren achter de rug maar zelf doen die 3 dat dus ook,ze moeten iets meer spiegels ophangen daarquote:Op zondag 8 juli 2018 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]...dus dat
mooi dat Sanne rustig bleef
en ging llachen
Dat ie zo lekker bruin was ........quote:Op zondag 8 juli 2018 13:18 schreef Toweler het volgende:
Wat zei familie vrienden van Jessie over Mike gisteren?
Ouwe stiekemerd die John.............Ben overtuigd en kom terug over mijn verdict.......quote:
En hele grote luidsprekers aangesloten op die mics.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:20 schreef krabje het volgende:
[..]
ja dat komt hard aan bij johnyboy hahahhaah hij beticht sanne van roddelen en ouwehoeren achter de rug maar zelf doen die 3 dat dus ook,ze moeten iets meer spiegels ophangen daar
die vieze gerrit die stookt maar doet niks,eng vies ventjequote:Op zondag 8 juli 2018 13:17 schreef Toweler het volgende:
Gerrit zullen we John stangen.. tegen sanne
Het is u vergevenquote:Op zondag 8 juli 2018 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ouwe stiekemerd die John.............Ben overtuigd en kom terug over mijn verdict.......
ook mooiquote:Op zondag 8 juli 2018 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En hele grote luidsprekers aangesloten op die mics.
Wat moet ie dan, Sjon even aanraken als ie langsloopt?quote:Op zondag 8 juli 2018 13:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Oeh die Gladde Gerrit, even Sjellie aanraken als ie langsloopt.
en daarom mag ik sanne wel,het is gewoon een flapuitquote:Op zondag 8 juli 2018 13:20 schreef Setje72 het volgende:
Sanne kan moeilijk liegen...ze valt enorm door de mand...maar wat die 4 flikken kan echt niet...en maar klagen
Gerrit vieze gluiperdquote:Op zondag 8 juli 2018 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet ie dan, Sjon even aanraken als ie langsloopt?
Mieren doen dat wel, die raken iedereen aan die ze tegen komen.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat moet ie dan, Sjon even aanraken als ie langsloopt?
Denken die gasten dat de caravan nog niet op streams zijn of zo?...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |