abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7569417
Met mijn mond open en een verdwaasde blik rekende ik verdoofd af en fietste met een moordgang richting huis om Seed To Sun in mijn CD-speler te gooien. Wat een geweldige plaat, denk ik als ik achterover zak en me langzaam op reis laat nemen. Het staat compleet los van elk genre, wellicht kan het heel losjes gerelateerd worden aan DJ Shadow, maar niet meer dan een verwantschap is het niet. Seed To Sun is een knap in elkaar gezet landschap van hiphop-achtige beats en diepe, persoonlijke sferen. Dan weer kletterende beats met af en toe een vocaal er doorheen, dan weer melancholisch en ruimtelijk. Elke track is volstrekt individueel en op zichzelf staand, wellicht zijn ze zelfs een beetje eenzaam...

Alle zelf opgelegde grenzen verpulverend dreunt dit album na in mijn oor.

pi_7569437
*noteert*
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_7571100
mwooaaah

misschien nog n keer luisteren..? ;-)

pi_7575752
quote:
Boom's in no doubt as to how 'Seed To Sun' should be used. "It's an album for lone people to experience late at night drifting off to sleep. Stick that on the sticker."
.
pi_7576490
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 21:27 schreef zodiakk het volgende:
Het staat compleet los van elk genre

Zodiakkmuziek

During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
pi_7576494
* Conflict gaat het nu ff "kopen"
  zaterdag 28 december 2002 @ 17:12:22 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7582549
Ik ben 'm aan het luisteren op dit moment.. en het klinkt niet verkeerd. Het wordt omschreven als rap, maar er wordt verdomd weinig ni gerapt Het heeft meer wat weg van Electronica artiesten als Dj Shadow en Boards of Canada.

Zodiakkmuziek zou een juiste omschrijving kunnen zijn, want echt een hokje hieromheen zetten is niet zo gauw gedaan.

dinsdag 18 februari 2003 @ 20:26:11 #8
43811 thesoundfan
eindelijk een plaatje!!
pi_8567875
via het boards of canada topic kwam ik hier en ik geinteresseerd, ben ik gaan downloaden. Ik kon helaas maar 1 nummer vinden (roads must roll) en dat vind ik suf = doe geen beat of een goede beat maar niet iets ertussen in!
de muziek eromheen is wel mooi(die "viool" is eigenlijk ook suf) dus als de andere nummers niet zon suffe beat en viool hebben zou ik boombip nog wel eens kunnen gaan waarderen. Want oordelen aan de hand van 1 nummer kan natuurlijk niet.(dat zou ernstig onrechtvaardig zijn!) Dus ik kazaa morgen nogmaar eens.
de mazzel en tot fok! webtip= http://www.xs4all.nl/~stefanjh
pi_19334835
van boom-bip.com
quote:
A boom bip compendium cd has been put together titled "corymb". featuring remixes from boards of canada, venetian snares, lali puna, mogwai, four tet and clouddead as well as the latest peel sessions boom bip did with his band and a few new tracks. the release date is yet to be announced, but we are shooting for april.
Hij ligt vanaf morgen in de winkels geloof ik!
  zondag 23 mei 2004 @ 16:07:34 #10
28550 dynast
@ the top
pi_19338139
Hmm.. ben benieuwd of Venetian Snares er ook weer zo'n vette remix uit heeft weten te halen dat klinkt in de trant van 'The Unthinkable' op Warp WIFOF2003 Mix. Ik ben verder niet bekend met Boom Bip, ik zal er es wat downloaden.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
  zondag 23 mei 2004 @ 16:46:53 #11
15769 BarBaar
Sarcast!
pi_19339178
Ik ken het eerste nummer van een Ministry Of Sound album. Dat is wel erg lekker! Nu even de rest luisteren..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_25366580
De beste man heeft een nieuw album:

Blue Eyed In The Red Room
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:32:01 #13
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_25367012
die moet ik ff gaan checken van de week
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:13:10 #14
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_25367652
Hmm, Boom Bip stond al een poosje op mn lijstje.

ik ben nu alleen maar nieuwsgieriger geworden
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:17:25 #16
27648 Weakling
available in strong mint
pi_25369541
Ik ben er (nog niet) kapot van ... het hoesje van de speciale editie van Blue Eyed (met een bonus cd-tje) is nog wel het gaafste aan de nieuwe plaat ... hmm ... komend weekend nog maar eens wat draaibeurten geven ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_25373799
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:17 schreef Weakling het volgende:
Ik ben er (nog niet) kapot van ... het hoesje van de speciale editie van Blue Eyed (met een bonus cd-tje) is nog wel het gaafste aan de nieuwe plaat ... hmm ... komend weekend nog maar eens wat draaibeurten geven ...
Ja, maar jij hebt gewoon geen smaak.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:41:13 #18
27648 Weakling
available in strong mint
pi_25375038
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:49 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt gewoon geen smaak.
Dat zul je mij ook niet horen beweren. Ik probeer me nooit beter voor te doen dan ik ben ... in tegenstelling tot sommige personen hier
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')