De laatste aflevering van dit seizoen is inmiddels uitgezonden. Ik vind het nu maar 'meh'. Volgens mij gaan we veel castleden niet terug zien volgend seizoen inderdaad. Dylan verhuist, Jackie krijgt een aanbevelingsbrief voor een nieuwe school. Hoe het er nu voor staat mogen Elza en Luna er ook wel uit. Luna is nooit echt mijn type character geweest en Elza is echt volledig verpest. Prima om het ijskoude karakter wat te ontdooien, maar dat hebben ze een beetje halfbakken aangepakt. Die eetstoornis is maar half uitgewerkt en haar homoseksualiteit kwam helemaal uit de lucht vallen. En nog steeds apart dat ze ineens into Jackie is. Ze heeft haar tot op chantage toe gepest. Zo'n karakter is juist leuk om erbij te hebben. Joris met zijn rauwe randje vind ik bijvoorbeeld ook een heerlijk personage.
Nee, dit seizoen haalde het niet bij het vorige, al was het nog wel op een prima niveau. Hopelijk komen ze volgend seizoen weer met een paar grote, serieuze/heftige verhalen. En zijn eventuele nieuwe karakters niet zo kinderachtig als Luna, maar meer zoals Dylan, Maud of destijds Caro.
In showbizznieuws is ook nog niets bekend over eventuele opnames volgens mij. Niet of ze zijn opgeschort, maar ook niet dat ze al zijn begonnen.
't Echte en 't ware!