abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:45:52 #1
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180290711
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Aangezien er wel verschillende specifieke topics zijn voor php/javascript (die ook niet meer zo hard lopen ;( :@ ) en nog wat meer leek het mij leuk om een algemeen development topic te maken. Om wat te ouwehoeren over projecten waar je mee bezig bent, de tools die je hiervoor gebruikt, vragen te stellen et cetera.

Of het nou een klein hobby projectje in Wordpress is of een gigantisch complex iets, zolang je er iets over wilt vertellen of vragen kan je hier terecht. :)
Het origineel: DIG / Algemeen Dev Topic
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:47:17 #2
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180290766
Hoe koppel je zo'n topic? Nooit gedaan :@
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:48:43 #3
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180290820
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 10:10 schreef Farenji het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die iets met perl doen? Ik vind dat nog steeds de aller relaxte taal ever. Zo ontzettend fijn om mee te werken, veel vrijheid, superkrachtig, goede performance. Beetje jammer dat veel mensen ten onrechte denken dat het een verouderde taal is en dat niemand het nog kan bijna. Momenteel werk ik 95% van mijn tijd in php maar af en toe krijg ik toch nog een perl klusje en dat voelt toch nog steeds als thuiskomen. :)
Schaarste resulteerd in meer waarde, aleen maar -soort-van- fijn toch dat het uitsterft?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_180291829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:48 schreef embedguy het volgende:

[..]

Schaarste resulteerd in meer waarde, aleen maar -soort-van- fijn toch dat het uitsterft?
Tot op zekere hoogte wel. Maar ook jammer om te zien hoe de community steeds kleiner wordt. En de perl banen bestaan bijna alleen uit het draaiend houden en hoogstens beetje onderhouden van legacy projecten. Vrijwel niemand die nog nieuwbouw in perl doet. Want probeer nog maar een goede perl programmeur te vinden die nog niet van een baan voorzien is...
pi_180294115
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:47 schreef embedguy het volgende:
Hoe koppel je zo'n topic? Nooit gedaan :@
mods inschakelen voor koppelen :)
pi_180328807
Dit topic is een dubbelganger van het algemene dev topic, dus daarom sluit ik deze. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')