Af en toe een wolkje voor de zon en tegen de 25 graden. Dat is beter dan stralende zon en 30+ graden, vind ik, maar we weten dat jij eigenlijk bij 40 graden in de zon wil liggen, dus dan is het al snel kutweer.quote:
Waarschijnlijk wel. AIVD-medewerkers komen graag bij je thuis als medewerker van het water- of energiebedrijf.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook weten hoe laat de monteur hier komt?
Gister moest ik bijna een jas aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:42 schreef Disana het volgende:
Zo te zien heb ik hier het mooiste weer, maar dat is verdiend want gisteren was het kil en somber.
Oh, dus toch ook niet zo best. Ik dacht dat iedereen mooi weer had behalve het noorden en zuid-Limburg.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister moest ik bijna een jas aan.
meen je niet? Hartstikke zonnig en warm hier gister. Wat een verschillen danquote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:42 schreef Disana het volgende:
Zo te zien heb ik hier het mooiste weer, maar dat is verdiend want gisteren was het kil en somber.
Dank voor de tip! Dan laat ik die er niet meer in.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. AIVD-medewerkers komen graag bij je thuis als medewerker van het water- of energiebedrijf.
22 graden overdag. Om een uur of 5 werd het wat warmerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus toch ook niet zo best. Ik dacht dat iedereen mooi weer had behalve het noorden en zuid-Limburg.
Had je mijn douchekop-tip nog opgevolgd?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Dan laat ik die er niet meer in.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je mijn douchekop-tip nog opgevolgd?
Ik geniet er nog steeds zo van dat de mensen van de AIVD wel zullen denken dat ik seks onder de douche heb.quote:
Dat hebben ze dan wel in hun schriftje genoteerd, vrees ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geniet er nog steeds zo van dat de mensen van de AIVD wel zullen denken dat ik seks onder de douche heb.
Yep.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan wel in hun schriftje genoteerd, vrees ik.
Wat was de tip ook alweer? Douchekop in een plastic zakje met schoonmaakazijn, toch?
Ja, ik las het. Prinses op de erwt Lewis klaagde ook al over het nieuwe wegdek.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:06 schreef Recce het volgende:
Grosjean is gecrashed omdat zijn hand het knopje voor het uitzetten van de DRS niet kon vinden door bobbels in het circuit.
Hopelijk rijdt-ie weer blaren op de banden.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Prinses op de erwt Lewis klaagde ook al over het nieuwe wegdek.
Dan zullen de kritieken wel weer volledig naar de andere kant omslaan. Anyway, de zon lijkt hier eindelijk weer een beetje door te breken. Even kijken of dat allemaal wel goed gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gewoon een domme fout weer. Kennelijk de grip met die harde band verkeerd ingeschat.
Ja, nu gaat het natuurlijk weer hard de andere kant op.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zullen de kritieken wel weer volledig naar de andere kant omslaan. Anyway, de zon lijkt hier eindelijk weer een beetje door te breken. Even kijken of dat allemaal wel goed gaat
Ja lekker met mayoquote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:33 schreef markdeajaxfan het volgende:
hoi sc
Poll: zal ik een eierbal eten ?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:21 schreef Trainwreck het volgende:
Ik had al een tijdje geen filmpjes (DM) meer gekeken, maar heb toch wat gemist geloof ik. “Ik kots van jullie”, “Stik er lekker in”, “Ik hak zijn kop eraf”... En dat alleen al van de laatste 2 dagen.
halffinal tegen frankrijk hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:43 schreef Ranah het volgende:
ik denk dat de belgen als ze winnen voor hun gevoel het wk hebben gewonnen, alleen is de wedstrijd nog heel lang
ja misschien welquote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
van brazilië winnen zal voelen als een finale bedoel ik
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht al: waarom spelen ze door?
Zijn reputatie keert zich tegen hem.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
Neymar ziet een"penalty" aan zijn neus voorbij gaan.
Die wordt nooit meer serieus genomen denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn reputatie keert zich tegen hem.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
Neymar ziet een"penalty" aan zijn neus voorbij gaan.
en somige schauspelers , neymar heeft zijn kans bij allen schiris verspeltquote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:57 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Snap het wel. Brazilië is een groot voetballand.![]()
Maar tijden keren.
Neymar is een dramaqueen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
en somige schauspelers , neymar heeft zijn kans bij allen schiris verspelt
messi lat zich maar niet zo oft vallenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Neymar is een dramaqueen.
Hij dacht bij Barcelona Messi even te overtroeven.
Dat viel vies tegen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
messi lat zich maar niet zo oft vallen
Dat wordt een leuke dag. Sfeer.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:12 schreef Copycat het volgende:
Leuk dat ik dinsdag een dagje Antwerpen met mijn voetbalgekke moeder heb gepland.
Heeft ze al een shirt van Lukaku of De Bruyne?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:12 schreef Copycat het volgende:
Leuk dat ik dinsdag een dagje Antwerpen met mijn voetbalgekke moeder heb gepland.
Ik heb al gestemd.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
wat vinden jullie ?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
WTF is een eierbal.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
wat vinden jullie ?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zelfde als gisteren?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:21 schreef markdeajaxfan het volgende:
wat vinden jullie ?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Een Groningse delicatessequote:
Gatverdamme. Oost Nederland.quote:
Ik ken die dingen alleen van het stappen in Groningen, na veel bier gaat het welquote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gatverdamme. Oost Nederland.
Veel oosterlijker kan het niet hier, maar ik ken het niet.![]()
En Mark zit een paar kilometer hier vandaan maar.
Ze smaken dan ook zoals het klinktquote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
Lijkt me afschuwelijk. Zeker zo'n groen gekookt en gefrituurd ei.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken die dingen alleen van het stappen in Groningen, na veel bier gaat het wel
Goed te doen jaquote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Wat doet een Amsterdammer in Groningen dan. Leuk stappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |