Eerste keer dat ik de blauwe band zie dit jaar? Die Super hard oranje band. Wanneer gaan ze die dan gebruiken?quote:
Geen idee, heb daar niet zoveel verstand van, zal even googelenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik de blauwe band zie dit jaar? Die Super hard oranje band. Wanneer gaan ze die dan gebruiken?
Dat moet geen probleem zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Nu maar hopen dat zijn wagen snel gefikst kan worden voor morgen
Benieuwd wat je vindt.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar niet zoveel verstand van, zal even googelen
Edit: Er zijn zeven verschillende compounds voor op een droge baan: de hypersoft (roze), de ultrasofts (paars), de supersofts (rood), de softs (geel), de mediums (wit) en de harde band (lichtblauw) en de superhard (oranje).
Is de super hard niet in Spanje gebruikt?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik de blauwe band zie dit jaar? Die Super hard oranje band. Wanneer gaan ze die dan gebruiken?
Ja?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:24 schreef Ener-G het volgende:
gelukkig was ook deze versnellingsbak een oude in ieder geval.
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Is de super hard niet in Spanje gebruikt?
Op vrijdag rijden ze niet met racebakkenquote:
Gras is groen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:19 schreef YokiKater het volgende:
Max is vandaag echt goed in auto's slopen.
Nee joh, hij is nog zo jong.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:27 schreef Sjemmert het volgende:
Schakel ook net maar lijkt gewoon een fout toch ?
Nou, in FP1 had die al problemen met zijn versnellingsbak, dus wellicht vervangen door.... Vandaarquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op vrijdag rijden ze niet met racebakken
Dan nog moeten ze ze niet allemaal slopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op vrijdag rijden ze niet met racebakken
Die is vervangen door een andere vrijdagbakquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, in FP1 had die al problemen met zijn versnellingsbak, dus wellicht vervangen door.... Vandaar
Die hebben ze ook niet onbeperkt. Daarnaast bestaat er niet iets als een ''vrijdagbak''quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is vervangen door een andere vrijdagbak
Nope. Spanje was Medium, Soft en Supersoftquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:25 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Is de super hard niet in Spanje gebruikt?
En dat is?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit was te vergelijken met een high sider bij het motorrijden zegt Horner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |