Ik luister alleen Radio2 (lol)quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een programma van Giel geluisterd
quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een programma van Giel geluisterd
Nieuw ochtendshowtje met Roodbeen en KIDV is best te pruimen.quote:
Heb geen comeback nodig. Je zet jezelf al genoeg voor lul met je interpunctie van een VMBO’ertje.quote:
Wielrenners, de tumoren van de Nederlandse openbare wegquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een kut uitzending weer.Ik haat wielrennen.
Heb nog niet echt kunnen luisteren. Schakel vaak pas bij Aan De Slag in.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nieuw ochtendshowtje met Roodbeen en KIDV is best te pruimen.
Ja iemand vergeet een komma en dan ga je maar niet op de rest in. Wat laat je jezelf weer ontzettend kennen, simpleton.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb geen comeback nodig. Je zet jezelf al genoeg voor lul met je interpunctie van een VMBO’ertje.
#viesdikquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zo, weer met een volle maag naar bed.
Haha.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja iemand vergeet een komma en dan ga je maar niet op de rest in. Wat laat je jezelf weer ontzettend kennen, simpleton.
Medicijnen weer binnen gekregen?quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ook, proletensportquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een kut uitzending weer.Ik haat wielrennen.
Zoveel zaad doorgeslikt? xDquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ranzig zwijn.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, zakje buggles met dipsaus.
We hebben er weer 1. Jij bent zeker universitair opgeleid?quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb geen comeback nodig. Je zet jezelf al genoeg voor lul met je interpunctie van een VMBO’ertje.
de_boswachter is afgestudeerd aan de Harvard Universiteit.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
We hebben er weer 1. Jij bent zeker universitair opgeleid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |