Jij wint altijd met discussies of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Aantal matches zegt niet perse iets over of je kieskeurig bent of niet overigens. But I rest my case
Ik heb 0 matches, ik ben mega kieskeurig.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Aantal matches zegt niet perse iets over of je kieskeurig bent of niet overigens. But I rest my case
Dan zou ik wel heel kieskeurig zijn jaquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik Swype 1 op de 200 naar recht.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je Tinder profiel net zo karig is als je FoBo snap ik het welquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb 0 matches, ik ben mega kieskeurig.
Ben je ook. Mij wil je niet eensquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zou ik wel heel kieskeurig zijn ja
quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:47 schreef momentius het volgende:
Ik heb nog nooit 1 iemand naar rechts geswiped
[ afbeelding ]
Tsss, dan neem AJ lekker mee naar de Eftelingquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
WellesIk ging er altijd van uit dat jij mij niet wilde
Ja dat wilt ze dus niet. En jij ook nietquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsss, dan neem AJ lekker mee naar de Efteling
Oh ja. Sorry meneer.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wilt ze dus niet. En jij ook niet
Hij heeft een erg leuk tinder profiel! Leuke jongen om te zienquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je Tinder profiel net zo karig is als je FoBo snap ik het wel
Userfotos topic, knappe dame!quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:51 schreef momentius het volgende:
Mis angel-joy nu eigenlijk al, toch wel benieuwd naar haar gym foto's
Ik heb een kitten gehaald, wil geen man meer zien. Het ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
WellesIk ging er altijd van uit dat jij mij niet wilde
Wat moet ik instellen om ‘m te vinden? Ik zit in Eindje.quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hij heeft een erg leuk tinder profiel! Leuke jongen om te zien![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2018 23:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je Tinder profiel net zo karig is als je FoBo snap ik het wel
Ik heb ook katten. Kom langs met kitten, kunnen ze spelenquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een kitten gehaald, wil geen man meer zien. Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij
Och dat zijn wel een teveel aantal kilometertjes ben ik bangquote:Op donderdag 5 juli 2018 23:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat moet ik instellen om ‘m te vinden? Ik zit in Eindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |