Pantani, Sagan, Cippolini. Echt ontzettend saai ja.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:30 schreef Jaume_I het volgende:
Wat zijn die wielrenners toch altijd een stel saaie henken.
Geen proloog op zaterdag vind ik al balen. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Die eerste week is pure AIDS erik wtf lol.
Mwuah, sprinters mogen ook wel eens kans op geel.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Geen proloog op zaterdag vind ik al balen. Dat hoort er gewoon bij.
Zaterdag.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:31 schreef R-woud88 het volgende:
Is de Tour al begonnen dan? dacht volgende week pas
Maar geen zorgen.. is een dingetje van de_boswachter.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:29 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op mannen viel.. had ik een kort pittig kapsel moeten hebben
Ze praat net zoveel onzin in dit programma als jij normaal doet over voetbal op FOK! dus jullie passen wel goed samen iig.quote:
wiequote:Op donderdag 5 juli 2018 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pantani, Sagan, Cippolini. Echt ontzettend saai ja.
match made in heavenquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:31 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ze praat net zoveel onzin in dit programma als jij normaal doet over voetbal op FOK! dus jullie passen wel goed samen iig.
Aankomende of afgelopen zaterdag?quote:
Oke, dacht al wat krijg ik er weinig van mee danquote:
Pfjieuw, zal ik dan maar weer langskomen?quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar geen zorgen.. is een dingetje van de_boswachter.
nog niet...quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:33 schreef Szura het volgende:
Is de kont van Schulting al in beeld geweest?
Wel alles tegelijkertijd; dat is wel enigszins jammer.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Die zondag wordt echt genot. WK finale/kasseienrit/wimbledon finale.
Die Wimbledonfinale gaat misschien wel de meest eenzijdige finale ooit wordenquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
Die zondag wordt echt genot. WK finale/kasseienrit/wimbledon finale.
Hier is DM voor uitgevondenquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Pfjieuw, zal ik dan maar weer langskomen?
Rit is al afgelopen als de wk finale begint als het goed is.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel alles tegelijkertijd; dat is wel enigszins jammer.
WK-finale begint om 17h00 volgens mijquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rit is al afgelopen als de wk finale begint als het goed is.
Dat is het format, alleen met Derksen en Gijp gaat het over voetbalquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:35 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Waarom gaat het daar niet over dan?
Er is niet iedere dag voetbal. Daarom ook andere onderwerpen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:35 schreef Anneloos het volgende:
IK dacht dat dit praatprogramma over voetbal zou gaan
En de rit is eerder afgelopen daarom. Staat in mijn boekje in ieder geval. Zei de koersdirecteur.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK-finale begint om 17h00 volgens mij
Roglic kan topdrie rijden in een grote ronde, wat denkt Krachtwijk nouquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
'Roglic gaat voor mij rijden' - Steven Kruijswijk. hahahaha.
BLACKED?quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is niet iedere dag voetbal. Daarom ook andere onderwerpen.
Straks kontplassen.
TourGidsGenotquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de rit is eerder afgelopen daarom. Staat in mijn boekje in ieder geval. Zei de koersdirecteur.
Och gister een lekkere twister op.. lekker zuigenquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaag op werk werden er Callipo's uitgedeeld
Perenijsjes bij onsquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vandaag op werk werden er Callipo's uitgedeeld
Glennis Gracequote:Op donderdag 5 juli 2018 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Glennis Grace (40) blijkt al ongeveer een jaar een liefdesrelatie te hebben met de 23-jarige Nederlandse gitarist Lévy Simon.
He bah. #blacked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |