Hij is nummer 1, artiest is 1, beveiliging is 1quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Mike lult maar wat met zn 111 gasten
De zanger van de tune van uto2quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:31 schreef Vinamp het volgende:
Dwight is een "artiest" die komt optreden?
Ja die vent van de voice of hollandquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:31 schreef Vinamp het volgende:
105 zei hij met hun erbij is 111...in de wereld van Mike.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Mike lult maar wat met zn 111 gasten
dat is schakelenquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hij is nummer 1, artiest is 1, beveiliging is 1
Dat maakt 111
Is de zanger van de leader van Utopia.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:31 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hij is nummer 1, artiest is 1, beveiliging is 1
Dat maakt 111
Beste zanger hoor.quote:
zanger van het kamp dus thuis komen voor de artiest.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is de zanger van de leader van Utopia.
Dwight Dissels.
Geloof ik gelijk.Al vind ik het nummer niet zo.quote:
Gerrit zijn laatste beetje respect ofzo is op voor sanne, zei hij vanmiddagquote:
Toch staat dit haar beter dan die rare bandana......en haar haar lijkt voller te zijn zo.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
Sanne zal wel blij zijn dat de zon schijnt, die loopt sinds haar kapsel de hele tijd met een zonnebril in haar haar.
Hopen dat er nog meer er zo over gaan denken.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Gerrit zijn laatste beetje respect ofzo is op voor sanne, zei hij vanmiddag
nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is de zanger van de leader van Utopia.
Dwight Dissels.
quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kan iemand Mike ff onderdompelen in de vijver... een half uurtje ongeveer en neem
Brandon mee
Vertel? Ik was een nieuwe ID kaart halen.Wat een crime is dat zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Gerrit zijn laatste beetje respect ofzo is op voor sanne, zei hij vanmiddag
Ja ik moet zeggen, het lijkt al met al toch beter als gedacht inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch staat dit haar beter dan die rare bandana......en haar haar lijkt voller te zijn zo.
ja dat is dus beetje jammer, ik heb het ook van horen zeggen, ging over bellen ofzo discussie met sanne en gerrit.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vertel? Ik was een nieuwe ID kaart halen.Wat een crime is dat zeg.
Met jou record wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Praat me der niet vanquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet ook nog, is al lang verlopen......
quote:
Mijne ook,scheit dit land is ook mijn Utopia,geen regels en geen wettenquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet ook nog, is al lang verlopen......
Alles wordt net zoals in Uto1 in de verf gezet.
sjon bouwt er wel een klosje onder, komt goed geen paniekquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Staat ook erg recht die tafel, lijkt eerder een lessenaar. of op een kansel.
Ik draag hem graag aan jou over.quote:
Echt hoor,gezeik over mijn foto en zulks.quote:
Die FEBO denkt ook aan allesquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
Alweer? Ze moeten natuurlijk wel de tekst kennen als het straks gespeeld word door de artiest
Fonetisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Borrelnootjes en bitterballen.quote:
Lelijk die haren zo spuuglelijk zelfsquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Die haren zijn raar opgedroogd
Met een kleurfilter.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een nieuwe cam op the Beach, denk ik.
GMTA.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:53 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik wilde er niet over beginnen............![]()
![]()
vertelquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:53 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ik wilde er niet over beginnen............![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker dan als ze alleen dat zeik nummer hebben
Ze heeft vandaag veel zitten wauwelen met Chris en verven.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:52 schreef An_0_Niem het volgende:
Hoe ligt die nieuwe in de groep? Klopt het dat ze een beetje buiten de boot valt na de vliegende start van gisteren?
Dat moet men vanavond luidkeels mee kunnen zingen uiteraardquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker dan als ze alleen dat zeik nummer hebben
IT'S A NEW WURLDDDDDDDDquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dat moet men vanavond luidkeels mee kunnen zingen uiteraard
is niet meer griesquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Het zand zal wel nat geweest zijn ook toen
Don`t think about tomorrow.quote:
Take a chancequote:
Wazzup?quote:
Pfff,je liet me schrikken.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kon de mute knop niet vinden
ow shit hij is er weer.
quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:58 schreef zodeju het volgende:
Sanne de jurk van Cristel aan die het toch veel beter staat.
quote:
Waldorff and Stadler.quote:
smsje van de regiequote:Op donderdag 5 juli 2018 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze toch niet weten hoeveel er komen
Lastig eh Engels?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:01 schreef Soury het volgende:
Ik luister al een maand naar die intro maar wat ze zingen is me een raadsel
One size fits all.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:03 schreef Schakeltopia het volgende:
Hoe kan die jurk passen bij christel, maar ook bij sanne. No offence, maar does not compute.
Dit kapsel staat Sanne heel goed, netjes geknipt Shelley!quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch staat dit haar beter dan die rare bandana......en haar haar lijkt voller te zijn zo.
Ja wel ik versta er geen zak van. Ik hoor steeds "You got to find a girl" Ik heb verdomme 10 jaar met een Welshman gewoondquote:
Wat?quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
HoSanna denkt dat het janken wordt vanavond... nahh ik weet wel zeker
Die spreken een apart dialect ook.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel ik versta er geen zak van. Ik hoor steeds "You got to find a girl" Ik heb verdomme 10 jaar met een Welshman gewoond
Gaat het toch nog plenzen daarquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
HoSanna denkt dat het janken wordt vanavond... nahh ik weet wel zeker
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:07 schreef Tengano het volgende:
Harde werker Sanne pakt als eerste alvast een pannekoek
Is dat de nieuwe tune van Utopia?quote:
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe tune van Utopia?
Als dat zo is vind ik er geen reet aan vergeleken met die van Sanne
Ze weten nu al dat ze emotioneel gaan worden als dat nummer gezongen gaan wordenquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:01 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne: we zitten hier al een maand heh, zonder niks.
echt hequote:Op donderdag 5 juli 2018 17:01 schreef Soury het volgende:
Ik luister al een maand naar die intro maar wat ze zingen is me een raadsel
Chips en borrelnootjes.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hapjes maken .. met vieze tengels
\wat voor hapjes
Hoe kunnen ze pannenkoeken maken als ze geen gas mogen gebruiken en geen vuur?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:09 schreef Rhosyn het volgende:
Nog een uur. Ze gaan nu eten. Eerst pannenkoeken (gemaakt door Adriaan, 18 stuks)en daarna vlees (knakworstjes en ei, gaat John maken) Ze moeten zich nog omkleden. Alle drankjes moeten nog worden klaargemaakt en bij de poort gezet. De hapjes moeten nog worden gemaakt. De kassa nog geregeld. Nog opgeruimd... etc etc..
Succes...58 minuten nog.
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er is iets misgegaan
probeer het niet meer
Gasfles en gasstel van buiten in de stacaravan gezetquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze pannenkoeken maken als ze geen gas mogen gebruiken en geen vuur?
Met knakworst gevulde eitjes en met ei gevulde knakworst.. verder kom ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hapjes maken .. met vieze tengels
\wat voor hapjes
Graag gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks An o Niem.Je bent weer goed bezig.![]()
lkkr gelezen Dotquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
duw een ei in een knakworstquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met knakworst gevulde eitjes en met ei gevulde knakworst.. verder kom ik nietwordt nog wat met ongekookte eitjes
Het kookplaatje staat in de caravan. Binnen mag wel.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ich auch.quote:
Wat?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
er is iets misgegaan
probeer het niet meer
Ja maar niet aan de achterkantquote:
Die ze ook al lang hadden kunnen koken van te voren.......quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met knakworst gevulde eitjes en met ei gevulde knakworst.. verder kom ik nietwordt nog wat met ongekookte eitjes
adriaantje heeft gekookt, die heeft zich al volgegetenquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:14 schreef Goldencharly het volgende:
A3 eet niet heur dierlijke producten enzo.
Ja sorry ga niet al dat offtopic gedoe terug zitten lezen.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkr gelezen Dot
er staat een 4 pitter in de caravan ..adriaan heeft daar staan bakkeh
. tik weer voor jan klootjeh
tis net een v ent in der gezicht, alles zo grofquote:
Nee geintje ik versta van het lied ook geen moerquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel ik versta er geen zak van. Ik hoor steeds "You got to find a girl" Ik heb verdomme 10 jaar met een Welshman gewoond
Riesjartje komt nog.. een paar kilo Johma salade en zakken toast lijkt me ook niet al te moeilijkquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ze ook al lang hadden kunnen koken van te voren.......
Maar ja, Het grote Utopia1 feest kon ook met drie man geregeld worden......
Bij Vanessa hadden ze meer kleurquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk dat de pannenkoekjes nog geen spat verbeterd zijn
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:16 schreef Schakeltopia het volgende:
Lekker man bbq zonder bbq met worst en tomaat
mens vraag gewoon ..quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry ga niet al dat offtopic gedoe terug zitten lezen.
Zal niets meer vragen
Alleen voor John.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:18 schreef Tengano het volgende:
Onmisbare meik is weer bijgedraaid begrijp ik
A, diezelfde kabouters uit 1 zijn meegegaan naar 2?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mens vraag gewoon ..![]()
U bent weer op de hoogte inmidd
gas ding in de sleurhut
aangesloten door kabouter U ziet me niet
zelfde die het water aan zet ..snachts voor de wondervyvert
Moet idd weer bijgevuld worden, ziet er inmiddels even vies uit als het lavastrandquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mens vraag gewoon ..![]()
U bent weer op de hoogte inmidd
gas ding in de sleurhut
aangesloten door kabouter U ziet me niet
zelfde die het water aan zet ..snachts voor de wondervyvert
3 euro bij de Appie.quote:
Die stijger moeten ze ook eens een zetje omhoog geven, die ene paal die helemaal weggezakt is.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet idd weer bijgevuld worden, ziet er inmiddels even vies uit als het lavastrand
[ afbeelding ]
Duur dus.quote:
jammer...quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer bier en chips![]()
[ afbeelding ]
Dat geet net goequote:Op donderdag 5 juli 2018 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer bier en chips![]()
[ afbeelding ]
Dot in it Frysk.quote:
het leven van de Talpa stagiaires is 1 groot feestquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:24 schreef Soury het volgende:
Hebben ze plak team bij de FEBO Alles is afgeplakt maar wel herkenbaar. Zal wel moeten maar toch
Hij heeft een blauw nummerbord...quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Weten we al wat meer over deze Richard, de z.g.n. taxichauffeur? FB?
Was de eerste keer niet afgeplakt.quote:
Ik zou het als scholier best willen doen. 200 blikjes bier afplakken. Beter dan bollen pellenquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
het leven van de Talpa stagiaires is 1 groot feest
kutklussies,
iemand moet het doen
Heb ik 1 dag gedaan.Wat een megolenwerk.Gelijk mee gekapt.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het als scholier best willen doen. 200 blikjes bier afplakken. Beter dan bollen pellen
Is een dubbele poort.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:28 schreef Tengano het volgende:
Goh, dat je daar zo gemakkelijk kunt binnenrijden
Die zwembroek zie je niet eens met zo'n pensquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Ries kom niet
herhaal
NIET
in zn zwembroek
God bestaat toch![]()
Nog even geduld, John gaat zich vast nog wel ergens mee bemoeienquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
Gaat er ook nog wat mis ofzo, dat de drankjes van tafel vallen?
Hij heeft mss een mooi kontje.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zwembroek zie je niet eens met zo'n pens
zal wel voor zijn broers zijn die komen dit weekend.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Bren loopt het hele teringeind met krat bier en chipshelemaal naar.....? Meiks hangmat
![]()
[ afbeelding ]
okee latersquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Het liefst pak ik mijn spullen en rot ik lekker op" - 5 juli 2018
x6novfz
Hoe laat was dit?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6novfz
16 uurquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Knalt met de spiegel tegen de poort aan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Knalt met de spiegel tegen de poort aan.![]()
[ afbeelding ]
die komt bevallenquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:34 schreef Schakeltopia het volgende:
holy fuck wie is dat, dat word hakken vanavond!
Speedcore.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:35 schreef chufi het volgende:
Ik wil niet weten welk genre err gedraaid gaat worden
Nederlandstalige meuk neem ik aanquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:35 schreef chufi het volgende:
Ik wil niet weten welk genre err gedraaid gaat worden
Privézuipfeessie op kosten van Utopia 2.0?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal wel voor zijn broers zijn die komen dit weekend.
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:36 schreef SjonSlot het volgende:
Haha met zn kleine wagentje krijgt ie m niet zonder schade doorheen
Ik dacht heel ff dat het familie van Mike was...
Meikel heeft vandaag de stenen bij het hek schoongeveegd.. dat was het wel zo'n beetjequote:Op donderdag 5 juli 2018 17:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Lekker veel gebouwd al zegtie ook tegen mike![]()
Zijn moeder is mee.quote:
jessie vindt de rest dus schijnheilige mensenquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6novfz
Behalve Mike.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
jessie vindt de rest dus schijnheilige mensen
En Adriaan zijn familiequote:Op donderdag 5 juli 2018 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal wel voor zijn broers zijn die komen dit weekend.
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:41 schreef chufi het volgende:
Wil jij een frisje !!?? Hoe dan? tis gewoon pislauw die drank daar
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker arregaatje aan, hoor je niks van.
Gewoon de muziek wat harder zetten joh.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker arregaatje aan, hoor je niks van.
Ga jij ons nu Nederlands leren? Het moet niet gekker worden.quote:
Ja, eerst had Mike nog mot met Cristel en dan zit hij wel een heel uur lang gezellig te babbelen.....poehhh das niet eerlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
jessie vindt de rest dus schijnheilige mensen
is het in nederlands nur Arregat?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga jij ons nu Nederlands leren? Het moet niet gekker worden.
Prima ding hoor, lekker op de palma beach zetten,quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:46 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Uitlaat andere kant op volgens Sjon briljant idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |