Oostvaardersplassen? Wat is het goede antwoord?quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bedoel een echte afgesloten gebouw/ruimte, waar men zijn natuurlijke behoefte kan doen
Er is geen goede antwoordquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:38 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Oostvaardersplassen? Wat is het goede antwoord?
Amsterdam Arena.quote:Op donderdag 5 juli 2018 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bedoel een echte afgesloten gebouw/ruimte, waar men zijn natuurlijke behoefte kan doen
De Tweede Kamer, bijna iedereen praat poep en zeikt over allesquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
En de gemeenteraden? Die zijn eigenlijk ook een soort Tweede Kamer maar dan op lokaal niveau en afhankelijk van de grootte huizen ze in best grote gebouwenquote:Op donderdag 5 juli 2018 16:53 schreef ABombali het volgende:
[..]
De Tweede Kamer, bijna iedereen praat poep en zeikt over alles
Die zijn denk ik toch iets kleiner, maar worden vaker gebruikt. Een soort openbaar toiletquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de gemeenteraden? Die zijn eigenlijk ook een soort Tweede Kamer maar dan op lokaal niveau en afhankelijk van de grootte huizen ze in best grote gebouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |