Volgens mij level 3.quote:Op maandag 16 juli 2018 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Je krijgt dan foto’s te zien waarop je voorraad moet tellen van een bepaald product & plankruimtes in moet schatten etc. 1 shift heeft tussen de 15 & 25 foto’s en je krijgt er ¤2 voor. In het begin is het (tenminste voor mij) niet heel rendabel omdat je wel zo’n 20 min over een shift doet. Maar ik merk dat ik er steeds sneller in wordt en heb dit weekend toch 27 shifts gedaan. Voor mij is het vooral fijn omdat ik niet de deur uit hoef en het kan doen als mijn dochter slaapt.
Ik denk dat je een bepaald level moet zijn voor de shifts, al weet ik dit niet zeker. Dit zal wel omdat je ze niet in jouw lijst ziet staan.
Oh, je kunt dit doen vanuit thuis?quote:Op maandag 16 juli 2018 12:02 schreef loezzzje het volgende:
Je krijgt dan foto’s te zien waarop je voorraad moet tellen van een bepaald product & plankruimtes in moet schatten etc. 1 shift heeft tussen de 15 & 25 foto’s en je krijgt er ¤2 voor. In het begin is het (tenminste voor mij) niet heel rendabel omdat je wel zo’n 20 min over een shift doet. Maar ik merk dat ik er steeds sneller in wordt en heb dit weekend toch 27 shifts gedaan. Voor mij is het vooral fijn omdat ik niet de deur uit hoef en het kan doen als mijn dochter slaapt.
Ik denk dat je een bepaald level moet zijn voor de shifts, al weet ik dit niet zeker. Dit zal wel omdat je ze niet in jouw lijst ziet staan.
Na het verzenden opeens twee? Of voordat je het accepteerde? De 5 euro was wel een fout, was voor einde van de week. Begint altijd van 2. Vond het jammer dat ik niet thuis was, had ik er 6 gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2018 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, je kunt dit doen vanuit thuis?dat is echt geniaal. Mijn dochter is drie en ik voed haar alleen op. Kan doorgaans dus ook echt alleen dingen doen als zij er niet bij is. En dat komt niet zo vaak voor
Als ik opdrachten doe met haar erbij gaat ze jengelen. Of het moet een korte Thee check zijn of zo.
![]()
Ik ben nog geen level 3. Het gaat echt super traag.![]()
Super naaiend, ik had toen ik gisteren boodschappen ging doen Roamler opgestart, en zag voor 5 euro de kopstellingen opdracht staan. Dus ik naar de AH gereden ( 5 min met de auto ). App stond nog open. Opdracht geaccepteerd. Afgerond na misschien 15 minuten, opdracht verzonden.. was hij ineens nog maar 2 euro waard.
Bericht verzonden. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze. Zuur
Ik keek thuis, start de app op. Dus hij vernieuwde. Er stond 5. Ik reed met de open app naar de winkel ( max 5 minuten ) deed de opdracht, verzond hem en toen was het 2,-quote:Op woensdag 18 juli 2018 11:17 schreef Smartroam het volgende:
[..]
Na het verzenden opeens twee? Of voordat je het accepteerde? De 5 euro was wel een fout, was voor einde van de week. Begint altijd van 2. Vond het jammer dat ik niet thuis was, had ik er 6 gedaan.
Ja echt fijn! Ik doe het vaak als mijn dochter slaapt. En de afgelopen weken ook ‘s avonds als mijn vriend naar het WK zat te kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2018 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, je kunt dit doen vanuit thuis?dat is echt geniaal. Mijn dochter is drie en ik voed haar alleen op. Kan doorgaans dus ook echt alleen dingen doen als zij er niet bij is. En dat komt niet zo vaak voor
Als ik opdrachten doe met haar erbij gaat ze jengelen. Of het moet een korte Thee check zijn of zo.
![]()
Ik ben nog geen level 3. Het gaat echt super traag.![]()
Oh das echt niet chill. Misschien al thuis accepteren? Ik dacht dat als je hem geaccepteerd hebt dat je dan altijd dat bedrag krijgt.quote:Super naaiend, ik had toen ik gisteren boodschappen ging doen Roamler opgestart, en zag voor 5 euro de kopstellingen opdracht staan. Dus ik naar de AH gereden ( 5 min met de auto ). App stond nog open. Opdracht geaccepteerd. Afgerond na misschien 15 minuten, opdracht verzonden.. was hij ineens nog maar 2 euro waard.
Die kan ik dus niet kiezen. Want die drie die er al duizend jaar staan, zijn vanaf level 3.quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:29 schreef loezzzje het volgende:
Misschien ook regelmatig experience opdrachten doen moeraskat? Het gaat om de xp’s om een volgend level te komen en die krijg je daar ook bij. Zo kom je misschien sneller een level verder.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 21:50 schreef Bwienet het volgende:
Ben net week lid van Smartspotter. Ze betalen donderdags uit zag ik. Betekent dit vrijdag geld?
Oh das wel vervelend. Ik heb op dit moment ook maar 1 erin staan trouwens. Een how to.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die kan ik dus niet kiezen. Want die drie die er al duizend jaar staan, zijn vanaf level 3.
Is dat zo? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2018 23:40 schreef loezzzje het volgende:
En je kunt ook automatisch uitbetalen doen, dan hoef je het niet aan te vragen. Maar je moet wel minimaal ¤20 op je account hebben.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh das wel vervelend. Ik heb op dit moment ook maar 1 erin staan trouwens. Een how to.
Volgende keer direct accepteren! Je krijgt bij Roamler 2 uur (heel soms meer) om de opdracht in te leverenquote:Op woensdag 18 juli 2018 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
...
Super naaiend, ik had toen ik gisteren boodschappen ging doen Roamler opgestart, en zag voor 5 euro de kopstellingen opdracht staan. Dus ik naar de AH gereden ( 5 min met de auto ). App stond nog open. Opdracht geaccepteerd. Afgerond na misschien 15 minuten, opdracht verzonden.. was hij ineens nog maar 2 euro waard.
Dat snap ik ook niet zo goed. Meteen accepteren anders is de opdracht zo weg.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:56 schreef F0xy het volgende:
[..]
Volgende keer direct accepteren! Je krijgt bij Roamler 2 uur (heel soms meer) om de opdracht in te leveren. Bij SmartSpotter krijg je eerst 2 uur, en als je een bepaald niveau hebt bereikt 3 uur.
Als je het niet direct accepteert, kan het ook voorkomen dat de opdracht weg is wanneer je bij de winkel bent aangekomen.
Waren lekker makkelijke opdrachten he?quote:Op woensdag 18 juli 2018 14:28 schreef MaJo het volgende:
Gisteren mijn eerste pro spotter opdracht gedaan, het plaatsen van wobblers bij wijn in de plus. Je moet dan een kaartje afgeven en dan kunnen ze je beoordelen. Ik vroeg me af of je die beoordeling ook te zien krijgt, als ze het al doen?
Je weet dat die onder een ander tabje staan? Niet bij 'betaald' maar bij 'experience'. Bij mij staan er nu 2 open: portretrecht en 360 gr foto's maken.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]bij mij is dit al vanaf het begin na level 1 zeg maar. Geen xp opdrachten helaas.
Zeker! Ik had er maar 2 geaccepteerd maar had er liever meer gedaan. 5 euro voor 2 minuten werk en je kunt lekker je gang gaanquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:59 schreef b-engel het volgende:
[..]
Waren lekker makkelijke opdrachten he?
Ik heb ook van die kaartjes uitgedeeld, maar heb nooit wat teruggehoord. Is voor veel ook te veel werk.
Ja klopt!quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja volgens kun je dat ergens op de site aanvinken als je bent ingelogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |