Ze doet ook geen flikker, alleen maar "Coach" spelen met een vreselijk arrogante houding alle wijsheid in pacht te hebben..quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:29 schreef Tengano het volgende:
Ligt er wel erg dik bovenop dat Hiske daar de febo huiscoach is.
Ook een leuke beleving voor Hiske zelf, maar weet niet helemaal of het nou leuk is om naar te kijken
Kruising Vic/Billy en Febo spokeswoman.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet ook geen flikker, alleen maar "Coach" spelen met een vreselijk arrogante houding alle wijsheid in pacht te hebben..
dus dat, ik krijg echt jeuk van dat toontje van haarquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet ook geen flikker, alleen maar "Coach" spelen met een vreselijk arrogante houding alle wijsheid in pacht te hebben..
Ik begin wel iets gematigder te worden, merk ikquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
en is ook een kopie van uto 1quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
het enige wat je kunt bedenken een smoetiebarrrr
Dat is rapport wat Hiske vasthoudt, want ze wil contact met Jessie makenquote:
Hoe bedoel jequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is rapport wat Hiske vasthoudt, want ze wil contact met Jessie maken
knieën achterstevorenquote:
of heeft zich jessie en wolf gelopenquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is rapport wat Hiske vasthoudt, want ze wil contact met Jessie maken
Satansgebroed, die kunnen alle gewrichten draaien zoals ze willenquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:34 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
chten draaien zoal
[..]
knieën achterstevoren
Heb jij weer aan de jonko gezetenquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
of heeft zich jessie en wolf gelopen
Er is iemand heel erg jaloers aan het worden daar...dat moet zometeen weer worden afgereageerd.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Meik is lekker bezig… goeie gelegenheid om van Kleefteef Jetsers af te komen…![]()
[ afbeelding ]
Oh jééquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Buiten betaal je 56e voor knipbuurt van shelley
Blue lagoon plaatjequote:Op woensdag 4 juli 2018 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Meik is lekker bezig… goeie gelegenheid om van Kleefteef Jetsers af te komen…![]()
[ afbeelding ]
Jezus wat krijg je er allemaal bij dan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Buiten betaal je 56e voor knipbuurt van shelley
SLquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Jezus wat krijg je er allemaal bij dan?
Happy End?quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Waar we Marjet missenquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Marjet-Combo.. rondhollen nix uitvoeren
oh is het dr zo eenquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
Buiten betaal je 56e voor knipbeurt van shelley
quote:
Maar jij hebt een heel makkelijk 'kapsel'quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik voor 15.50 kwaliteit betaal je gewoon
Dat is goedkoopquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik werd inderdaad nog gecomplimenteerd dat ik er nog zo jong uit ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
wat een gezemel johquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert hou je smoel
kom terug naar het evenementen team alsjeblieft
daar ligt eh eh je kracht
jouw krachten en mike
en dan en duo
en eh en .. ehhh ehh
en kriss .. ga es ff wat doen KUTTTHH
Water regelen
quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik werd inderdaad nog gecomplimenteerd dat ik er nog zo jong uit zieLeuk eh? vrijwilligerswerk doen bij alzheimersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leuk eh? vrijwilligerswerk doen bij alzheimers
Kechquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike ziet shelley wel zitten. Heb hem haar nog geen zus horen noemen
quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Leuk eh? vrijwilligerswerk doen bij alzheimers
Shallowquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Shelly vind hem ook leuk hoor man man man wat een wijven
dat heeft zij gezegd?quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:42 schreef Bananenbennie het volgende:
Shallow: Mike als jii nu verlaat dan denk ik dat het hele team zinkt
damn helemaal in zijn hol kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nee, het was een grote neger die dat zei
Was jij het voorste treintje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nee, het was een grote neger die dat zei
wat heb jij gesnoven danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het eindigt nooit hierquote:
wat een afknapper is datquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:44 schreef Soury het volgende:
Mike heeft wel een grote ego. Dat is niet echt wat ik zie
echt heel erg ditquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh wat fijn een Mike grouppie in de tentShelly
Ja vreselijk.quote:
Wat dan?quote:
Meikquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
WE zijn eigenlijk net begonnen eigenlijk ,.. Klopt Sjellie is net 8 uur binnen idd![]()
En is Meik aan het inpakken
Drama op komst met Jessiequote:Op woensdag 4 juli 2018 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike ziet shelley wel zitten. Heb hem haar nog geen zus horen noemen
Wat is de essentie van dit gesprek?quote:
Sowieso even chillen, het is bovendien prima weerquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
Sanne zou eigenlijk gewoon even met adriaan een sticky moeten roken. Gewoon even relax.
Grote negerquote:
Wat is een farbigequote:Op woensdag 4 juli 2018 21:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
überhaupt niet neger, dat is en farbige
liggen die in de caravan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:55 schreef Bananenbennie het volgende:
godver ik wil mEikel en Shallow zien
Je eikelquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:55 schreef Bananenbennie het volgende:
godver ik wil mEikel en Shallow zien
Uitkomst kutwijfquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lief meegaand, gezellig
bijna geen nare kanten
peace maker
zjellie verteld hoe ze inelkaar zit
Gerrit stelt vragen
Over twee weken zien we aan haar acties wel wat daar nog van over isquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
Shelley is naast kapster ook peacemaker
Pittig kortquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Over twee weken zien we aan haar acties wel wat daar nog van over is
Wel waar. Eén keer. Om een waterballon.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:02 schreef Bananenbennie het volgende:
Shallow heeft nog nooit ruzie met iemand gehad.
das niet gezond..
Ik heb het gevoel dat dat snel kan veranderen. Ik mag haar nu alquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wel waar. Eén keer. Om een waterballon.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit krijgt een Bonner
Shelly noemt hem Mr Financ, dat weet hel nederland nu wel .. ha ha
Gerrit ; ik heb wel indruk gemaakt denk ik wel
bladie blad
ik doe . ik maak geld ik
mijn doel ik
van hier naar zoef daar
luxe , jakoessie
hoeren ,rock en roll
Kropt haar boosheid blijkbaar op.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:02 schreef Bananenbennie het volgende:
Shallow heeft nog nooit ruzie met iemand gehad.
das niet gezond..
Ze heet Shelley van Zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weten we al meer van Zjellie
achternaam .. hobby's ?
...
quote:
Net even opgezocht. Haar achternaam is Bean, Zjellie Bean.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weten we al meer van Zjellie
achternaam .. hobby's ?
...
Mrs Beanquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Net even opgezocht. Haar achternaam is Bean, Zjellie Bean.
Turkse vader, Nederlandse moeder vertelde ze. Ik zie heel duidelijk iets creools in haar, dat heeft ze niet genoemd.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja en verder..
turkse achtergrond toch
Er is niet zo veel over haar te vinden op Inet.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja en verder..
turkse achtergrond toch
Alles dat nare gedoe om iemand's achtergrond te achterhalen. Zal wel aan mij liggenquote:
Laat me raden, dit wordt jouw nieuwe idoolquote:
Die kijkt niet echt slim uit d'r ogenquote:
nare gedoe ?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles dat nare gedoe om iemand's achtergrond te achterhalen. Zal wel aan mij liggen
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Laat me raden, dit wordt jouw nieuwe idool
Genetica is ingewikkelde materie. Het zal wel een mix van vanalles zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Turkse vader, Nederlandse moeder vertelde ze. Ik zie heel duidelijk iets creools in haar, dat heeft ze niet genoemd.
[ afbeelding ]
Ja naarquote:
ja dusquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Voor je reageert: persoonlijke aanvallen op andere users zijn niet toegestaan. Houd het hier a.u.b. on topic, dat wil zeggen: Commentaren Op de Streams.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Genetica is ingewikkelde materie. Het zal wel een mix van vanalles zijn.
Ze heeft wel een kalkoen op haar hoofd.quote:
Beter dan tussen haar benenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel een kalkoen op haar hoofd.
Mrs Bean to the max. Rijdt ze in een Miniquote:
Nee is niet nodigquote:
waar kan je dat opzoeken? Hoe heet John dan? Of Mike?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Laat me raden, dit wordt jouw nieuwe idool
He bah, ik heb beeldquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:04 schreef Bananenbennie het volgende:
Het voorgeil druipt uit gerrits lul nu.
die zijn al doorgezaagdquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:13 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
waar kan je dat opzoeken? Hoe heet John dan? Of Mike?
John Breedijk, en Mike Korst.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:13 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijnquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:13 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Zuchtquote:
poppetjequote:Op woensdag 4 juli 2018 22:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit het is wel een lief meisje kind ding
Nee hoor een domme eikel die zijn eigen glazen ingooitquote:
En Hiske Plantinga en Sanne van der Horst en Jessie Middendorp en Jeffry Slof en Christel Hardy en Adriaan de Boerquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Gerrit tegen Jeffrey jij kijkt nooit naar chicks, Jeffrey neuh, worden uitgehuwelijkt in Friesland zeker
Zo'n mening heeft Hiske ook ongeveer hoor ik netquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor een domme eikel die zijn eigen glazen ingooit
Nou John en mike hequote:Op woensdag 4 juli 2018 22:13 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Thnx.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:17 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En Hiske Plantinga en Sanne van der Horst en Jessie Middendorp en Jeffry Slof en Adriaan de Boer en Christel Hardy en Adriaan de Boer
Ohh jéé dat poppetje kan wel eens voor vuurwerk zorgenquote:
Echt welquote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Studenten zijn echt zwaar irritant, ik ken er een aantal die gaan ''arbeiders'' uitlachen op het station
zo jammer dat ze zich last overrulenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zo jammer dat ze zich laat overrulen
Die willen gewoon genomen worden door een arbeiderquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Studenten zijn echt zwaar irritant, ik ken er een aantal die gaan ''arbeiders'' uitlachen op het station
Jij?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Staat een naam boven mijn post muis
Man manquote:
OKquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man mandoen ze echt een dispuut waar ik mensen van ken
Wat een eikel is dat. Laat hem even laten knippen door Shellyquote:
Gaat wel steeds meer de goede kant op hoorquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zo jammer dat ze zich last overrulen
ik vind het ook wel meevallen...zitten engere tussenquote:
Ze is niet meer de mooiste dat gaat foutquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gaat wel steeds meer de goede kant op hoor
Sanne is dat niet met je eensquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo jammer dat Christel niet kan communiceren
Meestal worden arbeiders "burgers" genoemd.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach kom op nou, die ziet Chris toch niet als een serieuze powervrouwquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is niet meer de mooiste dat gaat fout
Hiske is dan ook hard aan het werk,quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:26 schreef Zucht.... het volgende:
Trouwens, Sanne heeft ook al heel wat lesjes geleerd.
die spoort nietquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:26 schreef Bananenbennie het volgende:
die uitval van brandon, dat past zooo niet bij hem, qua timing sloeg het ook als een lul op een drumstel, wat een kansloos joch
Getverquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:26 schreef Charmian het volgende:
nu krijgt sanne weer coaching van juf his
Meestal verdienden mensen die met handen werken meer dan die studenten ooit bereikenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Meestal worden arbeiders "burgers" genoemd.
Mooi ehquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:26 schreef Bananenbennie het volgende:
die uitval van brandon, dat past zooo niet bij hem, qua timing sloeg het ook als een lul op een drumstel, wat een kansloos joch
Nou dat gaat een dingetje worden,quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ach kom op nou, die ziet Chris toch niet als een serieuze powervrouw
ik had echt mn lach niet kunnen houden als ie dat bij mij deed, kun je toch niet serieus nemenquote:
Maar dat is eigenbelang.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hiske is dan ook hard aan het werk,
die zegt toch wel rake dingen
Klopt. Met een goede vakopleiding verdien je doorgaans meer dan met een studie filosofie of kunstgeschiedenis.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal verdienden mensen die met handen werken meer dan die studenten ooit bereiken
Ik denk van niet, maar we zullen het wel zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
volgens mij Christel ook want ze liet m maar lullenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ik had echt mn lach niet kunnen houden als ie dat bij mij deed, kun je toch niet serieus nemen
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar we zullen het wel zienTwee weken is wel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Kriss reageerde heel netjes ..quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
ik had echt mn lach niet kunnen houden als ie dat bij mij deed, kun je toch niet serieus nemen
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Kriss reageerde heel netjes ..
liet em ff gaan ,.. "toe maar knulletje gooi ut dr uit""
.. Brandino was aan het trilleh ook , mafklappert
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ze hebben een chronisch tekort aan seks daar pff
Soort Fokkersquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Geen idee hoe dat isquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
brandons emmertje lijkt voller dan hij wil laten blijkenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Uhm ....quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou daar echt geen geduld voor hebben dat gezwam over niks de hele dag
Volgens die roze olifant weet jij alles over zaagmachines.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens die roze olifant weet jij alles over zaagmachines.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
off topicquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens die roze olifant weet jij alles over zaagmachines.
Weinig licht doet haar goed.quote:
en morgen zegt hij: Christel, man die was bang voor mij, ik kwam er een keer tussen door, verhief mijn stem, en ze was stil, deze macht heb ik in de groep, mensen luisteren naar mij. Hij zegt dat als het donker is.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad.quote:
spot onquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en morgen zegt hij: Christel, man die was bang voor mij, ik kwam er een keer tussen door, verhief mijn stem, en ze was stil, deze macht heb ik in de groep, mensen luisteren naar mij. Hij zegt dat als het donker is.
Assertief heet datquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Sanne heeft gewoon een nare agressieve manier van doen
Agrestiefquote:
Goed hè? Ik zie Mike ook veranderen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Eens. Sanne is een van de weinigen die een duidelijke stijgende lijn laat zien.
Ja die begint langzaam tegen een muur aan te lopenquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:36 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Goed hè? Ik zie Mike ook veranderen.
Sanne ja, die maakt progressie. Mike? no way..quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:36 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Mike voelt zich de koning zoals hij gisteren avond tegen Jessy zei Ik de koning en jij de prinses Kasteeltje eigen BV tje Alles voor ons tweetjesquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Sanne ja, die maakt progressie. Mike? no way..
Hmm, Mike valt me beetje tegen de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:36 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Dat is precies wat je ziet; nederigheidquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:38 schreef goldback het volgende:
[..]
die heeft gewoon wat snoeiharde lessen in nederigheid nodig.
Hij dimt heel langzaam in, maar het blijft een oetloel.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Sanne ja, die maakt progressie. Mike? no way..
Hij is vooral bezig met het alfa-mannetje zijn op de apenrots.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hmm, Mike valt me beetje tegen de laatste tijd.
Heeft nog geen duidelijke rol.
Heeft niet veel gewerkt de afgelopen week.
Brengt geen geld in het laatje.
Is dat je nieuwe favoriet?quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:41 schreef Tengano het volgende:
Hiske zegt dat Sanne zichzelf niet mag zijn in de groep
Maar dan wel een ECHTE alfa-man.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij is vooral bezig met het alfa-mannetje zijn op de apenrots.
Ik hoop dat er snel nog een alfa-mannetje in komt
quote:
Heel irritant, hij laat nooit mensen hun zin afmaken omdat meneer denkt dat ie allang weet wat een ander wil zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:42 schreef Ranah het volgende:
mike vult wel heel veel voor een ander in in een gesprek
Jah een Badr Hari (als je dat zo schrijft, te lui om te googelen)quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar dan wel een ECHTE alfa-man.
Een freefighter of een ex-commando bijvoorbeeld.
BAM!!!quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon zegt dat Christel geen UUHHHH meer moet zeggen.
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
De sukkel die na ieder woord ehhhhhhh zegt. Brandon de Hakkelaarquote:Op woensdag 4 juli 2018 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
De sukkel die na ieder woord ehhhhhhh zegt. Brandon de Hakkelaar
Dat houdt wel ergens op denk ik,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |