Pfff, zo zeg! Al vind ik het aan de andere kant ook zoooo jammer dat hij nu alweer zo "groot" is.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:04 schreef Lemijn het volgende:
Ik zie in de wiki dat Tetter 1 is geworden! Gefeliciteerd Sara! Ik vermoed dat jullie ook wel blij zijn dat het babyjaar om is?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met je te doen meis.is het een optie om je morgen ziek te melden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 01:41 schreef Nolita het volgende:
Sorry dat ik binnenval, maar soms werkt het al even om het van me af te typen. N sliep van 21:30 tot 23:30. Sindsdien huilen en niet slapen. Alles geprobeerd en nu zitten we beneden op de bank en ligt ze hyper te zijn, ze wil gewoon niet slapen. Mijn wekker gaat over 4,5 uur voor een volle werkdag en heb nog geen oog dichtgedaan.![]()
Vriend is vanaf morgen ook weer 2 nachten weg...over een uur lost hij me af.
quote:Op maandag 2 juli 2018 14:14 schreef rena het volgende:
Dorothy wat fijn dat de voedingen wat meer schema krijgen! Bij ons ging dat toen ook heel geleidelijk, ben er niet eens bewust mee bezig geweestHet lijkt me wel lastig als je moeder van het laten huilen is, ik zou het dan wel lastiger vinden haar achter te laten hoe lief ze verder ook mag zijn
Hij is nog maar zo klein!
40quote:Op maandag 2 juli 2018 14:23 schreef Lemijn het volgende:
[..]
DG, heb je al aan je ouders gevraagd of ze zich willen voegen naar jullie wensen? Zo niet, dan kan je misschien beter een andere oppas zoeken? Van mij hoeft het echt niet in detail zoals ik het doe allemaal, maar iets essentieels als niet laten huilen bij een kleine baby lijkt me een logische vraag en kunnen ze toch gewoon uitvoeren, ook als ze het zelf 30 jaar geleden anders deden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens een foto van een paar dagen geleden. Nu eindelijk een mobiele foto met fatsoenlijke camera, dus foto’s maken gaat vanaf nu makkelijker![]()
Dit vind ik ook zo rot. Hier 'hoort' het ook dat iedereen komt. Lees: familie (=7pers+kind) en vrienden (7pers +4 kinderen). Ik kan dat niet in huis kwijt, man vindt dat het zo hoort en vindt het ook oprecht leuk. Dus ik overweeg om het ergens anders te vieren, kinderboerderij of iets. Dan kunnen de kinderen spelen, en wij in de zon zitten. Maar ergens vind ik dat dan ook weer stom. Oja, in etappes is ook afgekeurd. Meh.quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:33 schreef Nolita het volgende:
Wie nodigen jullie allemaal uit? De vriendengroep heeft het gebruik iedereen uit te nodigen voor de kinderverjaardagen (10 stellen + paar kids; en de buren inmiddels ook (2 stellen, 5 kids). Maar het lijkt me naast familie, zo massaal voor een 1-jarige die er nog niets van snapt. Dus ik twijfel, en wil tegelijkertijd niemand voor het hoofd stoten...mss opsplitsen? Lastig, lastig.
Alleen familie+schoonfamilie.quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:33 schreef Nolita het volgende:
Wie nodigen jullie allemaal uit? De vriendengroep heeft het gebruik iedereen uit te nodigen voor de kinderverjaardagen (10 stellen + paar kids; en de buren inmiddels ook (2 stellen, 5 kids). Maar het lijkt me naast familie, zo massaal voor een 1-jarige die er nog niets van snapt. Dus ik twijfel, en wil tegelijkertijd niemand voor het hoofd stoten...mss opsplitsen? Lastig, lastig.
Gek vind ik hoe abnormaal dat in Nederland is. In Duitsland heel gewoon, en ik merk nu ook hier in België. Ik moet er nog achteraan...quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, Dorothy, ik heb even geen idee meer hoe oud je baby is. Geen urine meer verliezen betekent niet dat je bekkenbodemspieren weer helemaal hersteld zijn (sowieso duurt het voor dat gebied zeker een maand of 9 om weer op het oude niveau te komen). Ik zou echt iedereen aanraden om te gaan trainen bij een bekkenbodemfysio. Vaak bieden die wel Mamafitachtige lessen aan in groepsverband. Vanuit daar kun je dan weer je oude sport oppakken.
Gisteravond al gelezen maar geen zin om op mijn mobiel in te loggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 20:50 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Was dat de tweede meting omdat het bij de reguliere controle te weinig was toegenomen? Was het nu beter?
Fleur, zo'n eerste tandje is zeker een mijlpaal!.
Jagär, hier was de lengte best een poos op p98. Gelukkig heb ik nooit adviezen gekregen wat ik daaraan zou moeten doen.
Elleska, een slaapzak mag zeker. Ik denk dat ze de bakerzak afraden omdat je hun gedrag/temperatuur in de gaten moet houden? Ik weet het niet, want gebruikte het niet. Maar ik zou even de ratio achter het advies opzoeken en dan bedenken of ik dat relevant vind. Succes, hopelijk weinig last!
eerst 3 uur kunnen slapen en over de rest van de nacht en ochtend was plakkenquote:
Het voordeel van een eerste verjaardag is dat je meteen n traditie in t leven kan roepen die bij jezelf pastquote:Op woensdag 4 juli 2018 11:23 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Lastig met verjaardagen inderdaad! Maar doen wat je zelf wilt en niet wat anderen van je verwachten.
Het is een beetje zweten, maar je kunt toch rustig dragen nu? Doen wij wel in ieder geval...quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:19 schreef minilot het volgende:
Bekkenbodemspieren oefende ik al jaaaaaaaren voordat ik zwanger werd, wegens puik met seks! Enorme aanrader.![]()
Ik vind het maar niks dat:
- ik even geen laptop heb, want dat reageert lastig
- het te warm is voor de Tula - ik mis het dragen
..maar verder is alles fantastisch, dus niks te klagen
Wel geprobeerd, ook met hydrofieldoek ertussen, maar mijn babysaurus zweet instant peentjes en geeft duidelijk aan er Echt Geen Zin in te hebben. Naja. Rondrijden op verkoelend schapenvachtje it is!quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het is een beetje zweten, maar je kunt toch rustig dragen nu? Doen wij wel in ieder geval...
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Het voordeel van een eerste verjaardag is dat je meteen n traditie in t leven kan roepen die bij jezelf past
Ha, leuk zeg!quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:23 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zwemmen was leuk!en baby en een kindje van net 1 doen het blijkbaar ook goed bij de 60plussers die baantjes trekken daar
. Denk dat ik dit wel vaker ga doen op mijn vrije dag
*zwaait naar op de wolk*quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:26 schreef coccinelle het volgende:
Hoi![]()
Ik heb ook weer een babyen hij is zoooooo leuk!
![]()
Had ik algezegd?
Welkomquote:Op woensdag 4 juli 2018 14:26 schreef coccinelle het volgende:
Hoi![]()
Ik heb ook weer een babyen hij is zoooooo leuk!
![]()
Had ik algezegd?
Ook bij niet-vaginale bevalling hebben je bekkenbodem spieren het wel zwaar gehad tijdens de zwangerschap, dus kan geen kwaad om het te laten checken..quote:Op woensdag 4 juli 2018 14:47 schreef rena het volgende:
Tolstoi, van harte gefeliciteerd met je mooie mannetje!
Sara, gefeliciteerd met tetter, wat een leuke collage!![]()
Nolita, wat een rotnacht zegHopelijk vliegt de werkdag snel voorbij!
Dorothy, wat een leuke babygym, R ziet er uit alsof hij het prima naar zijn zin heeftMet hardlopen zou ik wel heel voorzichtig zijn wat de anderen ook zeggen, ik ben zelf niet sportief
maar ik denk dat je bekken best wat tijd nodig hebben voor ze zulke klappen weer goed op kunnen vangen.
Aure ook al mindere nachten met plakbaby, die fase gaat idd echt wel weer over gelukkig. Hoewel ik het lekker rustig bij mama liggen nu wel echt mis soms
Fleur, leuk zwemmen met de kleintjes, ik wil het binnenkort ook eens gaan doen!
Flav, klinkt fijn zo’n dagen dat imiteren is zo grappig.
Over bekkenbodemspieren weet ik eigenlijk niet of ik mee kan praten, heb er nooit echt op geoefend en ben bevallen met een keizersnee![]()
En ik zie een beetje op tegen verjaardagen, gelukkig duurt het nog een tijdje, wij hebben sowieso schoonfamilie en mijn familie, ik kom uit een groter gezin dus met hun alleen al zit de kamer al vol. Maar manlief komt uit een kleinere familie dus die wil ook oom en tantes van die kant er ook allemaal bijhebben, prima mensen maar ze blijven ook altijd zo heerlijk lang hangen, vorig jaar ook met de verjaardag van S toen ik hoogzwanger was en doodop
Plus ze geven achterlijk veel cadeaus waar ik op tegen ben, voor S kan ik het niet bepalen (heb het wel aangekaart bij man en die is het met me eens dat het overdadig is en zou het ook zeggen) maar voor C ga ik een maximaal 1 cadeau per stel instellen, heb geen zin in zo’n oververwend kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |