Tis zielig voor de groeten om te worden opgesloten in een blik, ze hebben immers niets gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens HoSanna, ik zou eerder voor blikgroenten gaan die tenmiste kan bewaren maar ja daar zullen natuurlijk onmiddelijk heftige broodjes aap discussies op volgen door Adria a a a a aaantje
In een anti kraak zit een meterkast ..quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
goed nagedacht,...![]()
echter... staat op 1 keer een snotje schiten een woningeen
zit antikraak in.. met alle nuts voorzieningen
kan zoo getrokken worden ..
neem als voor beeld een Camper plaats op een camping o..d.
gewoon een kastje en een kraan ..
heeft niets met zoals jij zegt een woning van doen
Ja,het wordt steeds meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goh, het was eerst 50 euro, toen 150 euro en nu 250 euro.![]()
![]()
Als het uitkomt speelt haar rug ook wat op.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sanne heeft alleen een zwakke enkel en een boos gezicht.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:26 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi zeg, zo'n automatische Poort![]()
[ afbeelding ]
Gelul van een lul met vingers.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:43 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike had toch connections in de muziekwereld?
Groenten uit blik en pot zijn echt niet slecht hoor, mits je een blikopener hebt. En zolang A3 nog niets te oogsten heeft moet hij zijn snuiter houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens HoSanna, ik zou eerder voor blikgroenten gaan die tenmiste kan bewaren maar ja daar zullen natuurlijk onmiddelijk heftige broodjes aap discussies op volgen door Adria a a a a aaantje
quote:
wat heeft ze dan ?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sanne heeft alleen een zwakke enkel en een boos gezicht.
Tis maar net wat je fijn vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:40 schreef Stray_cat het volgende:
Adriaan vindt het wel fijn als Sanne het even komt melden als ze last van haar rug heeft.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Groenten uit blik en pot zijn echt niet slecht hoor, mits je een blikopener hebt. En zolang A3 nog niets te oogsten heeft moet hij zijn snuiter houden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis zielig voor de groeten om te worden opgesloten in een blik, ze hebben immers niets gedaanaldus A aaa dria a a a a aantje
Jesus, dat mens mankeert steeds meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als het uitkomt speelt haar rug ook wat op.
jessie lult mooi maar doet de hele dag niksquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:41 schreef formule het volgende:
Jessie gaat de hele dag op het luchtbed leggen
Hij gaat notabene over 2 maanden zijn eigen opvoedsel de strot afsnijden.. hoe meedogenloos kun je zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis zielig voor de groeten om te worden opgesloten in een blik, ze hebben immers niets gedaanaldus A aaa dria a a a a aantje
baldr ook destijds.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:43 schreef Sambalbaai het volgende:
Mike had toch connections in de muziekwereld?
Ze schijnt nu rugpijn te hebben maar voorheen ging ze steeds door haar enkel en bleek er ook nog eens een ontsteking te zitten en mocht ze er eigenlijk niet op staan. Maar ja, Sanne is van het harde werken en bleef daardoor door haar enkel gaan, zoiets.quote:
Tis een bikkel hequote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze schijnt nu rugpijn te hebben maar voorheen ging ze steeds door haar enkel en bleek er ook nog eens een ontsteking te zitten en mocht ze er eigenlijk niet op staan. Maar ja, Sanne is van het harde werken en bleef daardoor door haar enkel gaan, zoiets.
Dan was je nu al binnen hoor. Ik hoor steeds vaker van die 'stopwoorden'.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:47 schreef UtoStreamer het volgende:
kreeg ik maar een kwartje voor iedere keer dat jeffrey "dit en dat" zei..
of adriaan "weet je wel"
of mike en john "ja" op het einde van de zin
Adriaan en sarcastisch lijkt mij sterk.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Was sarcastisch van Adriaan, vond het wel grappig.
Blikje met wat zaad en de kippen volgen je overal.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:48 schreef Ghostbuster het volgende:
John traint de kippen om in het nachthok te gaan
Geile dingenquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Blikje met wat zaad en de kippen volgen je overal.
Aandacht nodig denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Enkel gaat beter, dus tsja dan bedenkt ze gewoon iets anders.
oké weer iets nieuws bedacht dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze schijnt nu rugpijn te hebben maar voorheen ging ze steeds door haar enkel en bleek er ook nog eens een ontsteking te zitten en mocht ze er eigenlijk niet op staan. Maar ja, Sanne is van het harde werken en bleef daardoor door haar enkel gaan, zoiets.
Je kan het ze, de kippen, goed aanleren...maar dan van kleins af aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
John en zaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Blikje met wat zaad en de kippen volgen je overal.
Een gozer uit Den Haag die er de eerste open dag was.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wie is JFK? Ik weet dat het niet John f Kennedy iso
Die regelt een zangert en dat lukt deze keer geloof ik wel. Alleen wat eten ofzo en de zangert komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat Mike regelt mogen we zeker niet horen?
Een zangert, die is vrij. Maar zonder stroom gaatut niet lukken.quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan was je nu al binnen hoor. Ik hoor steeds vaker van die 'stopwoorden'.
Klopt.quote:
Is dat niet die frietfabriek?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wie is JFK? Ik weet dat het niet John f Kennedy iso
Zanger regelt ook een DJ,en benzinequote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:00 schreef snetje het volgende:
Leuk hoor een zanger...gezellig.... met een loeiende aggregaat ernaast....
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je kan het ze, de kippen, goed aanleren...maar dan van kleins af aan.Ik smelt helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook...schreef het in de vluggigheid met 1 gquote:
quote:
Die ene g maakt ook niet meer uitquote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook...schreef het in de vluggigheid met 1 g
Hoeveel man komen er , vraagt zangert.
Stuk of 50
Vind zangert eigenlijk te weinig.
Reclame is reclame.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 16:04 schreef UtoStreamer het volgende:
nou, ook leuk als 6e keus voor appel en een ei daar naartoe te kunnen, en dan achteraf al het commentaar op de streams op je optreden terug te horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |